Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-04, 15:10
|
|
|
Jeżeli odkręciłeś tą blaszkę co trzyma wtrysk to trzeba go po prostu podważyć wyrwać z gniazda przy użyciu większej siły. Wychodzą różnie niektóre ręką wyciągniesz a niektóre trzeba czymś podważyć. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-04, 15:54
|
|
|
Taki uniwersalny najtańszy. Są też inne
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-10-04, 15:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-10-04, 19:12
|
|
|
Odkręcasz te 2 śrubki na klucz 10 od wtrysku i wyciągasz Wtryski wychodzą leciutko, wystarczy tam go delikatnie ruszyć nawet jest jakieś miejsce na jakiś klucz przy wtrysku i wychodzą lux praktycznie godzina roboty, żeby wyjąć komplet |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
Patryk1990
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi a8 d 4
Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 49 Skąd: Wloclawek
|
Wysłany: 2014-10-04, 19:23
|
|
|
Jeszcze jedna uwaga
Wtryski maja takie wyciecia
Przelatuja tamtedy krzywki
Uwazaj przy skladaniu |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-04, 23:30
|
|
|
Czasami trzeba wałem pokręcić oby krzywki nie kolidowały z wtryskiem |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-10-05, 08:03
|
|
|
No odkręciłem te śróbki 10 i kurde wyrwać go nie mogłem. Jak pokręcić wałem z silnikiem na aucie? Psyka mi z pod tego wtrysku i podejrzewam, że łatwo nie pójdzie bo na głowicy z kałaliku pełno nagaru to i wtrysk będzie pewnie zawalony... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-10-05, 09:11
|
|
|
Już nie pamiętam jak to wygląda :-) ja ostatnio wyjmowalem komplet do spraedzenia ale wszystkie Lux :-) masz tam chyba miejsce na klucz chyba przy miejscu co się przykreca rurkę :-) spróbuj pokrecic tym :-)
Wał raczej j nic wspólnego nie ma z wyjmowaniem wtryskow w 4.0 tdi :-) więc kręcenie nim raczej nic nie da :-) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-05, 10:59
|
|
|
Lukas134 napisał/a: |
Wał raczej j nic wspólnego nie ma z wyjmowaniem wtryskow w 4.0 tdi :-) więc kręcenie nim raczej nic nie da :-) |
Nie wiem jak w 4.0 ale w 2.5 TDI trzeba było przekręcić wałem bo przy wyciąganiu wtrysku zapierał się o krzywkę wałka rozrządu.
No ale to trochę inne konstrukcje. |
_________________
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-10-05, 11:35
|
|
|
drago_o, ja to odkręcałem, obracałem blaszki na swoje miejsce, żeby dało się wyciągnąć i kluczem delikatnie w lewo prawo i wyszły wszystkie bez problemu tak jak pisałem chyba z godzinę wyjmowałem 8 sztuk |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
Patryk1990
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi a8 d 4
Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 49 Skąd: Wloclawek
|
Wysłany: 2014-10-06, 00:16
|
|
|
skoro mowie ze zapiera krzywka o wtrysk to zapiera
uwazaj przy skladaniu
koniec tematu
pozdrawiam |
|
|
|
|
|