Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-20, 20:33
|
|
|
Mnie w D2 szumy z powodu koniecznosci regulacji ramki drzwi przeszkadzaja powyżej 200
Ale może słoń na ucho nadepnął. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-20, 23:28
|
|
|
chodzi o to ze dużo latam po Polsce, a wiec postawnowiłem to zmienić , z uwagi na iż lecisz autostrada zasuwasz i pewnego dnia wychodzisz z auta niby wypoczety, a jednak w głowie szumi a tego chce uniknąć a poza tym lubie grzebać i cos udoskonalać , niedługo fotorelacja z rozbiórki samochodu i krok po kroku co jak gdzie
[ Dodano: 2016-05-15, 17:50 ]
Panowie zaczeło sie wkoncu samochód zaczołem rozbierać do głoych blach wkrótce podesle zdjęcia z wygłuszania auta |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-05-15, 19:45
|
|
|
Z matami wygłuszającymi to taki ból, że potrafią podnieść masę auta. Wydaje się, że ważą niewiele, ale jak zaczniesz kleić, to za chwilę robi się z tego kilkadziesiąt kilogramów. Nie mam doświadczenia z piankami i gąbkami tłumiącymi - kiedy ja zaczynałem się w to bawić, takich cudów jeszcze nie było. Ale chętnie zobaczę efekty. A jakieś wygłuszenia nadkoli przewidujesz? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-05-15, 20:55
|
|
|
Tak przy okazji rozbierania D3, jak widziałem jak ten samochód jest wyciszony, a właściwiej jak nie jest (jak składany to już pominę, bo szkoda słów) w porównaniu do D2 to się wcale nie dziwię uwagom, zwłaszcza tym co przesiedli się z poprzedniego modelu. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-17, 23:13
|
|
|
wiesz jak A8 masz w Oryginale to masz dobrze wyciszone fabrycznie a jak masz Wersje Nsi tam i tu Byli to jest lipa ale dla mnie i tak za glosno
załacze Foty z wyciszania całości
Deska rozdzielcza idzie do wyjecia bedzie oklejona Pianka wszysrkie poczki butyl plus pianka w drzwi 3 warstwy butylu łacznie przybedzie mi jakies 50 kg masy ale za to zero podmuchów i szumów i muza lepsza bedzie |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-18, 06:10
|
|
|
Masz B&O, Bose czy jakiś custom wrzucasz? |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-05-18, 08:36
|
|
|
Adrianplock jaki patent masz na uszczelki drzwiowe? |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-18, 14:42
|
|
|
Bose mam dziś cłuchałem banga to powiem wam szczerze ze nie warto przepłacać
mysle nad tymi usczelkami bo wkur.........m sie przy wyjmowaniu ich , a zeby je doszczelnic to moze by im MANOLLA psiuknać do środka zastydnie tam gdzie bedzie nieszczelnosc:) głośno mysle
Tak jak ja chce sobie wyciszyć autko tak zrobił 123MELONY:) tyle ze ja dam jeszcze troszke grubiej wszystkiego dzis przyszło mi:
bit mat Polska
butyl 2.5 mm 15m2 na 3 warstwy w drzwi i boczki po jednej w tylne drzwi też idzie 3 warstwy
plus Pianka kauczukowa 15 m2 grubość 11 mm samoprzylepna wszystko zilustruje i załacze zdjęcia co i jak po kolei |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 14:49
|
|
|
Turbo se dodaj albo kompressor by to wszystko udzwigło |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-18, 19:31
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | Bose mam dziś cłuchałem banga to powiem wam szczerze ze nie warto przepłacać |
Sugeruję wizytę u laryngologa bo pomiędzy tymi dwoma systemami jest przepaść |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 22:22
|
|
|
Adriano o kant tego banga sa lepsze customy
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 22:26
|
|
|
Nie,jest sterowana cisnieniem akustycznym |
|
|
|
|
|