Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Demontaż kompresora zawieszenia  
Autor Wiadomość
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-10, 10:17   [D3 ALL ] Demontaż kompresora zawieszenia

Demontaż kompresora zawieszenia w A8 D3:
Kompresor znajduje się przed przednim lewym kołem za plastikowym nadkolem ;-) , SAMOCHÓD W TRYBIE PODNOŚNIKA / MMI /
1. zdejmujemy osłonę silnika i ukazuje nam się:

2.odłączamy 3szt kostek na kablu:

3.odłączamy przewód gumowy zasilający w powietrze / kolor czarny/:

4.odkręcamy przewód ciśnieniowy / kolor brązowy , cienki z miedzianą nakrętką/zasilający ciśnieniem nasz układ kluczykiem 10:

5.odkręcamy zawieszenie kompresora na 3szt sprężynek ze śrubami na kluczyk 10

6. i wyjmujemy nasz kompresorek zabezpieczając wszystkie złącza w samochodzie - samochód NIE OPADNIE .

7.kompresorek gotowy do naprawy i wysłania do.........lub samodzielnej nauki :idea:
http://polaudio.webpark.pl/reklama_-_kopia.jpg
http://polaudio.webpark.pl/kontaktt.jpg


[ Dodano: 2010-01-19, 19:36 ]
Kompresorek przyszedł po naprawie z gwarancją......700zł i śmiga jak się patrzy cichutko , system nie pokazuje żadnych błędów , pamięć czysta , pompuje w kilku sekundach i nie wiem po prostu kiedy :shock: i o to chodzi 8-)
 
 
silvae 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mam
Jeżdzę: A8, Jaguar
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: kraków
Wysłany: 2011-10-09, 18:39   

hej,

pozwól, że dołączę się do Twojego tematu z tym kompresorem, bo mnie ostatnio też padł - a że przy tej reperaturze trzeba jak najbardziej wymienić też przekaźnik który go załącza, zrobiłem właśnie na ten temat taką małą instrukcje naprawy, żeby już nikt tu więcej nie musiał szukać gdzie on jest zabudowany, pod jakim numerem go zamawiać itd. Sam się trochę naszukałem, inni już tego drugi raz robić nie muszą. ;-)

Przekaźnik J403

silvae :-)
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2011-10-09, 19:53   

Panowie, wielkie dzięki za informacje. Szukałem tego przekaźnika jakiś czas temu. W serwisie powiedzieli, że skoro dobrze działa to lepiej nie zaczepiać, a chyba nie muszę nikomu tłumaczyć jak po kilku latach rozłączania dużego prądu wygladają styki (zdjęcia mówią same za siebie).
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
kuczi3 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: w poszukiwaniu
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: BP
Wysłany: 2013-01-08, 01:43   

JIMM napisał/a:
kompresorek zabezpieczając wszystkie złącza w samochodzie - samochód NIE OPADNIE .


czym to zrobic najlepiej ?
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-10, 16:55   

Pisząc zabezpieczyć miałem na myśli osłonę przed brudem...wystarczy taśma izolacyjna :peace:
 
 
WiZ 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 113
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-06-27, 19:09   

pytanie czy w angliku kompresor bedzie po tej samej stronie?

Pozdro
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-27, 19:28   

Tak, po tej samej, bo po drugiej jest filtr powietrza z całym dołem :-o
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-06-27, 19:36   

JIMM napisał/a:
bo po drugiej jest filtr powietrza z całym dołem


Filtry są po obu stronach.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-29, 13:18   

Mówię o 4.2 benzynka taki jak znam z autopsji.....pod filtrem mamy jeszcze pompę powietrza :mrgreen:....przągladając etkę i rozbitki na allegro.....kompresor jest w dieslu tam gdzie w benzynce.
 
 
WiZ 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 113
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-06-29, 21:00   

U mnie po lewej stronie jest tak..........
Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
Wyglada to troche inaczej niz na Twoich zdjeciach JIMM

 
 
fogg 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 40
Skąd: Gdańsk - Taunton
Wysłany: 2013-06-29, 22:44   

WiZ napisał/a:
U mnie po lewej stronie jest tak..........
Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?
Wyglada to troche inaczej niz na Twoich zdjeciach JIMM

Obrazek


dobrze rozumiesz,tam jest kompresor :mrgreen: mocowany na 3 sruby,przygotuj sie na wyjecie lampy i halogenu ,bedzie lepszy dostep,chyba ze ktos ma inny patent na sprawne wypatroszenie pompki.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-03, 13:46   

WiZ napisał/a:
Rozumiem,ze tam jest w glebi kompresor?

dokładnie w głębi widać kompresor ale zacznij inaczej niż w benzynie i odkręć kompresor wraz z wieszakiem......na twoim zdjęciu to ten aluminiowy zakrzywiony element przykręcony do poziomych wsporników na dwie śruby (jedna do poziomego w kierunku lewo prawo a druga do poziomego przód tył)......po wyjęciu lampy powinna być jeszcze jedna.
 
 
WiZ 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 113
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-07-04, 22:44   

Taki mam wlasnie plan. Wywale ten skrzywiony element, lampe i do roboty.
Dzieki za pomoc panowie.

Pozdro
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-26, 06:49   

WiZ napisał/a:
Taki mam wlasnie plan. Wywale ten skrzywiony element, lampe i do roboty.
Dzieki za pomoc panowie.

Pozdro

No i jak robota? zakończona operacja? Jeśli tak to jakie efekty i doświadczenia, bo może coś nowego zauważyłeś, a przyda sie dla innych.
 
 
Gorthammer 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 16
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-01-12, 21:31   

Chyba i mnie to czeka bo jak rano odpalę i zaczyna pompować to głośno pracuje,waszym zdaniem lepiej regenerować czy kupić nową słyszałem że od merca pasuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.