Autor |
Wiadomość |
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2016-10-16, 00:02
|
|
|
Dzięki Ponti.
Właśnie jeden kolega z forum dziś mi ich polecał. Czujnik się chyba odzyska ze starego kompresora. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Majki
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 65 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2016-10-16, 13:42
|
|
|
Ja kupowałem z tej firmy z wołowa-LIMAG.Czujnik przekładasz ze starego i coś tam jeszcze nie pasuje-ale nie ma filozofii z przełożeniem -chyba brakuje brązowej kostki z kablem(zaworek)u nich jest ten zaworek bez kabelka-ale dasz rade-u mnie największym problemem było odkręcenie starego kompresora z mocowania-te trzy śrubki na 10 kluczyk,które przeważnie są zapieczone w tulejkach.Oferują też przekażnik i filterek-ja kupiłem,ale kupisz to o połowe taniej w IC |
_________________ Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2017-01-01, 22:43
|
|
|
Ciekawe w jakiej cenie byłby taki kompresor do 4.2 Tdi 2006r.
Moj czasami jak odpale go po postoju długim wyskakuje zółta kontrolka od pneumatyki. Zgaszę i odpale auto i jest okej. Po za tym głośno chodzi kompresor i baaaardzo długo pompuje. Miechy sprawdzałem na całą noc podniosłem auto i stało jak trzeba. Kompresor kaput ? |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-01, 22:48
|
|
|
Michall2107 napisał/a: | Kompresor kaput ? |
Jeżeli nie ma żadnych nieszczelności to padaczka. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2017-01-01, 23:01
|
|
|
Dobra i co z tym kompresorem co robić Nowy czy regenerować ? Nie wiem jak się mam do tego zabrac ? Gdzie co i jak pomożecie ? Widze, ze jak sie kupi nowy to wyjmuję wkładam i działa. a przy regeneracji muszę wymienić jakiś przekaznik i filtr dobrze rozumiem? |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|