Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-16, 12:49
|
|
|
To jest ciekawa oferta.
Kompresor prawidłowy i nawet w komplecie jest czujnik temperatury który w ASO jako odrębna część nie występuje oraz przekaźnik który w oryginale w ASO kosztuje coś koło 100pln.
Ale cena 465€ x4,1pln to wychodzi 1905pln + przesyłka
Noi to jest do silników diesla + V10 i W12.
Do silników diesla + V10 i W12.
Wygląda na OK czyli pasujący bez przeróbek.
Cena jak widać, około 2kpln
Ten jest OK.
Cena 600$
Warunki dostawy: "Nie jest możliwa wysyłka do Polska." oraz "Wysyłka do: Ameryki, Azja, Australia." - trzeba by podpytać o co chodzi z tą wysyłką
Życzę powodzenia.
Ja autorytatywnie twierdzę, że kompresor z tej aukcji nie jest do A8 D3 i bez przeróbek go nie zamnontujesz.... przynajmniej nie do silników 2.8FSI, 3.0MPI, 3.2FSI, 3.7MPI, 4.2MPI/FSI bo do tych wszystkich jest jeden model kompresora (4E0.616.005.B/D) i jest on inny niż wskazany w aukcji.
Zakładamy się o flachę?
Do silników diesla oraz benzynowych V10 i W12 jest inny model kompresora (4E0.616.005.C/E) i tego oryginalnego w ręku nie trzymałem więc za niego ręki sobie uciąć nie dam.... ale podejrzewam, że oprócz wydajności konstrukcyjnie i elektrycznie niczym się nie różni więc pewnie też byłby inny niż ten z aukcji.
To co piszą handlarze na Allegro dziel przez 2 albo przez 3 a części zamienne dobieraj po numerach oryginału i wtedy nie będzie żadnych niespodzianek.
Ten kompresor jak w aukcji wygląda mi na MB S-klasse - montowałem go już kilkukrotnie w klubowych D3-kach i u mnie jest on jeszcze trochę tańszy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2014-01-16, 17:28
|
|
|
To są sklepy, a ja pokazałem kompresory do S8/W12.
Do pozostałych ceny są niższe.
Wystarczy wybrać właściwy model lub nr części. Albo zadzwonić.
A cha trzeba się upewnić czy tonie są ceny po oddaniu zużytego kompresora.
Bo z takim rozliczeniem też się spotkałem.
Damian śruby/"sprężynki" mocujące zakładaliście nowe czy przekładaliście? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Gorthammer
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 16 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-01-16, 18:29
|
|
|
Przed zakupem dzwoniłem i rozmawiałem podałem mu rok pojemność on powiedział że ten co wysyła będzie pasować bo ma długi przewód i jeszcze coś tam nie jestem fachowcem ale mam ludzi od tego zobaczymy jak rozbiorą to dam znać co i jak
[ Dodano: 2014-01-17, 15:32 ]
Na obecna chwilę sprawa wygląda następująco,mechanik wymontował kompresor i okazało się,że u mnie ktoś wsadził od allroada .Tak jak foss pisał ta z allegro nie jest od razu do zamontowania ale też nie ma tragedii trzeba tylko zamienić mocowania ze swojej na tą z aukcji no i trzeba mieć czujnik temperatury i to cała przeróbka.Ze względu na fakt,że u mnie jest już przerobione na kompresor z allroada zadzwoniłem do tego pana i wyśle mi nowy identyczny jaki siedział.Nie stwarzał żadnych problemów i widać że się na tym zna.Jak zamontuję to napiszę czy działa
[ Dodano: 2014-01-21, 11:41 ]
Kompresor wymieniony na razie smiga aż miło. |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-01-27, 17:48
|
|
|
Gorthammer, gdzie kupowaloeś kompresor.
Jedna aukcja podana wyżej jest z Lubina więc jak by ktos był zaianteresowany mogę podjechać obejrzeć, ale porownania nie mam więc nic konkretnego nie poradzę. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Gorthammer
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 16 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-02-02, 13:12
|
|
|
Kupiłem z Lubina tel.782 217 004.Na razie wszystko chodzi jak trzeba |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-03-23, 08:26
|
|
|
Wczoraj przeprowadziłem u siebie wymiene pierścienia.
PO wymienaie, pierwsze uruchomienie, auto podniosło sie i opadło w czasie jakimk powinno.
Banan na mordzie.......
Więc poskaładałem wszystko do kupy, wsiadam do auta odpalam a tu kompresor chodzi jak traktor i juz jest problem z podniesieniem.
Przed wymiana była cisza, ale auto podnośił ponad minutę.
Chyba jutro kupie nowy kompresor i nie będę się pier......ił |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-07-19, 10:47
|
|
|
Spoko Mój też chodzi jak traktor i straszy czasami jak się zatrzymam ale daje rade narazie i tak jeżdżę .... chociaż korci mnie go rozebrać i wymienić pare wnętrzności - bo na nowy jeszcze nie mam parcia |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-07-19, 14:38
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | Spoko Mój też chodzi jak traktor i straszy czasami jak się zatrzymam ale daje rade narazie i tak jeżdżę .... chociaż korci mnie go rozebrać i wymienić pare wnętrzności - bo na nowy jeszcze nie mam parcia |
Ale co byś tak na dobrą sprawę wymienił? Wymiana pierścienia zmienia pracę na pewien czas (jest trochę ciszej, bo pierścień uszczelnia tłok). Gumy zawieszenia raczej rzadko się uszkadzają od samej pracy kompresora, ewentualnie można sprawdzić mocowania śrub, spiąć luźne przewody, wysuszyć i wyczyścić filtr. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-10-02, 11:50
|
|
|
Witam,
Czy można sprawdzić manometrem bez wyjmowania kompresora sprawdzić ile pompuje barów,jest dobre dojście? Bo chciałem od czegoś zacząć aby ustalić przyczynę problemów z zapalaniem się kontrolek od zawieszenia |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-10-02, 17:06
|
|
|
Ciśnienie można sprawdzić pod komputerem. |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-02, 17:30
|
|
|
A powiedzcie - jak powinno wyglądać te Ciśnienie w zawieszeniu podczas jazdy, postoju, zwalniania ??
Czy ono ciągle się zmienia ?
I czy jest możliwe że na jeździe AUTOmatycznej raz wynosi 4bary, a raz 13bar ??
I co drugi dojazd do skrzyżowania kompresor pompuje i jak się auto zatrzyma to przestaje pompować ??
Jeśli ktoś zna proces pracy pompowania i zmiany ciśnień to poproszę napisać
Audik nigdy nie opada na postoju nawet po kilku dniach - więc raczej amorki są ok.
Nic się nie świeci złego na desce - ale Występuje tylko BŁĄD zawieszenia który widać tylko po OBD ... i po skasowaniu i jeździe znów powraca:
"Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)"
czyli rozdzielacza powietrza,
Ogólnie nic złego się nie dzieje = tylko te częste pompowanie przy zwalnianiu auta. |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-10-02, 18:14
|
|
|
ManiekJames napisał/a: |
I co drugi dojazd do skrzyżowania kompresor pompuje i jak się auto zatrzyma to przestaje pompować ??
Audik nigdy nie opada na postoju nawet po kilku dniach - więc raczej amorki są ok.
Nic się nie świeci złego na desce - ale Występuje tylko BŁĄD zawieszenia który widać tylko po OBD ... i po skasowaniu i jeździe znów powraca:
"Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)"
czyli rozdzielacza powietrza,
Ogólnie nic złego się nie dzieje = tylko te częste pompowanie przy zwalnianiu auta. |
Ciśnienie skacze ,dlatego pewnie jak dojeżdzasz do skrzyżowania to zaczyna pompować.
Gdzieś powietrze spierdzeila i kompresor pompuje.
Niby przy rozdzielaczu,ale nie koniecznie tam musi być problem.
Ciśnienie przedniego miecha od 6.0 do 9.0 bara
Ciśnienie tylnego miecha od 6.1 do 10.9 bara |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-02, 19:33
|
|
|
jordan233 napisał/a: | ManiekJames napisał/a: | I co drugi dojazd do skrzyżowania kompresor pompuje i jak się auto zatrzyma to przestaje pompować ??
Audik nigdy nie opada na postoju nawet po kilku dniach - więc raczej amorki są ok.
Nic się nie świeci złego na desce - ale Występuje tylko BŁĄD zawieszenia który widać tylko po OBD ... i po skasowaniu i jeździe znów powraca:
"Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)"
czyli rozdzielacza powietrza,
Ogólnie nic złego się nie dzieje = tylko te częste pompowanie przy zwalnianiu auta. |
Ciśnienie skacze ,dlatego pewnie jak dojeżdzasz do skrzyżowania to zaczyna pompować.
Gdzieś powietrze spierdzeila i kompresor pompuje.
Niby przy rozdzielaczu,ale nie koniecznie tam musi być problem.
Ciśnienie przedniego miecha od 6.0 do 9.0 bara
Ciśnienie tylnego miecha od 6.1 do 10.9 bara |
Błąd czujnika G291 nie oznacza że gdziekolwiek ucieka powietrze.
Skoki ciśnienia widoczne w VCDS są normalne - 13bar pojawia się wtedy kiedy kompresor pompuje.
Zawieszenie jest aktywne co oznacza, że pracuje cały czas w czasie rzeczywistym - ciągle kontroluje wysokość zawieszenia i ruchy nadwozia, ciągle upuszcza ciśnienie i ciągle do dopompowuje i jest to całkiem naturalne jego zachowanie.
Jeżeli auto nie opada na postoju i w trakcie jazdy nie pojawia się pomarańczowa kontrolka zawieszenia + błąd poziomowania świateł to nie ma co szukać dziury w całym.
Jeżeli chcesz się pozbyć błędu czujnika G291 to musisz zmienić zespół zaworów bo czujnik ten jest ich integralną częścią. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|