Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] przepływomierz  
Autor Wiadomość
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2016-06-20, 11:37   

michalwruszak napisał/a:
Jeśli nastawniki będą odcinać moc to przepływka będzie pokazywać za mało , sprawdz proszę jeszcze gruszki podciśnienia

Ale mimo nieczynnych gruszek, czyli np. urwanych cięgieł, klapy przestawią się na krótszy obieg, czyli taki jak na wyższych obrotach. Poza tym klapy nawet gdy nie działają, to nie zamula to aż tak strasznie silnika. I o ile dobrze pamiętam to z uszkodzonymi gruszkami będzie miał błąd składu mieszanki albo za mały przepływ powietrza i zapali się lampka silniczka na tablicy wskaźników, a tu kolega pisze, że błędów nie ma.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-20, 13:54   

U prestona w D2 FL klapy stały błedów brak auto śmigało dośc dobrze więc to nie to.
 
 
marman3 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-06-20, 14:32   

dziś rozmawiałem ze znajomym mówił że trzeba też sprawdzić czy pompa paliwa nie pada a pro po w tym modelu są dwie pompy?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-20, 14:34   

Tak sa dwie glowna i pomocnicza
 
 
marman3 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-07-24, 11:16   

Witam ponownie auto odebrane od lakiernika i jest u drugiego mechanika, dostałem namiar z polecenia zobaczymy no ale znów są problemy mechanik się nie poddaje ale mówi że potrzebuję więcej czasu żeby wszystko posprawdzać dotychczas są sprawdzone nastawniki, prze pływka i ciśnienie paliwa oraz zrobione logi po dłuższej jezdzie z kompem wyszło tylko wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze wymiana świec załatwiła sprawę nie wspomnę o olejach i filtrach ale główny problem pozostał dalej dusi się i nie ma mocy przy dodawaniu gazu przy jeżdzie, na luzie oczywiście pracuje idealnie ręce mi już opadają teraz będzie się brał za sprawdzanie skrzyni biegów może tam coś nie hula nie wiem może ma ktoś z was jeszcze jakieś pomysły ? <onie> i dalej nic mechanicy mówią że zostaje jedno po konsultacjach podejrzewają że zapchene są katalizatory albo wydech ewidętnie auto się dusi i nie ma mocy po wrzuceniu na D, wszystko co możliwe posprawdzane orientuje się może ktoś z kolegów z jakiej firmy najlepiej kupić te katalizatory powiedzieli mi że są do kupienia uniwersalne wszystko zależy od pojemności ,po rozebraniu i ewentualnej naprawie dam znać jakie są rezultaty

[ Dodano: 2016-08-12, 16:42 ]
Witam ponownie sprawa się wyjaśniła jakieś sku.....e tak namieszali że historia a więc tak kolektor ssący był rozszczelniony ,sonda lambda wypalona uszkodzona , z lewej strony wycieli katalizator a z prawej był przytkany a co najlepsze była ingerencja w sterownik silnika żeby nie pokazywało błędów i nie palił się check auto jezdzilo w trybie awaryjnym i temu miałem sporo problemów żeby to jakiś mechanior ogarnoł ,czekam tylko na soft sterownika silnika ,sondę lambda i katalizatory ,mam nadzieję że w końcu będę mógł pojeżdzić jak człowiek
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-12, 16:02   

To się nazywa drut-kowalstwo....
 
 
marman3 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-08-29, 14:42   

Witam drut -kowalstwo to mało powiedziane dziś zobaczyłem moje autko pierwszy raz od dwóch miesięcy ręce mi opadły jak były problemy tak są dalej a prawie dosłownie pół auta wymienione nic jeszcze trochę cierpliwości mi zostało ale już końcówka teraz będę stał nad głową jak nie pomoże prowadzę auto w Polskę <bezradny>
 
 
dms13 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 46
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 9
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2018-09-26, 07:04   

Witam


Czy udało się uporać z problemem, ja mam identyczne objawy jak u Ciebie i też pomysły się kończą

Pozdrawiam

[ Dodano: 2018-09-27, 09:12 ]
Temat udało się ogarnąć więc dla potomnych zostawię tu info. Problemem okazały się katalizatory, jeden od strony silnika był już sporo zniszczony, za to drugi wyglądał niby dobrze, ale po rozbiciu kawałka ukazało się wypalone wnętrze ( stopione ). Z racji, że robiliśmy to nocą i nie było jak ogarnąć innych katów auto zostało złożone ze starymi katalizatorami (tylko wybiliśmy ich wnętrza, została sama pucha ).
Auto jedzie jak nowe, wybicie katów nie zmieniło dźwięku pracy silnika. W następnym tyg założymy nowe i będzie tak jak powinno być.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.