Autor |
Wiadomość |
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-06-29, 15:17
|
|
|
Mozesz mi wrzucic te pliki i te z termostatem na email: saberek750@tlen.pl bo nie moge ich sciagnac w garazu jestem.
Prosze ladnier |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-06-29, 15:35
|
|
|
Poszło |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-06-29, 20:27
|
|
|
Doszlo wszystko ladnie sie pootwieralo ale po przepatrzeniu wszystkiego nie ma NIC jak spuscic olej z przedniego dyfra :-(
Jedyne co pisze to ze olej sie wymienia po naprawie / sciagnieciu pokrywy torsena.
Czy nie ma innej opcji na to spuszczenie oleju ?
Moze ktos kto to robil pomoze ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-06-30, 12:03
|
|
|
Dalej doopa , walczymy od rana i nigdzie nie ma spustu oleju z dyfra, tej malej chlodniczki i przewodow laczacych dyfry tez nie ma.
Pomozcie ludziska dobre co juz to robiliscie |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-07-04, 20:35
|
|
|
Odsysać. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
marcinusss
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 40V
Wiek: 49 Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-01-10, 18:19
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Cześć SERGIO,
Słuchaj mi też miałczy prawie od momentu kupna auta... Walczę z tym już dłuższy czas i wiem już co to jest.
Na początku tez myślałem, że to tylny dyfer, podpora, łożysko itd. U mnie to miałczenie pojawia się między 80 a 100 km/h. W moim przypadku wyje skrzynia...
Jeden mechanik twierdzi że to przekładnia planetarna, drugi uważa że wałek atakujący z kołem talerzowym czyli przekładnia główna przedniego dyferencjału.
Generalnie robiłem remont skrzyni żeby pozbyć się tych dzwięków i wycieków.
Jednak w czasie weryfikacji mechanik stwierdził ze skrzynia jest w świetnym stanie i to nie ona wyje. Drugi mechanior od początku cały czas twierdził, że to przekładnia główna. Po zainstalowaniu skrzyni nic się nie zmieniło, ale sprawdziliśmy z tym drugim ze to na bank skrzynia. Podobno nie widać podczas weryfikacji ze coś jest nie tak z przekładnia główną- nie zużywa się nierównomiernie. Natomiast podobno moze sie przestawic jej modułowość - geometia wałka atakującego wzg. koła tależowego i wtedy miałczy własnie. Nie wpływa to w żaden sposób na żywotność skrzyni, tylko wkurza dźwiękowo :-/
Jednak ten pierwszy spec co mi skrzynie robił podczas reklamacji przyznał ze to może być przekładnia planetarna i ja uważam że to jest raczej to ponieważ delikatne miałczenie słyszę także podczas zmiany z 1 na 2 bieg a głośność tego dżwięku jest proporcjonalna do obrotów silnika a nie prędkości kół. Ciężko to opisać. Podobnie jak Autobusach Neoplan. Nie wiem czy jeździłeś takowym środkiem transprtu publicznego :mrgreen: . On własnie tak charakterystycznie miałczy przy zmianie biegów...
Poobsłuchuj dokładnie auto podczas jazdy i upewnij się czy to na pewno z tyłu pojękuje. Pozdro | U mnie jest tak samo takie miauczenie od 80 do 100km/h ale tylko jak trzymam gaz,jak puszczę to cisza kompletna zaznaczam,że moja ósemka to 3,7 ośka czyli nie mam dyferencjału.Tak myślałem,że to od skrzyni....Po za tym ze skrzynią wszystko ok chodzi idealnie nie mam żadnych zarzutów,tylko to miauczenie ale po wyżej stówy znika lub jak puszczę gaz... |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-20, 19:02
|
|
|
Panowie tak się zastanawiam nad tym Waszym "miałczeniem" U mnie też było coś takiego, każdy mówił, że to skrzynia, dyfer itd. Okazało się, że to odma-separator oleju, ta czarna okrągła puszka na silniku od góry, pod osłoną. Jak się samochód nagrzeje, to zaczyna miałczeć/jęczeć W środku jest taka pomarańczowa membranka, która potrafi się zniekształcić i tak gwizdać. Najbardziej to słychać przy niższych obrotach, raczej podczas jazdy, chociaż na postoju też trochę daje, ale trza się wsłuchać. U mnie była już raz wymieniana, ale na jakiś tani zamiennik i jest to samo. Oficjalnie dostępna tylko w aso. Może warto to sprawdzić |
|
|
|
|
|
|
|
Jarkopolo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8(D3)
Dołączył: 01 Maj 2013 Posty: 2 Skąd: krapkowice
|
Wysłany: 2015-05-01, 21:03 miałczenie
|
|
|
witam wszystkich mam podobny problem z miałczeniem podczas przyspieszania, jak ściągnę nogę z gazu znika już nie wiem gdzie szukać mechanik wymienił mi olej +filtr w skrzyni ale to nie przyniosło poprawy. Wydaje mi się że to jakaś podpora ale serwis twierdzi że ok luzów nie czują, dodam że co jakiś czas mam taki dziwny stuk w okolicach tyłu podczas hamowania jak by luźny zacisk też w serwisie tam nic nie widzą, może ktoś z was to przerobił.pozdro |
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2015-07-19, 20:54
|
|
|
U mnie jest tak samo, takie ,,miauczenie", tak jak kolega (Mucholejkolator ) to opisał. Bedąc na uropie udałem się na diagnoze do firmy Hukałowicz.Stwierdzili, że to skrzynia, najgorsza opcia jaką mogłem usłyszeć.Oni zasugerowali wyjęcie skrzyni i naprawę, która ma wynosić 4 do 8 tysięcy złotych. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-19, 21:33
|
|
|
krypto35 napisał/a: | U mnie jest tak samo, takie ,,miauczenie", tak jak kolega (Mucholejkolator ) to opisał. Bedąc na uropie udałem się na diagnoze do firmy Hukałowicz.Stwierdzili, że to skrzynia, najgorsza opcia jaką mogłem usłyszeć.Oni zasugerowali wyjęcie skrzyni i naprawę, która ma wynosić 4 do 8 tysięcy złotych. |
A masz jakies inne problemy ze skrzynią???? ,ja z takim problem też jeździłem,przy kupnie trzeciego dyfra to śmieszne wycie,miauczenie ucichło,dodam ze wymiana oleju w dyfrze nic nie pomogła. Dopiero gdy trafiłem na dyfer z niskim przebigiem to problem zniknął. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2015-07-19, 22:12
|
|
|
Ze skrzynią nie mam żadnych problemów.Wymieniony olej w skrzyni i dryfie w firmie ZF.To ciekawe co napisałeś. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-21, 11:48
|
|
|
A jak oni stwierdzili te skrzynie?? |
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2015-07-21, 19:44
|
|
|
Był na podnośniku i został rozpędzony do 120km, bo od tej prendkości to słychać.Dodam, że auto ma przejechane 126.000 km.Trochę to dziwne |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-21, 19:47
|
|
|
W tak szybkim tempie zajechac trudno skrzynie gdyż teraz czas na zmiane oleju. O ile przebieg realny. |
|
|
|
|
|