Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-11-05, 21:33
|
|
|
Spokojnie panowie będę leciał pokonali cenowo znaczne może od tej membrany jak się dowiemy gdzie ona jest i ile kosztuje, potem wymianę oleju zrobię bo zestawik kosztuje prawie tysia. No a konwerterem czy sprzęgłem zajmie się w ostatniej kolejności. Naradzie co innego pochłania moje wypłaty wiec jade opcje eko pokoleji od najtańszych |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-11-05, 21:50
|
|
|
To trochę wyjaśnia bo google tez mi nie potrafił tego wytłumaczyć. Co jyslicie o sprzeglach z allegro? Po 499 są "sprzęgło konwerter gruszka" malo z tego rozumiem, ale to są używki chyba z demontażu tak? Bez regeneracji? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-11-06, 01:33
|
|
|
http://www.midparts.com.pl/pl/c/Konwertery/142 Te masz przynajmniej z gwarancją i jak masz możliwość sam wymienić to dolicz tylko jeszcze olej - masz po problemie . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-11-14, 15:23
|
|
|
drago_o napisał/a: | No a konwerterem czy sprzęgłem |
konwerter to odpowiednik sprzęgła w automacie , wykorzystuje pęd i ciśnienie cieczy oleju do rozpędzenia wirników ten od strony silnika napędza ten od strony skrzyni jak prędkości obrotowe sie zrównują to zapina sie lock i skrzynia jest zapięta na sztywno dlatego w pierwszej fazie w automacie jest wraznie ślizgania sprzegła bo faktycznie ono sie ślizga
najczęściej w konwerterze siada własnie lock i nie trzyma tak jak powinien jeśli autem sie nie szaleje to mozna nawet przy pierwszych objawach przejechać 30-40tys km ale jest ryzyko , zreszta przy 360 tys czy nawet 250 skrzynia raczej nie bedzie chodziła jak nowa , konwerter jest przewidziany chyba na 200k , mało które sprzegło mechaniczne i dwumasa wytrzymała by w Twoim aucie 80 k przy NM na poziomie 650 , generalnie skrzynie automatyczne tiptronic sa wytrzymałe
nie wiem czy ktoś zmieniał na regenerowany konwerter ale słyszałem ze do d3 malo kto robi to dobrze , nowy w aso chyba kosztuje 3 tys |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-09-16, 05:14
|
|
|
Witam,
Powracam do tematu piszczącej skrzyni. Zmieniałem tylko olej, konwertera nie robiłem jeszcze. Jako, że na niższych biegach pojawił się ten sam problem(wcześniej tylko na wyższych i dużych obrotach). Od pierwszedo biegu jest takie pisknięcie przy zmianie biegu powyżej 2.5tys obrotów.
W tej chwili planowałem własnie konwerter wymienić ale stała się rzecz dziwna. Nigdy nie jeżdzę na S, ale jakoś ostatnio mnie podkusiło na czerwonym stanąłem obok golfa gdzie koleś ciągle gazował i podpuszczał. To wbiłem S. Zdziwiłem się bo na S obroty lecą bardzo wysoko a skrzyni nie słychać. Czy to wyklucza problem konwertera? Zero odgłosu jest na S. Skrzynia pracuje wręcz idealnie...
Jakaś pomoc?
pozdrawiam,
Karol |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-16, 15:12
|
|
|
Lock Up ?
Może tu jest problem że podczas kiedy jest rozpięty to coś hałasuję. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
|