Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Analiza błędów klimatyzacji-brak chłod  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-11, 18:25   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Analiza błędów klimatyzacji-brak chłod

Panowie dzisiaj wyskoczył mi dziwny problem z klimatyzacją po prostu nie chłodzi

ustawienie na LO i nic 20km autem i powietrze poprostu takie jak z dworu daje przez nawiew <hmm>

Najdziwniejsze że jeszcze wczoraj chłodziła no może jakoś ciut słabiej ale chłodziła

ostatnie nabijanie było w styczniu ...

czy jest poprostu koniec czynnika??

nigdy klimy nie wyłączam dużo jeżdzę bardzo dużo ,czynnik poprostu mógł się skończyć?

oto błędy jakie zczytałem:


Tuesday,11,August,2015,18:43:53:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

Address 08: Auto HVAC Labels: None
Control Module Part Number: 4E0 910 043 HW: 4E0 820 043 A
Component and/or Version: KLIMAAUTOMAT 015 0190
Software Coding: 0004329
Work Shop Code: WSC 02311 785 00200
VCID: DABBF4E315EA22CE3A7-808F
10 Faults Found:

01592 - Air Quality Sensor (G238)
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 27
Reset counter: 207
Mileage: 237084 km
Time Indication: 0
Date: 2015.04.24
Time: 10:48:54

Freeze Frame:
Temperature: 32.0°C

00020 - Motor for Blocking Flap; Defrost and Body Vents; Right (V199)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 8
Reset counter: 228
Mileage: 239702 km
Time Indication: 0
Date: 2015.06.24
Time: 18:35:33

Freeze Frame:
Voltage: 11.30 V
Temperature: 24.0°C
(no units): 192.0
(no units): 182.0
Temperature: -76.0°C

00728 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Central Vent (G136)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 21
Reset counter: 227
Mileage: 241880 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.07
Time: 15:06:35

Freeze Frame:
Voltage: 12.80 V
(no units): 0.0
(no units): 0.0

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 242
Mileage: 239120 km
Time Indication: 0
Date: 2015.06.12
Time: 19:05:16

Freeze Frame:
Voltage: 12.90 V
Temperature: 25.0°C
(no units): 192.0
(no units): 187.0
Temperature: -79.0°C

00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 30
Reset counter: 242
Mileage: 239392 km
Time Indication: 0
Date: 2015.06.19
Time: 17:24:38

Freeze Frame:
Voltage: 13.70 V
(no units): 133.0
(no units): 255.0

00729 - Potentiometer in Positioning Motor for Right-Hand Central Vent (G137)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 19
Reset counter: 246
Mileage: 238112 km
Time Indication: 0
Date: 2015.05.21
Time: 06:01:48

Freeze Frame:
Voltage: 13.70 V
(no units): 206.0
(no units): 255.0

00730 - Potentiometer in Positioning Motor for Central Vent (G138)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 224
Mileage: 240745 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.01
Time: 21:40:38

Freeze Frame:
Voltage: 13.00 V
(no units): 164.0
(no units): 255.0

01857 - Air Outlet Sensor; Middle Left (G347)
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 230
Mileage: 245338 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.30
Time: 11:25:59

00732 - Potentiometer in Positioning Motor for Right-Hand Footwell Flap (G140)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 229
Mileage: 242089 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.12
Time: 06:05:29

Freeze Frame:
Voltage: 13.10 V
(no units): 114.0
(no units): 255.0

00711 - Left Footwell Flap Positioning Motor (V108)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 223
Mileage: 243666 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.22
Time: 18:00:18

Freeze Frame:
Voltage: 11.40 V
Temperature: 39.0°C
(no units): 55.0
(no units): 60.0
Temperature: -89.0°C


Po skasowaniu błędów powrócił błąd czujnika jakosci powietrza

być może dlatego że klima nie działa i reszta błędów nie wyskakuje




w blokach pomiarowych :


current load load absolute pres

[grupa 001] 0735A 90% 30% 10,2 BAR


[grupa 002 ] 00 12 11 00


[grupa 003 ] 186 192 60 187


jakie jeszcze można sprawdzić grupy albo wykres aby dowiedzieć się co się stało

Jakie sa rzeczy do sprawdzenia aby po kolei wyeliminować usterki może jakies bezpieczniki wiatraki czujniki ???

Akumulator ma 80% sprawności wiec go wykluczam

dajcie znac czy nabijać klime czy co innego tam wariuje że nie działa... <hmm>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 470
Skąd: Skawina
Wysłany: 2015-08-11, 18:44   

No to współczuje zwłaszcza teraz <boisie> podjedź do gościa od klim i ci sprawdzi szczelność jak uciekł gaz to przynajmniej zlokalizujecie wyciek.
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-11, 18:51   

No nie fajnie niestety ech akurat sie spierd... dwa dni po tym jak wrocilem do nl <onie>

ale naprawde dziwne to na maxa cała droge chodziła klima dobrze , wczoraj tez a dzis po pracy właczam lo a tu hoo <onie>

mozna cos namierzyc samemu ?

jak sprawdzic czy zalacza sie sprezarka ?

moze cos zasniedziało ?

jakis bezpiecznik?

cos z tych bladów i grup wynika??
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 470
Skąd: Skawina
Wysłany: 2015-08-11, 19:43   

Jest w vcds możliwość sprawdzenia czy kompresor się załącza musisz poszukać w blokach, co do błędów to poczytaj http://www.gerritspeek.nl...deslijst-f.html
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-11, 19:52   

dzięki za wrzute błędów , teraz byłem auto odpalic i uuuuuuuujj pękł pasek wielorowkowy , z tym że był juz wczesniej uszkodzony ale latałem jeszcze i teraz szczelił mam jeszcze nadzieję że nie przyczynila się do tego zatarta sprezarka klimy ...

które to koło ?? powiedz od strony jak stoje przed autem , to wezme nim obróce... aby sprawdzic czy to nie to tylko czy to masie lekko obracac czy troszke ciezko?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 470
Skąd: Skawina
Wysłany: 2015-08-11, 20:30   

po prawej stronie na dole tylko nie wiem czy ruszysz bo tam chyba jest sprzęgło ale może ktoś ze speców podpowie

_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-13, 09:37   

A więc zaczynam od początku....

od kilku miesiecy słyszałem delikatny dzwięk jakby rolki ...

troche przeszkadzało mi to ale jakos zanikało .... pozniej sie pokazało znowu

pozniej słyszałem odrzutowiec ale taki ze smakiem nawet mi to sie troszke podobało

jezdziłem i jezdziłem

wróciłem do nl

w czasie jazdy nagle jakos dziwnie zaparowały szyby było juz wieczorem to na trasie

sprawdziłem ukochane podszybie ale tam sucho jak pieprz

nic przewietrzyłem auto temperature na 20 i pojechałem bo było juz troche chłodniej

za 2 dni pojechałem rano do pracy...

zaraz po ruszeniu usłyszłem taki dzwięk jakby blacha przytarła o droge pomyslałem czyms przychaczyłem

ale pojechałem dalej

po pracy właczyłem klime i chłodziła chociaz wydawało mi sie ze tak troche wolniej zaczeło chlodzic i tak jakby na raty

nastepnego dnia wogóle nie chłodziła

wieczorem odpaliłem i pisk i dym

zgasiłem odpaliłem pisk dym i cisza juz miałem po gasnice zapier do bagazu..

diagnoza pasek walnał ze byl juz wczesniej uszkodzony lekko byłem na to gotowy ze padnie...

kupiłem wymieniłem

odpaliłem zapiszczało na chwilke i zaczęło normalnie chodzic

zgasiłem i odpaliłem i chodzi cicho

dzisiaj rano odpaliłem i cicho było

właczyłem klime na LO

10 SEKUND chłodzenia

nagle grechotanie pod maska i cisza i grechotanie

po rzygazowaniu jakby ciszej

po odpuszczeniu gazu grechotanie

klima nie chlodzi

zgasiłem dałem klime na econ

odpaliłem sekunde zagrechotało i cicho pracuje

martwie sie ze cos sie rozpiepszy po drodze

czy jezeli bedzie na econ to jeszcze sie pobujam?

do zamówienia drugiej?

spręzarke brac po regeneracji czy bez ...

numer sprezary 4E0 260 805 F podejdzie do mnie?

znalazłem taka samo tez ale z numerem 4E0 260 805 AM czy jakos tak

dajcie znac czy auto juz na warsztat dawac czy przepekam tydzień??
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-13, 10:52   

Witam!

Katastrofa! Jechalem kiedys do Pl (1200 km) w upalny dzien z wlaczonym ogrzewaniem na max i tylko ledwo uchylonymi oknami....


Stefan.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-13, 10:56   

no własnie jestem w trakcie poszukiwania tutaj gdzies sprezary...
masz jakis n amiar moze...
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-13, 11:26   

dracus6662, A Ty nie wymianiałes czasem niedawno?? Było cos o braku sprzegieł tego typu co w D2 ale juz nie pamiętam. Jeżeli sprzegło jest to wyłaczona nie stanowi problemu do jazdy ale jak go nie ma to w każdej chwili....
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-08-13, 12:47   

D3 nie ma sprzęgła :) Ma tylko specjalne koło które się urywa jak sprężarka stanie(aby pasek się dalej kręcił). ECON zamyka tylko obieg czynnika. Więc jeen kit czy będzie na ECON jeździł czy nie i tak sprężarka będzie się kręcić.

A sprawdzałeś czy sprężarka daje ciśnienie? Może wina nie leży w niej? Komplet rolek + napinaczy+ pasek wymieniałeś czy tylko pasek?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-13, 13:14   

No to jeśli ma to zabezpieczenie to może smigać. Paska nie zerwie....
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-13, 13:54   

panowie nie wiem co tam swiruje ale teraz odpalilem dodałem gazu to tylko mega pisk...

i smierdziało paskiem wiec nie wiem zgasiłem

na sprezarce nie ma błędów żadnych ...

ale takie grzechotanie słychać a jak gazu dodam to pisk i znów grzechotanie

wymienilem sam pasek

nie wiem ale wydaje mi sie ze lozysko zatarło sie na sprezarce nie wiem czy jest to mozliwe no ale to podejrzewam ....

pasek ten pierwszy zerwało i moze drugi trzasnąć pewnie...

hałas jest z prawej strony jak stoje przed autem przodem do silnika....

z okolicy pompy wspomagania i sprezarki a ze nie chłodzi auto obstawiam na sprezarkę nie wiem czy mam racje ale dzwoniłem po asistance i przyjadą zabiora zawioza do mechanika się okaze jakies pomysły co moze byc? na vagu nic nie pokazuje
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-13, 14:02   

No to dobrze ci na PW pisałem jednak. Widac zabezpieczenia nie sa takie pewne...
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-08-13, 16:32   

Koło sprężarki powinno się zerwać. Może masek trze na rolce prowadzącej lub rozsyłał się napinacz paska? W ASO chcą kosmiczne pieniądze za to, ale ja same rolki kupilem na wymiar za 20zl (ASO ma tylko kompletny napinacz za 400). Wymiana samego paska to nie był dobry pomysł jakąś musiała być przyczyną piski i dymu że się przegrał.... Zrzucać zderzak i chłodnicę, wymienilem też rolkę i oglądaniu alternator
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.