Autor |
Wiadomość |
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-07, 23:48
|
|
|
mkbewe napisał/a: | masakryczny ten log, taki nie potrzebny tasiemiec ...
3 bieg na tipie 1500obr naciskasz start but w deche do odcinki i naciskasz stop i tyle lepiej się na to patrzy a nie szukanie w takim tasiemcu |
No wiem, ale robiac logi nie myslalem o forum, chcialem zobaczyc roznice pomiedzy filtrami. Wymienilem, wlaczylem logowanie i pojechalem na przejazdzke Zaimportowalem do excela, sortowanie i juz mam maks wartosc. |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-08, 08:16
|
|
|
Nowa przepływka do D3 kosztuje grosze. Czy jest sens bawienia się w jakieś czyszczenie tego elementu skoro jest to element eksploatacyjny i raz na parę lat trzeba go wymienić? |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-08, 21:30
|
|
|
VanDyke napisał/a: | Nowa przepływka do D3 kosztuje grosze. Czy jest sens bawienia się w jakieś czyszczenie tego elementu skoro jest to element eksploatacyjny i raz na parę lat trzeba go wymienić? |
Zgoda, ale jak mam jedna nowa zamontowana, jedna niewiadomo jaka wymieniona jako serwis pozakupowy, to bez sensu kupowac kolejna. Dlatego pytam, czy wskazanie 250 jest ok, czy nie.
Jesli nie, to trzeba bedzie kupic nowa, i/lub ewentualnie sprawdzic ta wymontowana po zakupie. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
marman3
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 49 Dołączył: 12 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2016-06-19, 07:09
|
|
|
Witam nie chcę zakładać nowego tematu. Jestem nowym posiadaczem D3 4.2 benzyna, od kiedy ją kupiłem mam ten sam problem silnik pracuję ładnie na niskich i wysokich obrotach ale jak wrzucę bieg i zaczynam jechać w dolnej granicy czyli do 2000 obrotów zbiera się przez chwilkę ładnie ale powyżej brak mocy i coś jakby się silnik dusił
Z drugiej strony jak wciskam gaz delikatnie to zaczyna się powoli rozpędzać i można trochę pojechać ale straszny mułi.
Mechanik wymienił wszystkie filtry olej było ułamane cięgno gruszki więc też wymienione na metalowe x2 ,wszystkie podciśnienia przejrzane wężyk był pęknięty też wymieniony ,aż doszedł do przepływki.
Moja na postoju but w podłodze pokazuję 155 mg/s więc zamówił nową, od pieliśmy aku na 25 minut i założyliśmy nową w samochód wyjechałem na drogę but w podłogę a tu to samo dalej muł.
Pod pieliśmy kompa, a nowa też pokazuję to samo 155 mg/s mechanik mówi że nowa też padnięta oddał na zwrot i do wymiany, ale pomyślałem, że poradzę się kolegów na forum bardziej doświadczonych bo nie chcę mi się szukać na ślepo jak by to w sumie nie była przepływka.
Mechanior mówi, że jak to nie będzie przepływka to jeszcze trzeba sprawdzić wtryski i może rozrząd być przestawiony, może któryś z kolegów miał taki przypadek i coś pod powie bo już mi ręce opadają pozdrawiam |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-06-19, 07:21
|
|
|
Co to za mechanik co sprawdza przepływomierz na postoju
Szukaj innego mechanika bo ten tylko na koszta Cie naciągnie lub jeszcze auto popsuje.
Jak masz kompa to odczytaj blędy w sterownikach na początek. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
marman3
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 49 Dołączył: 12 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2016-06-19, 07:42
|
|
|
żadnych błędów komp nie pokazuję o to chodzi,a co do naciągania to mu powiedziałem że dopiero zapłacę jak samochód będzie działał więc nie interesuję mnie że kupił przepływkę powiem tak tu nie chodzi może tak o kasę lecz o czas 3 tygodnie temu kupiłem autko i cały czas u mechanika nie do końca jego wina bo parę rzeczy było do zrobienia ale ja już bym pojezdził a tu nie mogę ,przekopałem całe forum i z tego co się orientuję to te wskazania na postoju i przy jezdzie nie będą sią aż tak mocno się od siebie różnić więc może to na prawdę wina przepływki nie mam pojęcia i nerwów mi zaczyna brakować |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-19, 09:45
|
|
|
Jak pisze Erni musisz go najpierw zmienić(mechanika) potem zrobic u kogos kumatego logi i może wyjdzie co i jak. |
|
|
|
|
|
|
|
marman3
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 49 Dołączył: 12 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2016-06-19, 09:59
|
|
|
ok autko idzie jutro do lakiernika jak odbiorę znajdę kogoś innego a może ktoś z kolegów może polecić jakiegoś kumatego mechanika co będzie wiedział o co kaman a nie się uczył na moim autku oczywiście z Białego |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-19, 11:51
|
|
|
Przy odpalaniu zimnego silnika, nie masz różnych niepokojących dźwięków ? Terkotanie przez 1-3 sek itp. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-06-19, 11:58
|
|
|
Jeden z moich klientów aktualnie ma ciekawy problem , nie ma terkotania przy zapalaniu ale nastawnik się zablokował i nie przestawia się na 1 głowicy - co skutkuje brakiem mocy po nagrzaniu |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
marman3
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 49 Dołączył: 12 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2016-06-20, 06:48
|
|
|
Panowie bardzo ładnie pracuje na zimnym i na ciepłym nie ma różnicy po dodaniu gazu pow. 2000 obr muł ale każe sprawdzić te nastawniki jak odbiorę od lakiernika, to czyli co to nie przepływka? rozumiem że dajecie mi pomysły co mogło jeszcze paść |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
marman3
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 49 Dołączył: 12 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2016-06-20, 11:31
|
|
|
gruszki całe cięgna wymienione na metalowe sprawdzimy te nastawniki ale mówię jak odbiorę od lakiernika jak coś to dam znać dzięki panowie za zainteresowanie tematem dopiero zaczynam przygodę z Audi A8 i jestem jeszcze zielony ale znając siebie będę próbował ten stan rzeczy zmienić pozdrawiam |
|
|
|
|
|