Autor |
Wiadomość |
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2014-01-31, 08:52
|
|
|
pepi napisał/a: | mi to jeden kolega tłumaczył jak zrobić aby były zera |
a jak ?
ja u siebie tez zmienialem ,blokady zalozone ,kola luzowane i niestety 0 nie ma <niewiem> |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-01-31, 09:15
|
|
|
na oko |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-01, 16:41
|
|
|
Jak chcecie poskładać na "zera" to musicie zdjąć dekle i poustawiać na znaki na wałkach Te blokady (szczególnie samoróbki) są wątpliwej dokładności, zresztą po jakimś czasie to się rozjedzie bo wszystko się poukłada w rozrządzie, ja miałem zera na początku a po 10tys km mam -2, +5, więc się ułożyło |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-01, 20:31
|
|
|
no tak ale co dadzą zera ?
masz ustawić wydechy ok a ssak przestawia komp co nie ?
jeśli nawet ustawisz zera a wydech jest tam gdzie nie ma być ?
to komp już nie naprawi tego |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-04-21, 14:04
|
|
|
A ja troche z innej beczki,szukałem , ale nie znalazłem informacji ile kosztuje rozrząd do 4.2 D3 czy jest taki sam jak w D2 bo post o kosztach D2 znalazłem, ale o D3 nie. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-04-21, 14:09
|
|
|
Teraz będę zmieniał i części wyszły mnie około 1700zł ( paski , rolki , pompa wody i termostat ) |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-04-21, 18:15
|
|
|
Dziękuję za odpowiedź, to jeszcze nie jest tak żle, teraz do Omegi 3.2 całość wychodzi ok.700-800 zł. bez pompy wodnej ona jest na pasku klinowym, a do D3 co wchodzi w skład zestawu Pasek ,napinacz (jaki jest gdzieś czytałem że hydrauliczny?) rolka pompa i to wszystko ? druga sprawa jak oglądam fotki to widzę tylko po jednym kole na głowice, czy z drugiej strony głowicy jest jakiś łańcuch który kręci drugim wałkiem rozrządu ?? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-21, 19:29
|
|
|
tak a pośrodku napinacz za 2 tys na głowicę |
|
|
|
|
|
|
|
zgiel
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: chester
Jeżdzę: audi a8d3 a4b6 a6c5
Dołączył: 08 Lut 2014 Posty: 26 Skąd: mielec\paris
|
Wysłany: 2014-04-21, 19:34
|
|
|
Co ile wymieniacie ten pasek z rolkami i pompa? Z tyłku łańcuszki nie ruszać? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-21, 19:36
|
|
|
80 tys lub jeśli dwa lata to 120 |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-04-21, 19:42
|
|
|
Wymianę robię co 120 tys. Nastawniki po prawie 2klocki też już wymieniałem ale kupowałem w serwisie bo na alledrogo się bałem kupować .
To co ja kupowałem :
> pasek rozrządu CT 920 - 1 szt.
> rolka prowadząca V55704 - 1 szt.
> rolka prowadząca V55705 - 1szt.
> rolka napinacza V55727 - 1szt.
> tłumik drgań V55728 - 1szt.
> pompa wody RUVILLE 65703 lub HEPU P579
> Pasek wieloklinowy CONTI 7PK2535 1szt.
> Napinacz paska wieloklinowego VKM 31021 lub INA 534 0390 10 1szt.
> Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 56310 lub INA 532 0463 10 2szt.
> Termostat VERNET TH6529.82J 1 szt. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-04-21, 21:23
|
|
|
Rozumiem czyli to co z przodu to ok 1700zł do tego z tyłu dwa nastawniki po 2000zł ??
to suma 6tys. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-22, 06:29
|
|
|
pioter napisał/a: | Termostat VERNET TH6529.82J 1 szt | -to se kupiłeś dobry towar
jak one 1/3 be bywają |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-04-22, 19:09
|
|
|
Panowie znalazłem w sieci taki obrazek i dopiero zajawka że silnik posiada zmienne fazy rozrządu, więc jak jest z tymi łańcuszkami jak kupie D3 8-10 letnie to pewnie trzeba to wymienić czy łańcuchy są dożywotnie ?? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-22, 20:08
|
|
|
a po odpaleniu ci coś się odzywa ? |
|
|
|
|
|