Autor |
Wiadomość |
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-07-04, 08:39
|
|
|
Lampy mam 2006 roku poliftowe |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-07-04, 10:56
|
|
|
drago_o napisał/a: | Nie trzeba demontować licznika. Po zdjęciu osłon wystarczy sięgnąć po niego ręką i go wydostać. Fakt nie jest widoczny od razu ale bez problemu się go demontuje. Zrobiłeś sobie tylko dodatkowej roboty |
Ja go nie widziałem w żaden sposób, jest przykrecony nad wzmocnieniem dwoma nakrętkami od góry. Szczerze nie wyobrażam sobie jak tam inaczej dojść.... ale nie mówię że się nie da... A porównując demontaż dolnej osłony i gimnastykę z dokręcaniem, do demontażu licznika i mamy jak na dłoni to wcale nie wiem czy tak więcej roboty jest 😉 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-07-04, 12:02
|
|
|
No coś Ty.... U mnie jest ZA LICZNIKIEM wręcz pod samą górną częścią deski... |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-07-04, 12:35
|
|
|
Widać po lifcie jest inaczej |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-07-04, 19:29
|
|
|
Pczester, drago_o ... rozmawiacie o dwóch innych sterownikach
Karol, w pre-FL też masz za zegarami ten mały sterownik od lamp - ja w swoim mam i ten za zegarami i ten pod deską |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2018-07-04, 22:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-07-04, 19:49
|
|
|
no i wszystko jasne |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-07-08, 11:05
|
|
|
Wychodzi mi tak:
Przy module za kierownicą:
- CAN do lamp (z zastrzeżeniem że nie mamy tu normalnej skrętki CAN)
- pin15 + pin17 razem do pin18 (pin 18 wypinamy - ale patrz poniżej)
- pin19 + pin21 razem do pin19
- reszta
- piny 16,18,20,22 nie używane - ale patrz niżej
- piny 2,3,23,24 zostają na swoich miejsach (CAN główny, zasilanie)
Przy lampach:
- pin3 - nie używany, może zostać we wtyczce - ale patrz niżej
- pin4 - tu należy doprowadzić +12v po stacyjce przez bezpiecznik 10A, grubość 1.0 - jak pin 6
Można tu próbować wykorzystać dwa przewody z pin 3 i 4 (każdy po 0,35) jest to sporo mniej
niż 1.0 ale na tym chodzi wyłącznie sterowanie zasięgiem i skrętem i żarówka do doświetlania
zakrętów. O ile nie planujesz doświetlania o większej mocy albo można tam walnąć leda to ja
bym zaryzykował uzycie tych dwóch i sprawdzenie po fakcie czy się przewód nie grzeje.
- pin14 - masa (skądkolwiek) uzupełniająca do zasilania tego co na na pinie 4ym,
przekrój też 1.0 czyli jak pin6
pin 3 i 4 z obecnej lampy gdyby chcieć go wykorzystać do zasilania kończą sie przy
obecnym sterowniku za zegarami:
- pin3 prawa lampa - pin22 za zegarami
- pin4 prawa lampa - pin20
- pin3 lewa lampa - pin16
- pin4 lewa lampa - pin18
Sprawdzić można łatwo po kolorach
I to w/g mnie wszystko. |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
marco1104
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 54 Dołączył: 31 Maj 2018 Posty: 63 Skąd: Serokomla
|
Wysłany: 2018-08-02, 09:07
|
|
|
Witam, walczyłem wczoraj z moimi lampami w celu osiągnięcia celu jaki pokazał Drago, czyli dzienne na p21 i tak, wymieniłem moduł na ten po lifcie czyli z Q na końcu, pojawiła się opcja kodowania na p21 i tu koniec dobrych wieści, h7 ciemna, i teraz tak, pozostaje mi chyba jedyne wytłumaczenie tego iż nie posiadam przełącznika świateł z pozycją Auto, może jakieś sugestie? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
marco1104
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 54 Dołączył: 31 Maj 2018 Posty: 63 Skąd: Serokomla
|
Wysłany: 2018-08-02, 12:06
|
|
|
możesz podać kodowanie bo cos mi sie zdaje że próbowałem wszystkich opcji z kodami i nie działało |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-08-02, 12:11
|
|
|
X X X X 0 X X: Without daytime running lights
X X X X 1 X X: With daylight driving lights
X X X X X 0 X: Daylight driving lights not selectable via MMI
X X X X X 1 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: Off)
X X X X X 2 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: On)
Uważam najlepiej ustawić X X X X 1 0 X i ustawiać sobie w MMI ale można na stałe X X X X 1 2 X |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
marco1104
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 54 Dołączył: 31 Maj 2018 Posty: 63 Skąd: Serokomla
|
Wysłany: 2018-08-02, 12:14
|
|
|
tak mam aktualnie i d...
0040121 |
|
|
|
|
|