Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] przepływomierz  
Autor Wiadomość
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-24, 17:27   [D3 03 4.2MPI/LPG ] przepływomierz

Przeglądając forum natknąłem sie na informacje, że max wskazania przepływomierza to 0,8 mocy auta. Dzis zalogowalem przeplywke i maksymalną wartość jaką udało mi sie uzyskać przy 6500obr to 193g/s. Czyli co rozumiem że przeplywka do wymiany. Czyściłem ją ale nic to nie dało. Jakie u was jest wskazanie, robił ktoś logi przeplywki? Najlepiej byłoby podmienic na inną i sprawdzić, moze ktos z forumowiczów ma gdzieś luźna i by pożyczył.
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-02-28, 18:27   

Podobno sie nie czysci przeplywki.mi takie wskazania wyszly ale mam 230km.masz za malo
_________________

 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-06, 22:48   

Czy wskazanie maks 250 jest ok? Normalnie powinno byc z 280, wiec troche brakuje. Jaki to ma wplyw na moc?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-06, 23:32   

Takie wskazanie przy maxymalnych obrotach to tam mało istotne-mój ABZ pluł 217 ale tez przy 6tys gdzie nie miało to wiele juz do rzeczy. Jak nie zaniża na niższych obrotach to jest ok jak zaniża w całym zakresie bedzie czuć na mocy-a może tu masz mały problemik?
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-07, 00:11   

Apophis napisał/a:
Takie wskazanie przy maxymalnych obrotach to tam mało istotne-mój ABZ pluł 217 ale tez przy 6tys gdzie nie miało to wiele juz do rzeczy. Jak nie zaniża na niższych obrotach to jest ok jak zaniża w całym zakresie bedzie czuć na mocy-a może tu masz mały problemik?


Wymienialem filtr powietrza na wkladke K&N, zrobilem pomiary przed i po z ciekawosci czy przeplywomierz cos wiecej pokazuje. Brak duzych roznic, male ciesko wychwycic, bo proby nie identyczne. Zobaczylem wskazanie maks ok 250 i zaciekawilo mnie to, bo chyba tu na forum widzialem, ze powinno byc 280.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-07, 10:10   

Korton Jeśli starego filtra powietrza jeszcze nie wyrzuciłeś to zrób proszę logi na zwykłym filtrze
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-07, 12:23   

michalwruszak napisał/a:
Korton Jeśli starego filtra powietrza jeszcze nie wyrzuciłeś to zrób proszę logi na zwykłym filtrze


Mam zrobione logi na starym papierowym i nowym k&n. Obie proby zawieraja przyspieszenia pelne na 3/4 biegu, w odstepie ok 30min, ale na ciut innej trasie. Jak ktos zainteresowany moge podeslac excelka.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-07, 12:24   

Wklej na http://vaglog.pl/?l=pl , bedzie dobrze widac
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-02-07, 12:53   

zapodaj logi po wklejeniu ze strony co podał michalwruszak, bo ona je czytelnie przedstawi,
Jak znajdę chwilę to zrobie u siebie z ciekawości co tam z przepływomierzem
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-07, 21:34   

prosze:
http://vaglog.pl/log_249301.html (K&N)
http://vaglog.pl/log_249302.html (papierowy normalny filtr)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-07, 22:26   

Ja tu nie widze tragedii żadnej ale K&N gorzej sie spisuje jak zwykły :]
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-07, 22:40   

Apophis napisał/a:
Ja tu nie widze tragedii żadnej ale K&N gorzej sie spisuje jak zwykły :]

Ja tez nigdzie nie pisalem o tragedii, jedynie czy wskazanie 250 wobec forumowego "280" jest ok, czy nie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-07, 22:42   

Bym przeczyścił te przepływke. Tragedii nie ma ale ideału tyż nie-może to byc przyczyną ale no trza by porównac cały zakres u kogos kto ma te 280 na maxie.
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-07, 23:26   

Apophis napisał/a:
Bym przeczyścił te przepływke. Tragedii nie ma ale ideału tyż nie-może to byc przyczyną ale no trza by porównac cały zakres u kogos kto ma te 280 na maxie.



Mam jeszcze druga przeplywke, co ja wymontowalem po kupnie auta. Wymienilem ja profilaktycznie, przeczyszcze i zobacze w jakim stanie jest :)
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-02-07, 23:30   

masakryczny ten log, taki nie potrzebny tasiemiec ...
3 bieg na tipie 1500obr naciskasz start but w deche do odcinki i naciskasz stop i tyle :) lepiej się na to patrzy a nie szukanie w takim tasiemcu :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.