Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-18, 00:43
|
|
|
pepi napisał/a: | ale to brc brzydkie |
pepi....
A tak w ogóle to wygląda to trochę inaczej bo ten trójnik gazowy drażnił moje oko za każdym razem jak na to patrzyłem... więc przerobiłem po swojemu.
Teraz też jest brzydko ale trochę ładniej |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-18, 08:18
|
|
|
oj tam podobno mamy wolność wypowiedzi
i tego się trzymajmy
a nie Demokracja szlachecka
Estetyka jest poniżej minimum w przypadku brc to raczej jest nie sporne kto ma oczy ten widzi
Działanie to już odrębny temat .
ja miałem i już nie mam i jestem bardzo zadowolony
pewnie jeden z nielicznych ale fakt jest faktem |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-18, 09:46
|
|
|
ok to i tak muszę się dostać najpierw do przekaźnika i go ręcznie załączyć bo zanim podjadę autem na podnośnik/kanał to już cieple i tak mi się nie załączy poźniej.
pokombinuje w weekend jak pogoda pozwoli, dzięki bardzo za naprowadzenie |
|
|
|
|
luwima
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 17 Sie 2015 Posty: 9 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2016-01-19, 09:17
|
|
|
jest możliwe zę szczotki się kończą w tej pompie;>?? wymienić na nową czy szukać używkim mógłby mi ktoś powiedzieć jak ją wyjąc żeby czegoś nie uszkodzić. Z góry dziękuje:) |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-19, 16:36
|
|
|
zwalasz oslone silnika pompa jest bodajze na 3 srubach jedna wtyczka i rura trzeba rozlaczyc
czy szczotki wymienic oczywiscie jezeli da sie jezeli to wina szczotek |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-19, 19:30
|
|
|
dziś słyszałem "samolot" na dosłownie króciutką chwilę ale był, więc może to jakaś nieszczelność u mnie,
SAI odpala się każdorazowo na zimnym bez wyjątków ? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-19, 21:09
|
|
|
tak za kazdym razem jak zimny !
tak odkurzacz /samolot na chwileczke to sai własnie
mozesz rozbebeszyc podszybie i pobawic sie przekaznikiem albo aktywoac vag-iem ale to niech ktos bardziej madry ci powie ja robilem to raz ale juz nie pamietem czy to basic setings czy jakos tak i wchodzilem w test chyba i tak po kolei bylo wszystko właczane no poza pompa która nie dzialala to własnie wiedzialem ze nie dziala ale i tak trzeba bylo rozbebeszyc i sprawdzic przekaznik |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-19, 21:28
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | ... albo aktywoac vag-iem ale to niech ktos bardziej madry ci powie ja robilem to raz ale juz nie pamietem czy to basic setings czy jakos tak i wchodzilem w test chyba i tak po kolei bylo wszystko właczane ... |
W sterowniku silnika uruchamiasz test elementów wykonawczych i jednym z wielu testowanych elementów jest właśnie pompa powietrza wtórnego |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-19, 22:39
|
|
|
Wywalic i wyprogramowac bedzie złomu mniej |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-20, 06:08
|
|
|
Maciek ale sai dla katów jest przydatne chyba.....
Chyba ze katy tez usuwasz.. |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-20, 17:38
|
|
|
No niby tak,przydatne ale jak ktos lata w trasy to i tak katy wypali. U mnie katy sa sai nie ma. Czy beda problemy to sie okaże. Zostawilem katy ze wzgledu na spokojniejszy wydech i ładniejszy zapach spalin |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-02-13, 13:52
|
|
|
ruszylem dzisiaj trochę z tematem i zarałem się pierwsze za sprawdzenie tych wężyków z tyłu, jeden zauważyłem ułamany
(raczej mi się nie rozwalił przy wyciąganiu rury łączącej filtr z przepustnicą, z drugiej strona reszta rozlatywała się w palcach, wywaliłem wszystko pojechałem do sklepu po metr przewodu i zrobiłem to od nowa W ogóle te kawałki gumowych przewodów przy samych zaworach przy głowicach to strasznie luźno nachodziły na króćce.
Mam nadzieje ze to bylo u mnie przyczyną checka i ze problem rozwiązany i nie będę musiał szukać dalej. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-13, 16:43
|
|
|
Te tanie przewody szybko skruszeją, warto użyć takiego sylikonowego czarnego albo oem (tutaj cena za mb to ho ho ale mając na teście ori i zamiennik jest różnica) |
_________________
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-02-13, 17:15
|
|
|
Właśnie obawiam się że czarny silikon szybko podda się temperaturze. Zobaczymy jak będzie ale jak coś nie tak to wtedy będę wiedział już co robić i wcześniej zamówię sobie oryginał. |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-03-16, 12:57
|
|
|
Panowie, wyjąłem pompkę z swojego auta, robiła zwarcie po podpięciu do aku na krótko, kupiłem drugą pompkę i chodzi, wyje jak odkurzacz domowy, ale do czego dążę, skoro moja robiła zwarcie to prawdopodobnie spaliła bezpiecznik, gdzie go szukać od tej pompki ? |
|
|
|
|
|