Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-22, 19:15
|
|
|
a wylaczenie calego panela klimatronica i właczanie w czasie pracy jazdy czy postoju rozumiem że tez nie i zadne sprzegło czy cos podobnego sie nie sypnie napewno? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-12-01, 06:10
|
|
|
pare zimowych kwiatkow wyskoczylo ...
najbardziej mnie to - 90 stopni interesuje skad takie wskazania...
wiec proszę panowie o analizę i podpowiedz bo niektórych G nie moge namierzyć.
Thursday,30,November,2017,18:53:24:62939
VCDS Version: Release 12.12.0
Address 08: Auto HVAC Labels: None
Control Module
6 Faults Found:
00021 - Motor for Blocking Flap; Defrost and Body Vents; Left (V200)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 33
Reset counter: 54
Mileage: 321434 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.15
Time: 07:16:52
Freeze Frame:
Voltage: 12.80 V
Temperature: 13.0°C
(no units): 53.0
(no units): 56.0
Temperature: -93.0°C
00020 - Motor for Blocking Flap; Defrost and Body Vents; Right (V199)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 123
Reset counter: 59
Mileage: 306145 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.06
Time: 22:46:49
Freeze Frame:
Voltage: 12.70 V
Temperature: 25.0°C
(no units): 190.0
(no units): 181.0
Temperature: -100.0°C
00728 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Central Vent (G136)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 56
Mileage: 306226 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.08
Time: 18:54:52
Freeze Frame:
Voltage: 12.70 V
(no units): 0.0
(no units): 0.0
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 56
Mileage: 306233 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.08
Time: 19:12:59
Freeze Frame:
Voltage: 13.20 V
Temperature: 24.0°C
(no units): 171.0
(no units): 178.0
Temperature: -98.0°C
00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 5
Reset counter: 56
Mileage: 322037 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.25
Time: 07:06:26
Freeze Frame:
Voltage: 13.30 V
Temperature: 18.0°C
(no units): 53.0
(no units): 60.0
Temperature: -97.0°C
Raw, Form. N/A: 000 000 000
00729 - Potentiometer in Positioning Motor for Right-Hand Central Vent (G137)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 17
Reset counter: 26
Mileage: 314996 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.18
Time: 07:05:23
Freeze Frame:
Voltage: 13.20 V
(no units): 160.0
(no units): 255.0 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-01, 13:12
|
|
|
drago_o napisał/a: | Sprężarka nie ma sprzęgła. Kręci się ciągle. Zamyka się obieg czynnika i zamiast iść dużym obiegiem na nawiewy to idzie małym zamkniętym obiegiem. |
jakiego czynnika? jaki obieg?
nie ma sprzegla to regulacja nastepuje zaworem w układzie (umiejscowionym w kompresorze)
, jak zrobisz econ to wtedy kompresor jest napedzany ale praktycznie nie spreza czynnika
co za tym idzie praktycznie nie generuje oporu na pasku czyli praktycznie nie chłodzi
nie ma osobnych układów czynnika |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-12-01, 18:36
|
|
|
maciu ładny kotlet odgrzałes
chodzi mi oto co tutaj widać tzn teraz robilem skan wczoraj dokładnie czyli 30/11/2017
Thursday,30,November,2017,18:53:24:62939
VCDS Version: Release 12.12.0
Address 08: Auto HVAC Labels: None
Component and/or Version: KLIMAAUTOMAT 015 0190
Software Coding: 0004329
6 Faults Found:
00021 - Motor for Blocking Flap; Defrost and Body Vents; Left (V200)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 33
Reset counter: 54
Mileage: 321434 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.15
Time: 07:16:52
Freeze Frame:
Voltage: 12.80 V
Temperature: 13.0°C
(no units): 53.0
(no units): 56.0
Temperature: -93.0°C
00020 - Motor for Blocking Flap; Defrost and Body Vents; Right (V199)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 123
Reset counter: 59
Mileage: 306145 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.06
Time: 22:46:49
Freeze Frame:
Voltage: 12.70 V
Temperature: 25.0°C
(no units): 190.0
(no units): 181.0
Temperature: -100.0°C
00728 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Central Vent (G136)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 56
Mileage: 306226 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.08
Time: 18:54:52
Freeze Frame:
Voltage: 12.70 V
(no units): 0.0
(no units): 0.0
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 56
Mileage: 306233 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.08
Time: 19:12:59
Freeze Frame:
Voltage: 13.20 V
Temperature: 24.0°C
(no units): 171.0
(no units): 178.0
Temperature: -98.0°C
00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 5
Reset counter: 56
Mileage: 322037 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.25
Time: 07:06:26
Freeze Frame:
Voltage: 13.30 V
Temperature: 18.0°C
(no units): 53.0
(no units): 60.0
Temperature: -97.0°C
Raw, Form. N/A: 000 000 000
00729 - Potentiometer in Positioning Motor for Right-Hand Central Vent (G137)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 17
Reset counter: 26
Mileage: 314996 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.18
Time: 07:05:23
Freeze Frame:
Voltage: 13.20 V
(no units): 160.0
i tu jest minus 97 i -98 stopnie ogolnie to chce to wyjasnic i namierzyć gdzie czego szukac w którym miejscu
(no |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-12-02, 13:19
|
|
|
Ale masz jakieś problemy z klimą?... bo widać, że z klapami jest trochę błędów.
Obawiał bym sie tego: dracus6662 napisał/a: | 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) |
Jeżeli nie da się tego skasować albo będzie to powracać to niestety masz problem.
Po pierwsze przez tą klapę mogą być spore problemy z klimą a po drugie dobranie się do tego silniczka wymaga szarpania całej deski rozdzielczej.
No chyba, że ktoś zna jakieś inne dojście bo ja jakoś nie kojarzę. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-12-02, 21:25
|
|
|
siema
kłopot objawia się tym ze :
prawa strona chlodem daje ale lewa piekarnik
ogolnie jak robie test klapkami to grzeje ze srodkowych kratek od strony pasażera i od góry daje cieple
ale jak normalnie to po skasowaniu bledow to grzeje prawa strona ale po chwili przestaje .. ten blad v107 to pierwszy raz widziałem
a ten g 136 i g 137 to silniczki czy czujniki temperatury ? bo w tych kratkach sa chyba czujniki temperatury może ten w prawej jest walnięty ale nie wiem czy jest w obu czyli w tej strodkowej i prawej....
a ten v107 za co jest odpowiedzialny?
masz może jakiś odnośnik w sprawie tych g136 i g137? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-08-21, 19:52
|
|
|
Muszę zrobić lekki odkop bo mam taki problem ze jak np jade autem. Kilka pracuje, jest chłodek wszystko super.
Powiedzmy że nagle zrobiło mi się za zimno i dałem mu żeby grzał na chwilkę przykładowo te 25st.
Skręcam spowrotem na chłodzenie LO czy 17 czy bez znaczenia i klima już nie chce chłodzić, z kratek cały czas mam ciepłe powietrze, z lewych cieplejsze jak z prawnych.
Muszę zgasić auto, odpalić spowrotem i klima znowuch chłodzi.
Błąd w sterowniku poza grzałkami nóg to od G137.....
[ Dodano: 2018-08-22, 12:39 ]
Dzisiaj się mu odmieniło i teraz lewą strona chłodzi a prawa nie...
Pojadę jutro na sprawdzenie czy nie mam gdzieś wycieków czynnika ale wątpię że to będzie to.
Ktoś podpowie gdzie mogę szukać przyczyny ?? |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2018-08-22, 19:20
|
|
|
Jeśli chłodzi, z przerwami, ale chłodzi, to czynnik jest. Może go być ewentualnie za mało. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
|