Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
MaciejMW
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 38 Skąd: Gdańsk/Sopot
|
Wysłany: 2014-07-31, 19:36
|
|
|
Przede wszystkim zużycie klapek zależy od tego ile razy były użyte. Jeśli ktoś jeździ głównie po mieście- gaz/hamulec i tak w kółko to i po 50tyś potrafiły paść. Jeśli ktoś robi trasy, wypada na autobahnę i tempomat to może zrobi pół miliona bezawaryjnie- reguły nie ma. |
|
|
|
|
|
|
|
dawid_oskar
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: -
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: d3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 101 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-08-10, 12:55
|
|
|
A czym się objawiają uszkodzone klapy ? Traci na mocy czy co ?
Czym się objawia nie naprawienie tego - poza błędem ... ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-10, 13:11
|
|
|
Oczywiście mamy błąd mamy złą pracę silnika i mamy mozliwośc wessania resztek klapek do silnika i tam one robia już spustoszenie. |
|
|
|
|
|
|
|
dawid_oskar
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: -
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: d3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 101 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-08-10, 17:49
|
|
|
Oooo to lepiej sprawdzić na kompie ,czy wszystko gra :)Bo będzie ;( i zgrzytanie zębów .. |
|
|
|
|
dawid_oskar
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: -
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: d3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 101 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-08-29, 07:04
|
|
|
Koledzy jak się nazywają te listewki plastikowe po lewej i prawej stronie od kolekt.ssącego , takie silniczki nimi sterują . Zauważyłem przy jednej tej listewce wyrobione 1 cięgno z taką kuleczką ...
Wogóle chciałym to odkupić jeśli ktoś posiada nie wyrobione , tą listwę od strony pasażera + to na co się ją mocuje (te dźwigienki z kulkami )
Patrząc z przodu silnika to one idą od kabiny w kierunku grila ... czarne takie
Może ktoś wie ile to w serwisie kosztuje ?
Piszę bo mi na WIndowsie 8 etka nie działa... |
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2015-03-10, 12:11
|
|
|
Nie che zakladac nowego tematu,bo temat dotyczy wlasnie tego co mnie interesuje.a mianowicie,klapy w kolektorze.czy warto kupic zestaw naprawczy np bincar?czy moze z ebay nowe lecz nie orginalne kolektory z silnikami?bo jak wiadomo w aso koszta straszne.albo co polecacie.zalezy na czasie auto rozgrzebane <niewiem> <niewiem> |
|
|
|
|
dawid_oskar
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: -
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: d3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 101 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-03-10, 12:36
|
|
|
do 4.0 i 4.2 to ja się nie spotkałem z zestawem naprawczym, do 3.0 w aso tanio wychodzi..
Podobno można je całkiem wywalić ,ale zostawić silniczki ,bo wtedy auto głupieje. |
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2015-03-10, 12:41
|
|
|
Wiem ze w aso sa zestawy,ale to tylko ciegna.klapy wystepuja razem z kolektorem.zapomnialem dodac do 3.0 tdi.
podobno mozna je usunac.ale nie bez powodu fabryka je zamontowala?
dylemat mam czy kupic kolektory z ebay 2 szt z silnikami i z 2letnia gwarancja.czy,np zestaw naprawczy z firmy bincar?
www.kolektoryssace.pl |
|
|
|
|
MaciejMW
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A6 C6 3.0TDI CDYA
Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 38 Skąd: Gdańsk/Sopot
|
Wysłany: 2015-03-10, 18:56
|
|
|
O Chrystusie........... regenerowane klapy kolektora ssącego to silniki 2.7 3.0 i 4.2 TDI!!!! Tutaj mowa była o klapkach w kolektorze ssącym w tzw. żółwiu i tyczy się to silników 2.4 2.8 3.2 4.2 5.2 FSI!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-06-02, 09:53
|
|
|
koledzy jest patent na te klapy i to prosty wywalamy te klapy i trzeba programem to ominąć i śmiga aż milo wiem bo już mam tak zrobione nie wywala błędów nic się nie dzieje sam rozkręcałem i usuwałem te pechowe klapki czasowo zajęło ok 4godz. teraz wiem co gdzie to 3godz. wystarczy nie sa plastikowe tylko jakiś dziwny stop metalu niby lewa strona sie nie psuje u mnie przy 250tys juz był luz na pierwszych klapach od strony silniczka sterującego prawa to wiadomo koszt 1tys nie licząc robocizny za programowanie z chipowaniem seria daje rade ale teraz to wariat |
|
|
|
|
Marcin23
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2016 Posty: 12 Skąd: DKL
|
Wysłany: 2016-03-20, 11:19
|
|
|
A czy ktoś stosował środki do czyszczenia kolektora ssącego? To pewnie tu tkwi problem, że zbiera się tam nagar i to on powoduje z biegiem czasu uszkodzenia tych klapek. Czy taki środek może zaszkodzić jeśli nic się nie dzieje złego z klapkami? |
|
|
|
|
|
|
|
Daros
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP-26
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2016 Posty: 11 Skąd: SWD
|
Wysłany: 2017-05-07, 12:04
|
|
|
Czy jest możliwość wykonania adaptacji klap w BVN 4.2Tdi?
Jak tak, to jaka jest procedurą w vcds? |
|
|
|
|
Driv33r
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Gru 2013 Posty: 99 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2017-05-08, 18:58
|
|
|
a ja powiem tak usuń to i bd miał problem z głowy wielu chłopaków z forum to zrobiło ja tak samo zrobiłem to w Rzemieniu w firmie Auto-Krak Gwarancja a koszt 800zł i jest swięty spokój .... tyle w temacie a nie jakas regeneracja moze bym sie skusił gdyby były jakieś zestawy naprawcze a do 4.0TDI niema i nigdzie nie dostaniesz używki (pomysł bez sensu kupa kasy i dalej ruina) a nnowe koszt w servisie chyba 13 tys <hahaha> 1/3 ceny auta |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|