Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-06-03, 11:54 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Niedzialaja klima mimo nabicia
|
|
|
Witam bylem nabic klimatyzacje w a8 , uklad szczelny i nabity a dalej leci cieple powietrze a weze sa cieple bie robia sie zimne
Macie jakies pomysly moze cos z zasilaniem kompresora ? Mechanicy nie ogarniaja tego .
.....................
Pamiętaj o TAGach |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-06-03, 12:03
|
|
|
Czy sprężarka się załącza, czy wiatrak od klimy włącza się? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-06-03, 12:41
|
|
|
Wiatraki chodza az chuczy kompresor nie wiem bo on sie kreci caly czas chyba ?
Nie czuje roznicy na obr jak przechodze z trybu ekon na auto
Mi sie wydaje ze cos kompresor broi albo jego sterowanie czy tam jest jakis przekaznik ? Jelsi tak to gdzie go sprawdze ?
Sprawa pilna bo goroca jak cholera ;/ |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-06-03, 12:47
|
|
|
Okna w dół i na zimny łokiec tylko puść głośno dobrą nutę heheh...
A tak serio... Pasek się zawsze kręci. W ECON różni się tylko tym, że sprzęgło magnetyczne rozłącza sprężarkę. Ciężko to zauwazyć bo to żadne obciążenie dla silników jakie chodzą w A8 |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-06-03, 13:34
|
|
|
no okej rozumiem to co dalej sprawdzać ?
kur*** gorąco jak jak na pustyni jechac sie nie da najgorsze jest to ze do piątku musze to ogarnać inaczej nie bede miał kiedy tego zrobić
wiatraki sie załaczaja a z nawiewów nie leci zimne powietrze
na kompie jakis tam bład jest
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) alr to chyba tylko sterowanie kratka nawiewu wiec w nosie z tym
połozyłem sie pod autem i osuszacz jest zielonkawy ale wygląda to na stary brud nie na nowy plam auto nigdy nie zostawiało a osłony nie mam pod autem , patrze na budowe osuszacza to tam nie ma co ciec ew jakis oring na wężu lekko jest nieszczelny |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-06-03, 13:56
|
|
|
Trzeba sprawdzić czy sprzęgiełko w spręzarce nie zerwało sie. U ciebie jest już chyba ten typ sprężarki co kręci sie non stop |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-06-03, 14:01
|
|
|
karol208 napisał/a: | rzeba sprawdzić czy sprzęgiełko w spręzarce nie zerwało sie. U ciebie jest już chyba ten typ sprężarki co kręci sie non stop |
a jak to sprawdzić tylko demontaż ? w razie awari wymiana sprężarki czy da sie to jakoś wymienić ?
spreżarka jest właśnie taka co sie kręci cały czas
wszystko działało przed zimą :< |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-06-03, 17:23
|
|
|
drago_o napisał/a: | Okna w dół i na zimny łokiec tylko puść głośno dobrą nutę heheh...
A tak serio... Pasek się zawsze kręci. W ECON różni się tylko tym, że sprzęgło magnetyczne rozłącza sprężarkę. Ciężko to zauwazyć bo to żadne obciążenie dla silników jakie chodzą w A8 |
Grupa 61 -> bloki wartości mierzonych -> blok 2-gi -> obciążenie silnika - tu wskazuje w % jakie jest obciążenie silnika. Po włączeniu/wyłączeniu sprężarki na pewno wartość ulegnie zmianie. Po za tym jest też blok wskazujący kompensację związaną z pracą sprężarki, ale nie pamiętam dokładnie który. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-03, 18:12
|
|
|
Przecie w D3 spręzarka klimy nie rozłacza sie sprzęgłem jak w D2. A co do załaczania klimy to bez problemu idzie wyczuc jej załaczenie sie na wolnych obrotach nawet w V8 |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-06-03, 19:52
|
|
|
Jeśli wentylator zapierdziela to uwalony jest czujnik ciśnienia koszt oryginał 200,- lokalizacja pod zderzakiem przy chłodnicy obok klaksonów, sprawdzic Vagiem grupa 08 bloki pomiarowe 001 ciśnienie klimy, podejrzewam że będzie pokazywać 20-30 bar dlatego wentylatory chuczą ,w D3 tak jak pisał Apophis sprężarka nie ma sprzęgła wałek kręci się cały czas to jest sprężarka o zmiennej wydajności. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-03, 20:24
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Apophis sprężarka nie ma sprzęgła wałek kręci się cały czas to jest sprężarka o zmiennej wydajności. |
Nooo własnie uo to mi chodziło. Ale w D2 jest załaczana sprzęgłem i czuc ją czy działa czy nie. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-06-03, 20:38
|
|
|
Cytat: | Jeśli wentylator zapierdziela to uwalony jest czujnik ciśnienia koszt oryginał 200,- lokalizacja pod zderzakiem przy chłodnicy obok klaksonów, sprawdzic Vagiem grupa 08 bloki pomiarowe 001 ciśnienie klimy, podejrzewam że będzie pokazywać 20-30 bar dlatego wentylatory chuczą ,w D3 tak jak pisał Apophis sprężarka nie ma sprzęgła wałek kręci się cały czas to jest sprężarka o zmiennej wydajności. |
Masz racje własnie wróciłem od mechanika , klime nabiliśmy jeszcze raz , test vagiem wyszedł własnie czujnik ciśnienia
00819 - High Pressure Sensor (G65)
007 - Short to Ground
chcieliśmy podmienic czujnik ale w 2 giej d3 nie szło zdjac grila :<
mechanik twierdzi że to wina obwodu nie samego czujnika , podobno pokazuje cały czas 1 bar ,
Mam kilka pytan do was , jak dokładnie sprawdzić czy to wiązka czy czujnik ?
podobno czujnik można wykręcić bez opróżniania układu prawda to?
kolego masz racje wiatraki u mnie szaleją wieja jak wichura
jutro chce sie za to zabrać na piątek muszę mieć gotowe auto z klimatyzacja jeśli to czujnik będę szukał na gwałt czegoś w okolicy z uzywki |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-06-03, 22:52
|
|
|
Czujnik walnięty raz pokazuje 1 , a czasami 30, jest błąd i dlatego wentylatory szaleją bo między innymi są sterowane tym czujnikiem czujnik zgłasza wysokie ciśnienie i wentyle chłodzą przy sprawnym czujniku jak klima chodzi to wentyle dostowywują prędkość do ciśnienia w klimie i tyle, czyli wentyle przy uszkodzonym czujniku działają awaryjnie bo tak naprawdę niewiadomo jakie jest ciśnienie.Można wymienić bez spuszczania czynnika bo pod czujnikiem jest wentyl, do wymiany samego czujnika można tylko rozkręcić zderzak z lewej strony czyli ściągasz nadkole i odkręcasz trzy śruby od zderzaka lekko oddinasz i jest miejsca wystarczająco. Czujnik może być taki lub ASO, ale cena 200,- |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-06-03, 22:57
|
|
|
Marcin2013,
Do wymiany wystarczy zdjąć gril w wersji przedliftowej nie trzeba ściągać zderzaka dziś tam sie dostałem
a podpowiesz jak sprawdzić czy aby kable nie szwankują jak można to zrobić miernikiem ?
w piątek będę szukał czujnika po sklepach ew szrotach używki muszę miec na sobote sprawne auto
dzieki za pomoc |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-04, 11:11
|
|
|
Czujnik do wymiany. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|