Autor |
Wiadomość |
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-20, 10:32
|
|
|
Wszystko ładnie teraz pięknie hula. Odpaliłem 5min na postoju 2km przejechane i jedzie już na LPG
Dzięki |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-20, 12:05
|
|
|
Witam!
Nie wiem czy to co zamierzasz jest takie dobre poniewaz przewod idacy do nagrzewnic ma zmienna srednice.
Ja w swoim aucie bede to niedlugo przerabial i wlasnie bardzo interesuje mnie to zagadnienie.
Czy ma moze ktos zdjecia rozmontowanego zaworu sterujacego nagrzewnicami ?
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-20, 13:22
|
|
|
Robiłem wczoraj test zanim rozciąłem przewodu, jeśli ustawisz nawiewy na LO do zaworu który masz wyżej na foto i tak idzie ciepła woda i wychodzi, bo jak sądzę elektrozawór się zamyka i nie wpuszcza wody do nagrzewnicy tylko robi obieg do zwrotnego przewodu. |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-20, 13:32
|
|
|
Witam!
xluqas napisał/a: | sądzę elektrozawór się zamyka i nie wpuszcza wody do nagrzewnicy tylko robi obieg do zwrotnego przewodu. | - to bardzo cenna wskazowka.Wynika z tego ze nalezy sie wlaczyc blizej glowicy.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-20, 13:40
|
|
|
Stefan zrób sobie test u siebie. Rozgrzej auto i sprawdź sobie główne przewody do elektrozaworu i za elektrozaworem ( klimatronic ustaw na HI powinny być gorące przed i za elektrozaworem ) potem ustaw na LO i sprawdź temp przewodów za elektrozaworem(powinny być letnio zimne a przed elektrozaworem nadal gorące) tak też chyba powinno to działać.
Ja podpiąłem się pod przepustnicą dlatego że mam na zewnątrz parowniki, jakbym miał tam gdzie komputer filtr kabinowy wpiąłbym się tuż przed elektrozaworem. |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-20, 13:43
|
|
|
Witam!
xluqas napisał/a: | Ja podpiąłem się pod przepustnicą | - moim zdaniem to jedyne sluszne miejsce.Jaki trojnik wlozyles?
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-20, 14:17
|
|
|
19/16/19 x2 tylko żeby to zrobić trzeba zdjąć rurę przepustnicy, zwróć uwagę że jest tam ciasno.
Gdzie masz parowniki ? |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-20, 15:02
|
|
|
Witam!
Jesli masz mozliwosc zmien na 22/16/22 . U mnie to jeszcze jak w cyrku wiec nie ma sie na czym wzorowac.Dwa reduktory SZEREGOWO pod filtrem pow.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-20, 15:36
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Dwa reduktory SZEREGOWO | -bo tak mają być ale równolegle do układu |
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-20, 16:34
|
|
|
Nic już nie zmieniam, 19 weszły idealnie, grzeje idealnie i LPG idealnie się włącza i chodzi.
Jest dobrze więc po co poprawiać |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-20, 18:15
|
|
|
xluqas, super że temat zalatwiony |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-20, 19:47
|
|
|
Super się Cieszę znów coś nowego wiem o a8 d3 i instalacji LPG |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-20, 22:07
|
|
|
tak na prawdę to a8 4.2 jest mało wymagającym autem do zagazowania
a ci co zakładają tak psują ludziom auta |
|
|
|
|
McBoss
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 109 Skąd: KO
|
Wysłany: 2017-05-09, 16:16
|
|
|
Pytanie mam takie - jak wpiąć dwa reduktory pod układ chłodzenia??
Z każdego jednego przeciecia dać trojnik na oba czy jak?? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-05-09, 17:24
|
|
|
dwa reduktory dajesz w szereg a bez trójniki zasilanie do nich |
|
|
|
|
|