Autor |
Wiadomość |
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:04
|
|
|
to czemu opalarka ? filc Ci sie nie zmiescił ?? widzisz a gąbką sie ładnie ugina akurat kauczukową mam tak ze sporo to da napewno |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:10
|
|
|
filcu na zewnątrz nie wolno Gąbka trochę za gruba była i obudowę dość fest odginała. Mam taką:
|
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:17
|
|
|
Mam identyczną właśnie- cały bus był nią wyłożony na pace - postanowiłem go trochę odciążyć
Kiedy definitywny koniec projektu? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:20
|
|
|
koniec za tydzien jak wycisze jeszcze Pianka profile aluminiowe biegnace w dachu
tylko musze do kolegi pojechać ma ćwiartki wyciete zobaczyć gdzie moge sie wiercić i psukac pianki i koniec dopiero wtedy całośc bedzie kosztować około 2000-2300 zł wraz z całym wnetrzem z sufitem nadkolami podłoga wszystko w matach i piance plus progi pianka i profile dachowe nie licze robocizny
kołki do tapicerki wszystko nowe 4 zł sztuka troche ich idzie na drzwi 250 zł za 4 drzwi |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:26
|
|
|
No przyznam że zaszalałeś, oby warto było wydać takie pieniądze. do D2 kosztują 1.30 zł oryginał - różnica zasadnicza. A myślałeś może o grodzi silnika? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:28
|
|
|
A to nie bedzie czasem lepiej trzymac wilgoci?
Do grodzi nie polecam grozi pożarem |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:29
|
|
|
tak jest za ciepło od Silnika Pianka sie wykrzywi albo stopi a butyle albo bitum spłynie tam można jedynie Co dać druga taka samą osłonę aluminiowa kupic uzywke wyjać ta nasza i znitowac dwie do kupy a pomiedzy wysmarować jakims kitem odpornym na temperatury i tyle |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:35
|
|
|
Oj, a weź to wyciągnij... boję się na samą myśl. Pianka jest odporna na wodę, jednak wydaje się że nie zrobi to większego wrarzenia na naszej aluminiowej budzie. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:41
|
|
|
Ale wilgoć w drzwiach bedzie trzymac więc bedzie kwitła elektryka bardziej.... |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:43
|
|
|
Pożyjemy, zobaczymy... |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-06-01, 22:55
|
|
|
wtyczki zaizolowane i kontakt spray nie ma opcji ze tam sie coś dostanie , jak ja coś robie to tak by tego nie rozbierać
zaraz załącze zdjęcie z piankowania swojego trupa
[ Dodano: 2016-06-02, 00:00 ]
Pianka urosła
13350520_776902379076309_1012128426411710027_o.jpg
|
|
Plik ściągnięto 181 raz(y) 222,96 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-06-02, 06:48
|
|
|
Od siebie dodam że jak wyciszałem kilka lat temu Omegę ,ale robiłem to etapami :
na początek wykleiłem całą podłogę i niewiele to dało efekt praktycznie nie słyszalny
potem cała podłoga bagażnika + nadkola,następnie drzwi tutaj różnica duża,ale głównie audio, na koniec wyciszyłem cały dach efekt przeszedł moje oczekiwania w aucie nastała cisza różnica była taka że jadąc 150 mysliałem ze jade 100 niewiem dlaczego podwozie w moim przypadku niewiele dało może dlatego że fabryczne pianki były dosyć grube. |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-02, 08:26
|
|
|
1. Czy po wyciszeniu dachu czuć dużą różnicę??
2. Czym wyciszałeś podłogę? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-02, 10:36
|
|
|
W omedze dach goły jest to nie ma się co dziwić że hałasy ustały
W A8 tez bym sie o to pokusił bo najwięcej w dachu hałasu. |
|
|
|
|
|