Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Dziwny odgłos w tylnym moście  
Autor Wiadomość
Saberek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 153
Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
Wysłany: 2011-06-29, 16:17   

Mozesz mi wrzucic te pliki i te z termostatem na email: saberek750@tlen.pl bo nie moge ich sciagnac w garazu jestem.
Prosze :) ladnier :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5075
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-06-29, 16:35   

Poszło
_________________
Black Cars Matters
 
 
Saberek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 153
Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
Wysłany: 2011-06-29, 21:27   

Doszlo wszystko ladnie sie pootwieralo ale po przepatrzeniu wszystkiego nie ma NIC jak spuscic olej z przedniego dyfra :-(
Jedyne co pisze to ze olej sie wymienia po naprawie / sciagnieciu pokrywy torsena.
Czy nie ma innej opcji na to spuszczenie oleju ?
Moze ktos kto to robil pomoze ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5075
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-06-29, 22:18   

Tyle co udało mi się w PL ELSIE znaleźć: http://www15.zippyshare.com/v/47161627/file.html
_________________
Black Cars Matters
 
 
Saberek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 153
Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
Wysłany: 2011-06-30, 13:03   

Dalej doopa , walczymy od rana i nigdzie nie ma spustu oleju z dyfra, tej malej chlodniczki i przewodow laczacych dyfry tez nie ma.
Pomozcie ludziska dobre co juz to robiliscie :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5075
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-07-04, 21:35   

Odsysać.
_________________
Black Cars Matters
 
 
marcinusss 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 40V
Wiek: 48
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 19
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-10, 18:19   

Mucholejkolator napisał/a:
Cześć SERGIO,
Słuchaj mi też miałczy prawie od momentu kupna auta... Walczę z tym już dłuższy czas i wiem już co to jest.
Na początku tez myślałem, że to tylny dyfer, podpora, łożysko itd. U mnie to miałczenie pojawia się między 80 a 100 km/h. W moim przypadku wyje skrzynia...
Jeden mechanik twierdzi że to przekładnia planetarna, drugi uważa że wałek atakujący z kołem talerzowym czyli przekładnia główna przedniego dyferencjału.
Generalnie robiłem remont skrzyni żeby pozbyć się tych dzwięków i wycieków.
Jednak w czasie weryfikacji mechanik stwierdził ze skrzynia jest w świetnym stanie i to nie ona wyje. Drugi mechanior od początku cały czas twierdził, że to przekładnia główna. Po zainstalowaniu skrzyni nic się nie zmieniło, ale sprawdziliśmy z tym drugim ze to na bank skrzynia. Podobno nie widać podczas weryfikacji ze coś jest nie tak z przekładnia główną- nie zużywa się nierównomiernie. Natomiast podobno moze sie przestawic jej modułowość - geometia wałka atakującego wzg. koła tależowego i wtedy miałczy własnie. Nie wpływa to w żaden sposób na żywotność skrzyni, tylko wkurza dźwiękowo :-/
Jednak ten pierwszy spec co mi skrzynie robił podczas reklamacji przyznał ze to może być przekładnia planetarna i ja uważam że to jest raczej to ponieważ delikatne miałczenie słyszę także podczas zmiany z 1 na 2 bieg a głośność tego dżwięku jest proporcjonalna do obrotów silnika a nie prędkości kół. Ciężko to opisać. Podobnie jak Autobusach Neoplan. Nie wiem czy jeździłeś takowym środkiem transprtu publicznego :mrgreen: . On własnie tak charakterystycznie miałczy przy zmianie biegów...
Poobsłuchuj dokładnie auto podczas jazdy i upewnij się czy to na pewno z tyłu pojękuje. Pozdro
U mnie jest tak samo takie miauczenie od 80 do 100km/h ale tylko jak trzymam gaz,jak puszczę to cisza kompletna zaznaczam,że moja ósemka to 3,7 ośka czyli nie mam dyferencjału.Tak myślałem,że to od skrzyni....Po za tym ze skrzynią wszystko ok chodzi idealnie nie mam żadnych zarzutów,tylko to miauczenie ale po wyżej stówy znika lub jak puszczę gaz... <hmm>
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-20, 19:02   

Panowie tak się zastanawiam nad tym Waszym "miałczeniem" :) U mnie też było coś takiego, każdy mówił, że to skrzynia, dyfer itd. Okazało się, że to odma-separator oleju, ta czarna okrągła puszka na silniku od góry, pod osłoną. Jak się samochód nagrzeje, to zaczyna miałczeć/jęczeć :) W środku jest taka pomarańczowa membranka, która potrafi się zniekształcić i tak gwizdać. Najbardziej to słychać przy niższych obrotach, raczej podczas jazdy, chociaż na postoju też trochę daje, ale trza się wsłuchać. U mnie była już raz wymieniana, ale na jakiś tani zamiennik i jest to samo. Oficjalnie dostępna tylko w aso. Może warto to sprawdzić ;)
 
 
Jarkopolo 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8(D3)
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 2
Skąd: krapkowice
Wysłany: 2015-05-01, 22:03   miałczenie

witam wszystkich mam podobny problem z miałczeniem podczas przyspieszania, jak ściągnę nogę z gazu znika już nie wiem gdzie szukać mechanik wymienił mi olej +filtr w skrzyni ale to nie przyniosło poprawy. Wydaje mi się że to jakaś podpora ale serwis twierdzi że ok luzów nie czują, dodam że co jakiś czas mam taki dziwny stuk w okolicach tyłu podczas hamowania jak by luźny zacisk też w serwisie tam nic nie widzą, może ktoś z was to przerobił.pozdro
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2015-07-19, 21:54   

U mnie jest tak samo, takie ,,miauczenie", tak jak kolega (Mucholejkolator ) to opisał. Bedąc na uropie udałem się na diagnoze do firmy Hukałowicz.Stwierdzili, że to skrzynia, najgorsza opcia jaką mogłem usłyszeć.Oni zasugerowali wyjęcie skrzyni i naprawę, która ma wynosić 4 do 8 tysięcy złotych. <bezradny> <bezradny> <bezradny>
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-07-19, 22:33   

krypto35 napisał/a:
U mnie jest tak samo, takie ,,miauczenie", tak jak kolega (Mucholejkolator ) to opisał. Bedąc na uropie udałem się na diagnoze do firmy Hukałowicz.Stwierdzili, że to skrzynia, najgorsza opcia jaką mogłem usłyszeć.Oni zasugerowali wyjęcie skrzyni i naprawę, która ma wynosić 4 do 8 tysięcy złotych. <bezradny> <bezradny> <bezradny>



A masz jakies inne problemy ze skrzynią???? ,ja z takim problem też jeździłem,przy kupnie trzeciego dyfra to śmieszne wycie,miauczenie ucichło,dodam ze wymiana oleju w dyfrze nic nie pomogła. Dopiero gdy trafiłem na dyfer z niskim przebigiem to problem zniknął.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2015-07-19, 23:12   

Ze skrzynią nie mam żadnych problemów.Wymieniony olej w skrzyni i dryfie w firmie ZF.To ciekawe co napisałeś. <hmm>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-21, 12:48   

A jak oni stwierdzili te skrzynie??
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2015-07-21, 20:44   

Był na podnośniku i został rozpędzony do 120km, bo od tej prendkości to słychać.Dodam, że auto ma przejechane 126.000 km.Trochę to dziwne <bezradny>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-21, 20:47   

W tak szybkim tempie zajechac trudno skrzynie gdyż teraz czas na zmiane oleju. O ile przebieg realny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.