Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Gdzie podłączyć wodę do reduktora?  
Autor Wiadomość
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-17, 10:00   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Gdzie podłączyć wodę do reduktora?

Witam gdzie najlepiej podłączyć wodę do reduktorów LPG??

Ja mam wpięte gdzieś za lewą głowicą, ale gdy mam 90st na wskaźniku przewody wodne nadal są zimne ;(
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-17, 10:17   

Oba węże powinny być wpięte równolegle do nagrzewnicy.
Sprawdź dokładnie gdzie jest podłączenia bo określenie za lewą głowicą nic to nie mówi.
Samo podpięcie i usytuowanie reduktora czy ma wlot płynu na dole czy na górze nie ma znaczenie.
Ważne by znajdował się niżej niż nagrzewnica i zbiorniczek wyrównawczy ( zwłaszcza )



Błędem jest wpinanie szeregowe, ponieważ nagrzewnica odbiera ciepło podczas ogrzewania i w ten sposób obniża temperaturę płynu która ma ogrzewać reduktor.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2015-02-17, 13:44   

xluqas napisał/a:
a mam wpięte gdzieś za lewą głowicą


Hmm, lewa czyli od kierowcy, a w D3 przewody do nagrzewnicy są najlepiej widoczne w podszybiu po stronie pasażera zaraz obok filtra pyłkowego.

ernesto napisał/a:
Ważne by znajdował się niżej niż nagrzewnica i zbiorniczek wyrównawczy ( zwłaszcza )


Zgadzam sie z tym, ale wbrew pozorom ja mam reduktor bardzo wysoko w podszybiu i jest oki, układ chłodzenia jest zamknięty i wysokość reduktora nie ma większego znaczenia praktycznie króćce wodne reduktora są na równo z poziomem płynu w zbiorniczku, miałem tylko jeden problem po wymianie rozrządu jak nie miałem uzupełnionego poziomu płynu to mi reduktor marzł ;( po dolaniu jest wsio oki. :D
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-17, 14:00   

Reduktory mam nisko przy zderzaku w nadkolu lewym prawym, wiem gdzie są przewody z nagrzewnicy, na nich są odpowietrzniki ?
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-17, 14:34   

Reduktor ma być równolegle nie szeregowo. Nie przed, nie za. Tak jak jest to na rysunku. Dlaczego nie przed, ponieważ gaz jest zimny i reduktor odbiera termike samym sobą.

Dasz szeregowo przed to będziesz plakal że kiepskie ogrzewanie, dasz szeregowo za to w zimowych warunkach będziesz wybierał czy ogrzewanie czy jazda na gazie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-02-17, 15:44   

ernesto napisał/a:
Dasz szeregowo przed to będziesz plakal że kiepskie ogrzewanie, dasz szeregowo za to w zimowych warunkach będziesz wybierał czy ogrzewanie czy jazda na gazie.

Raczej bardziej z tego powodu, że latem, przy włączonej klimatyzacji i zamkniętych elektrozaworach nagrzewnicy nie byłoby obiegu przez reduktor przy szeregowym wpięciu.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-17, 18:16   

Posprzątałem co by nie robic zamieszania. Musialem zwalic plastyki by sie doszukać tych wezy z drugiej strony. Mam jednak rownolegle... <tjaa>
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-17, 18:18   

Witam!

xluqas napisał/a:
Witam gdzie najlepiej podłączyć wodę do reduktorów LPG??
-sadze ze najodpowiedniejszym miejscem bedzie warstzat.


Stefan.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-17, 18:24   

majkaistefan, warsztat który mi to zakładał, twierdzi że już tak robili trzy a8 d3 i działa, u mnie nie działa no. 5stopni na plusie przejechane 8km a on zero reakcji.
Przewody wodne do reduktorów zimne, temperatura na wskaźniku 90 :(
Ostatnio zmieniony przez xluqas 2015-02-17, 18:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2015-02-17, 18:27   

A ogrzewanie masz ok. Zakładałeś w T.G. na Zagórskiej ??
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-17, 18:41   

Nie, w konkurencji na Nakielskiej koło BP

Ogrzewanie bez zastrzeżeń
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-02-17, 18:42   

Apophis napisał/a:
Posprzątałem co by nie robic zamieszania. Musialem zwalic plastyki by sie doszukać tych wezy z drugiej strony. Mam jednak rownolegle... <tjaa>

A jak tak to wszystko ok, teraz to się nie dziwię że działa poprawnie :)

Więc dla potomności.... ma być równolegle, coś w podobie tego jak to Ernesto wkleił grafikę.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-17, 19:02   

Co do rysunku ernesto, jak wyprowadzić przez ścianę grodziową przewody do reduktorów? Czy podłączyć się za ścianą grodziową?

W S6 c5 właśnie miałem tak jak na rysunku ale w ścianie była zaślepka i tak szło na dwa reduktory
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-17, 19:22   

Lepiej o ile się da podłaczyc to w miare dostepnym miejscu,bo potem jakis wyciek i bedzie wiecej problemu.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-17, 20:05   

Jutro jak znajdę chwilę zdiagnozuję gdzie to mam podłączone oraz jakieś Foto ;) !
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.