Autor |
Wiadomość |
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-06-07, 21:53
|
|
|
Wiem, że z poduszkami trzeba ostrożnie, ale szczegółów nie znam ;-) W sumie to zmieniałem u siebie tapicerkę, odłączałem poduszki obu foteli i tylnej kanapy, robiłem to bez akumulatora, ale i bez zapłonu wcześniej włączonego (przy odłączaniu akumulatora) i nic się nie działo... |
|
|
|
|
|
|
|
Damian921221 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-09, 20:59
|
|
|
I nic się nie stanie po za błędem na desce. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-06-14, 22:43
|
|
|
Ryzyko spore, że jak się stanie, to już nam nie odpiszesz. Lepiej dmuchać na zimne. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2014-06-15, 10:02
|
|
|
Ja nie odpinalem aku i zadnej lampki airbag nie mialem.co do odpinania aku w naszych D3,to slyszy sie ze nie odpinac,bo elektronika nie lubi itp. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-20, 11:47
|
|
|
witam
nie chce zakładać nowego tematu wiec pisze tutaj , ostatnio walczę z niedziałająca multifunkcja i f1 , cos chyba zle poskładałem
włacza mi sie kontrolka esp czyli od czujnika kata skrętu błąd jest własnie tego czujnika na vcds
kontrolka zapala mi sie po jakims czasie przy jezdzie na wprost , obstawiam zła kalibracje , myslałem ze uwaliłem tasme ale kupiłem 2ga i dalej to samo , po zgaszeniu auta bład znika i pojawia sie po jakims czasie
co radziecie ? przed rozbieraniem kierownicy i innym zabawami zwiazanymi z kierownica wszystko bylo oki
jest gdzies procedura kalibracji czujnika ? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-01-20, 19:42
|
|
|
Zrób kalibracje, powinna pomóc. W blokach pomiarowych mozesz zobaczyc jaki kąt jest na bieżąco mierzony, wystarczy że w pozycji zero będziesz miał +/- 5 stopni i błąd będzie sie pojawiał. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-20, 21:50
|
|
|
a jak wykonać kalibracja kolego gdzies mi sie przewinęła ta kalibracja chyba na ross tech ale nie moge znaleźć |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-01-20, 22:29
|
|
|
" Basic Setting
Steering Angle Sensor (G85) Calibration
Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.
[Meas. Blocks - 08]
Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)
Specification: 0.0 °
Tolerance (when straight): ±5.0 °
[Done, Go Back]
[Login - 11]
Enter 40168
[Do It!]
[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]
[Fault Codes - 02]
All fault codes should have disappeared.
[Done, Go Back]
Special Notes
Some of the Bosch 5.7 modules will not show live Steering Angle Sensor (G85) readings after the Login and Coding are performed. If this is the case -2.5 ° may be stuck in Measuring Block 005 and will not change when the wheel is turned. Make the wheels as straight as possible and continue with the Steering Angle Sensor (G85) Calibration.
After doing the G85 Calibration, you may get a 01486 - System Function Test Active, this is normal. Please see 01486. "
http://wiki.ross-tech.com...%28Bosch_5.7%29 <<< |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-21, 10:23
|
|
|
dziękuje serdecznie |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-26, 12:14
|
|
|
EDIT
kalibracja pomogła nie wywala błedu
jeszcze raz dzieki za podpowiedź |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-01-26, 20:23
|
|
|
Ciesze się <hura> |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-02-20, 17:59
|
|
|
Witam ponawiam temat dziś zaświeciła mi się kontrolka ESP po odpaleniu auta się zapala ruczam jadę prosto gaśnie, przy ostrym skręcie znów się zapala, podpiołem kompa i mam błąd
01826 czujnik kąta skretu kierownicy G85 napięcie zasilania zacisk 30 , podczas kręcenia kierownicy wartosci się zmieniają więc czujnik reaguje. Mam też problem z delikatnym drganiem auta przy nawracaniu tak jak gdyby szpera się załączała sprawdziłem czujniki ABS podczas jazdy i są OK czy ten czujnik skrętu może być tego powodem ?
Ps: w A8 jest jeden czujnik skrętu , ktos wie gdzie jest umieszczony, w kierownicy czy na przekładni ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Fanatico
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 24 Skąd: Zakład Psychatryczny
|
Wysłany: 2016-08-06, 20:32
|
|
|
Vcds nie łączy się z steering angle sensor i przestało działać doswietlanie zakretow. A.działały wcześniej mimo.ciągłego. błędu kąta skretu. |
|
|
|
|
Krzychsam
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 Airlines D3
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 11 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-08-10, 12:34
|
|
|
Panowie podepnę się pod temat Ogród- LCA, mam ten sam problem z drganiem samochodu przy skręcaniu, zawracaniu i cofaniu. Czytałem że możliwy problem jest w czujnikach ABS że źle zliczają prędkość. Wymieniłem dwa na nowe BOSCH nie pomogło. Przeskanowałem samochód i żadnego błędu z czujnikiem kąta skrętu. Doświetlanie zakrętów działa.
Mechanicy mówią że możliwe ze to torsen? |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-08-10, 16:56
|
|
|
Krzychsam napisał/a: | Panowie podepnę się pod temat Ogród- LCA, mam ten sam problem z drganiem samochodu przy skręcaniu, zawracaniu i cofaniu. Czytałem że możliwy problem jest w czujnikach ABS że źle zliczają prędkość. Wymieniłem dwa na nowe BOSCH nie pomogło. Przeskanowałem samochód i żadnego błędu z czujnikiem kąta skrętu. Doświetlanie zakrętów działa.
Mechanicy mówią że możliwe ze to torsen? |
To już raczej nierówne wypracowanie opon albo źle ustawiona zbieżność. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|