Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Analiza błędów klimatyzacji-brak chłod  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-13, 19:46   

rolki wygladały na całe napinacz tez ale zobacza tam mechaniory tez kiedys myslałem nad rolka ...

ale co tak zatrzymuje pasek? rolka chyba by nie zatrzymała cos chyba staje i stawiam na klime jutro dam znac
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-13, 20:10   

Witam!

Pasek zwykle ma dwie strony.Po jednej przewaznie chodza gladkie rolki a po drugiej odbiorniki mocy.
Jak cos trze albo piszczy to sie nagrzewa.

Stefan
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-08-13, 20:41   

Napinacz za mocno się zluzowała już? Rolkę za życzenia 20zl to można profilaktycznie na nową wymienić bo w o koszt jak by go nie było. A nie próbowała odpalać auta z drugą osoba? Jeden odpala a drugi patrzy? Byłoby widać przecież zachowanie sprężarki.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-08-13, 20:46   

Kolego na bank sprezarka do wymiany.Przerabialem to raz u siebie i raz u kumpla.Wjego przypadku puscilo zabezpieczenie (sprzeglo) a w moim przypadku zatarlo sprezarke do tego stopnia ze wywalilo w niej dziurę i powypadaly z niej klamoty a sprzeglo nie puscilo <bezradny>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-14, 04:09   

Panowie powiem tak na klimie ,silniku oraz alternatorze błedów brak ,, hugo to wie efekt taki ze cos robi grryyy tyk tyk gryyy

zabezpieczenie na sprezarce moglo sie nie zerwac bo na postoju pasek strzelił i obroty slabe a pasek był juz nadpekniety i opor sprawił ze pasek strzelil a nie zabezpieczenie na klimie... tak podejrzewam bo inna rzecz ze nie chlodzi a tak z dnia na dzien nagle wogole zero chlodzenia??? rozumiem ze slabiej ale nagle ??? no nic moze tez byc rolka dzisiaj sie dowiem ale az tak rozwalonego nic tam nie widac ehhhh <bezradny> auto pali normalnie chociaz
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-08-14, 08:32   

Wmoim przypadku to byla dziura wielkoci kciuka i przez nią powypadaly takie polksiezyce (kto rozbieral sprezarke wie o czym mowa).A widoczna tez nie byla dopiero po wyciagnieciu sprezarki.Moze byc rowniez tak ze ja mieli w srodku a obudowa jeszcze cala.

Jak ogarniesz daj znac co bylo przyczyna.Obym sie mylil <cicho>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-14, 20:03   

u mnie te polksiezyce chyba sie miela tu mam film z YT https://www.youtube.com/watch?v=aMv01eikPy8 wakt nie audi ale taki sam dzwiek tylko ze na szybkich obrotach ale to samo u mnie takie mielenie

klepanie blaszki widelcem lepiej tego nie umiem okreslic plus grzechotka a sztywne koło raczej nie zerwane bo to na postoju sie stało zaraz po odpaleniu i pasek poszedł a nie zabezpieszczenie

załozyłem nowy to raz zatrzymała sie chyba bo był pisk paska i zgasiłem przed zerwaniem

pozniej normalnie odpaliłem i po okolo 20 sek grzechotka , zgasiłem nie chcial zapalic mega ciezko krecił wiec na lawete biedaczka wcioagnieta została...

u mechanika cud odpaliła na dotyk za kazdym razem pewnie po drodze auto skakało i te ksiezyce sie przesuneły i przestały blokowac cos w sprezarce ale po 20 sek zaczyna grzechotac,....

jestem niemal pewien po tym filmiku ze ta przypadłosc i mnie dopadła....

a co do mechanika ma pelne rece roboty i mial dzisaj zerknac ale nie dał rady niestety..
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-15, 12:43   

Witam!

dracus6662 napisał/a:
u mechanika cud odpaliła na dotyk za kazdym razem pewnie po drodze auto skakało i te ksiezyce sie przesuneły
-no to teraz wszystkie kodowania bedziesz musial sprawdzac bo od tego "skakania" tez sie mogly przestawic.

Powyzej pisalem o pasku.

Stefan.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-15, 14:06   

Elektrozawory może poszły, albo pompka nagrzewnicy
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-15, 18:06   

stefan nie wiem o jakich kodowaniach mówisz ... jak pisałem wczesniej zadnych błedów na vag niema ani w klimatyzacji ani w alternatorrze ani w siniku wszystko sprawdzone

bayer nie wiem czy elektrozawory pokaze vag bo nic tam niema oprócz uszkodzonego czujnika ja,,,kosci powietrza

a pompka nagrzewnicy pokaze w vag?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-15, 19:29   

Witam!

dracus6662 napisał/a:
jak pisałem wczesniej zadnych błedów na vag niema ani w klimatyzacji ani w alternatorrze ani w siniku wszystko sprawdzone
-No wlasnie! Przedtem.A pozniej? Sam piszesz ze
dracus6662 napisał/a:
pewnie po drodze auto skakało i te ksiezyce sie przesuneły i przestały blokowac cos w sprezarce

Jesli bylo jak piszesz to i koncowki plikow mogly sie poprzestawiac i trzeba OBOWIAZKOWO sprawdzic!

Stefan.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-08-15, 21:02   

majkaistefan napisał/a:
Witam!

dracus6662 napisał/a:
jak pisałem wczesniej zadnych błedów na vag niema ani w klimatyzacji ani w alternatorrze ani w siniku wszystko sprawdzone
-No wlasnie! Przedtem.A pozniej? Sam piszesz ze
dracus6662 napisał/a:
pewnie po drodze auto skakało i te ksiezyce sie przesuneły i przestały blokowac cos w sprezarce

Jesli bylo jak piszesz to i koncowki plikow mogly sie poprzestawiac i trzeba OBOWIAZKOWO sprawdzic!

Stefan.




Stefan

Rozwin prosze te końcówki plików? ??Bo nie ogarniam <bezradny>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-16, 13:53   

dracus6662, U mnie jak poszły elektrozawory i pompka - lewa strefa dmuchała tylko ciepłym powietrzem to vag nic nie pokazał.
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-16, 18:08   

Stefan kurde ja tak wtajemniczony nie jestem w A8 jak ty; jak mozesz to wytłumacz łopatologicznie bo z tymi plikami nie ogarniam o co chodzi.. <bezradny>

Mariusz będę dociekał z tą klimą tylko najpierw uruchomie auto tzn zdiagnozuja co tak robi sie pod ta maska//// <hmm>

na moje oko wychodzi na zacierajace sie łozyska i błąd nie pokazywało zaden własnie <bezradny>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-01-22, 18:29   

dla potomnych sprezarka wyciagła kopyta wtedy pomogła wymiana na nowa dodatkowo jak zerwie raz pasek nie zakladac drugiego nowego bo spali rolke plastikowa 70 e aso tylko !! oraz zerwie nowy pasek 20e czyli 90e w plecy plus nowa prezarka i wymiana to koszta sa

to tylko tak dla wiadomosci innych slyszacych dziwne grechoty z okolic lewej lampy , pompy wspomagania oraz braku chlodzenia .... czynnik był 100 procentach odzyskany ... poprostu kompresor sie wykonczył

ale nie wiem czy sie do tego nie przyczynilem bo na postoju bawilem sie klimatronikiem albo inaczej diagnozowalem auto vagiem i te wentylatory wkurzaly mnie to w czasie pracy silnika wylaczyłem klimatronic nastepnie po jakims czasie bylo cieplo to klimatronic wlaczylem i taqk moze ze 3 razy a 3 dni pozniej padła klima tzn na trasie nagle zaparowaly szyby do takiego stopnia ze musialem zjechac na parking i wytrzec ale potem pojechalem i zaczelo sie ...

pytanie czy mogłem wlaczaniem klimatronika i wylaczaniem na postoju mogłem zepsuc sprezarke klimy???? <hmm>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.