Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Gdzie podłączyć wodę do reduktora?  
Autor Wiadomość
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-20, 10:32   

Wszystko ładnie teraz pięknie hula. Odpaliłem 5min na postoju 2km przejechane i jedzie już na LPG


Dzięki <kocham>
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-20, 12:05   

Witam!

Nie wiem czy to co zamierzasz jest takie dobre poniewaz przewod idacy do nagrzewnic ma zmienna srednice.
Ja w swoim aucie bede to niedlugo przerabial i wlasnie bardzo interesuje mnie to zagadnienie.
Czy ma moze ktos zdjecia rozmontowanego zaworu sterujacego nagrzewnicami ?


Stefan.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-20, 13:22   

Robiłem wczoraj test zanim rozciąłem przewodu, jeśli ustawisz nawiewy na LO do zaworu który masz wyżej na foto i tak idzie ciepła woda i wychodzi, bo jak sądzę elektrozawór się zamyka i nie wpuszcza wody do nagrzewnicy tylko robi obieg do zwrotnego przewodu.
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-20, 13:32   

Witam!

xluqas napisał/a:
sądzę elektrozawór się zamyka i nie wpuszcza wody do nagrzewnicy tylko robi obieg do zwrotnego przewodu.
- to bardzo cenna wskazowka.Wynika z tego ze nalezy sie wlaczyc blizej glowicy.

Stefan.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-20, 13:40   

Stefan zrób sobie test u siebie. Rozgrzej auto i sprawdź sobie główne przewody do elektrozaworu i za elektrozaworem ( klimatronic ustaw na HI powinny być gorące przed i za elektrozaworem ) potem ustaw na LO i sprawdź temp przewodów za elektrozaworem(powinny być letnio zimne a przed elektrozaworem nadal gorące) tak też chyba powinno to działać.

Ja podpiąłem się pod przepustnicą dlatego że mam na zewnątrz parowniki, jakbym miał tam gdzie komputer filtr kabinowy wpiąłbym się tuż przed elektrozaworem.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-20, 13:43   

Witam!

xluqas napisał/a:
Ja podpiąłem się pod przepustnicą
- moim zdaniem to jedyne sluszne miejsce.Jaki trojnik wlozyles?

Stefan.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-20, 14:17   

19/16/19 x2 tylko żeby to zrobić trzeba zdjąć rurę przepustnicy, zwróć uwagę że jest tam ciasno.

Gdzie masz parowniki ?
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-20, 15:02   

Witam!
Jesli masz mozliwosc zmien na 22/16/22 . U mnie to jeszcze jak w cyrku wiec nie ma sie na czym wzorowac.Dwa reduktory SZEREGOWO pod filtrem pow.

Stefan.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-20, 15:36   

majkaistefan napisał/a:
Dwa reduktory SZEREGOWO
-bo tak mają być ale równolegle do układu ;)
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-20, 16:34   

Nic już nie zmieniam, 19 weszły idealnie, grzeje idealnie i LPG idealnie się włącza i chodzi.

Jest dobrze więc po co poprawiać :P
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-20, 18:15   

xluqas, super że temat zalatwiony
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-20, 19:47   

Super się Cieszę znów coś nowego wiem o a8 d3 i instalacji LPG :)
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-20, 22:07   

tak na prawdę to a8 4.2 jest mało wymagającym autem do zagazowania :)
a ci co zakładają tak psują ludziom auta :P
 
 
McBoss 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: McBoss
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: KO
Wysłany: 2017-05-09, 16:16   

Pytanie mam takie - jak wpiąć dwa reduktory pod układ chłodzenia??

Z każdego jednego przeciecia dać trojnik na oba czy jak??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-05-09, 17:24   

dwa reduktory dajesz w szereg a bez trójniki zasilanie do nich
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.