Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG] Błedy komputera po załorzeniu BRC  
Autor Wiadomość
TOLKAR 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 55
Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 22
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2014-02-08, 09:59   

Paweł jak masz jakieś uwagi do instalacji to napisz coś konkretnego bo uwagi typu "widziałeś gdzie się wiercili" nic nie wnoszą a już dla takiej osoby jak ja która nic a nic nie zna się na mechanice nic nie mówią.

Jeżeli chodzi o 1 reduktor to była moja decyzja, czy słuszna zobaczymy. Przy mojej jeździe (raczej spokojnej) myślę że to wystarczy a jak nie to przełączy się na benzynkę.

Dlaczego BRC, a dlaczego nie cena umiarkowana jakość nie najgorsza tyle wiem. A i mercedes może się popsuć :)

"Czy silnik coś wypluł" nie wiem z tego co mówili koledzy którzy u nich robili do wiercenia ściągali kolektor czy mój ściągali nie wiem nie pytałem.
_________________
A8 D3 04 4.2 LPG
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-08, 10:57   

pepi napisał/a:
żal .pl
i wy lubicie BRC
za co ? :)


Pytanie powinno brzmiec za co lubimy montazystow lpg, kazda najlepsza instalacje da sie spartolic (nie pisze o tym konkretnym przypadku). Mialem kilka BRC i jest to dobra instalacja, ale i tak wiekszosc zalezy od montazu. W mondeo 2.5 v6 mialem niby najlepszego prinsa, ale nie chodzilo to super - okazalo sie, ze byly male babole w montazu.
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-08, 11:00   

TOLKAR napisał/a:

Jeżeli chodzi o 1 reduktor to była moja decyzja, czy słuszna zobaczymy. Przy mojej jeździe (raczej spokojnej) myślę że to wystarczy a jak nie to przełączy się na benzynkę.


W BRC mozna uruchomic podpieranie sie benzyna przy wysokich obrotach, wiec do spokojnej jazdy reduktor cegla BRC powinien spokojnie dac rade. Jedynie czego bym sie obawial, to jazda dlugotrwala duza predkoscia na autostradzie, albo bedzie ubogo, albo bedzie na benzynie jechal :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-08, 12:08   

Od kiedy zobaczyłem u jednego kolegi trójniki pod wtryskiwacze PB/LPG od tego momentu wwiercanie się w kolektor dolotowy uważam za pomyłkę.
Niestety tego "druta" mam również u siebie ale poważnie myślę nad kupnem drugiego kolektora i poskładaniem tego wszystkiego jeszcze raz na trójnikach.

No chyba, że się mylę i te trójniki to nie takie ŁoŁ jak mi się wydaje <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2014-02-09, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-02-08, 15:45   

Te trójniki pozwalają na montaż wtryskiwaczy pojedynczo a nie na listwie i pozwala to ładnie je pochować i podanie gazu bliżej kolektora. Też mam zamiar tak uporządkować pod maską aby nie było nic widać.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-08, 17:58   

nie chodzi o to
tylko wywiercili jak mogli jak wiertarka podeszła opiłki poszły w motor może nic się nie stało ale ...
gdzie są skierowane wkrętki powinny być do zaworów
a są ?
To ludzie psują brc bo się im nie chce zerwać
a to trwa 30 min i wtedy można nawiercić tak jak trzeba
http://www.autogaz-market...I-3-sztuki.html
domyślam że chodziło ci o to / to nie zawsze jest dobre np w fordzie się robią jaja

a mowa była o tym
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-02-08, 20:57   

Ma @Pepi racje zapewne.
nie chce sie kolektora zrzucić a potem posty - dużo oleju bierze itp.
poza tym brc jedzie na opinii sprzed kilku lat, jak mercedes. Sam to dziadostwo naprawiam i wiem o czym pisze :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-16, 11:44   

FOSS napisał/a:
Od kiedy zobaczyłem u jednego kolegi trójniki pod wtryskiwacze PB/LPG od tego momentu wwiercanie się w kolektor dolotowy uważam za pomyłkę.
Niestety tego "druta" mam również u siebie ale poważnie myślę nad kupnem drugiego kolektora i poskładaniem tego wszystkiego jeszcze raz na trójnikach.

No chyba, że się mylę i te trójniki to nie takie ŁoŁ jak mi się wydaje <hmm>


emdzej napisał/a:
Te trójniki pozwalają na montaż wtryskiwaczy pojedynczo a nie na listwie i pozwala to ładnie je pochować i podanie gazu bliżej kolektora. Też mam zamiar tak uporządkować pod maską aby nie było nic widać.

Myślałem sporo nad tymi trójnikami i pytałem mądrego od LPG i chyba to jednak nie jest takie ŁoŁ..... podobno na benzynie mogą być problemy z poprawną pracą silnika <hmm>

Ma ktoś u siebie to pozakładane?
A może któryś z kolegów obeznanych w LPG już to testował w silnikach mpi ?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-16, 11:59   

Ja widziałem w kilku autach, i nic się nie działo niepokojącego. Problem w tym, że u nas nie założy się tego (przynajmniej w D2) bo nie ma miejsca. Chyba, że się wytnie w wygłuszeniu maski dziury :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-16, 13:50   

k44761 napisał/a:
Ja widziałem w kilku autach, i nic się nie działo niepokojącego.

Ale z jakimi silnikami?.... MPI (multipoint injection) czy jakieś inne?
U nas wtryskiwacz nie "leje" jedną dziurką a kilkoma robi "mgiełkę" - noi zastanawiam się jak zmiana położenia wtryskiwacza (jego odsunięcie do góry) wpłynie na tworzenie właściwej mieszanki paliwowo powietrznej <hmm>

k44761 napisał/a:
Problem w tym, że u nas nie założy się tego (przynajmniej w D2) bo nie ma miejsca. Chyba, że się wytnie w wygłuszeniu maski dziury :)

Nie no, nie ma takiej tragedii - widziałem konstrukcje z wtryskiwaczami upchniętymi pod centralną osłonę silnika gdzie osłona była podniesiona na tulejkach dystansowych i jakoś to się tam mieściło.
W D3, czyli u mnie, nie powinno być żadnego problemu z podniesienia kawałek do góry całej listwy wtryskowej - listwy wtryskowe BRC mam na kolektorze powyżej listwy wtryskowej i jest tam jeszcze miejsce.

Ale jeżeli założenie ich ma pogorszyć pracę na PB to nie zakładam tego na pewno :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2014-03-16, 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-16, 14:02   

Jakiś mietek V12, BMW 540i, 525i (obie E39), Audi A6 C6 2.4, C5 2.8, jakieś A4 1.8, 2,6 i kilka pomniejszych typu jakiś Ford 2.0, jakaś renówka (chyba to było Clio 1.2 z listwą pod kolektorem itp. Pracowało to wszystko poprawnie.
Konstrukcja tego trójniczka jest taka, że wtryskiwacz benzynowy jest nisko, sporo niżej niż dysza gazowa i paliwo na ściankach raczej nie zostaje. A nawet jeśli zostaje, to struga powietrza jak tłok leci w dół a zawór ssący jest otwarty wszystko wciągnie.

W D3 silnik jest troszeczkę niżej, poza tym w BFM kolektor ssący jest bardziej "płaski", więc tam to się raczej zmieści.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-16, 14:07   

k44761 napisał/a:
Jakiś mietek V12, BMW 540i, 525i (obie E39), Audi A6 C6 2.4, C5 2.8, jakieś A4 1.8, 2,6 i kilka pomniejszych typu jakiś Ford 2.0, jakaś renówka (chyba to było Clio 1.2 z listwą pod kolektorem itp. Pracowało to wszystko poprawnie.
Konstrukcja tego trójniczka jest taka, że wtryskiwacz benzynowy jest nisko, sporo niżej niż dysza gazowa i paliwo na ściankach raczej nie zostaje. A nawet jeśli zostaje, to struga powietrza jak tłok leci w dół a zawór ssący jest otwarty wszystko wciągnie.

No weź nie namawiaj..... jak będzie się dławił to wysyłam ci fakturę :P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-16, 15:32   

w mondeo 2.0 to nie wypaliło z czego co czytałem na tamtym forum
'po zmianie na wkrętki auto się uspokoiło :)
Ale ja jednak wolał bym wiercić bo wkrętki to bardzo dobre rozwiązanie
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-03-16, 17:41   

Ja mam je u siebie i nic sie nie dlawi i nie szarpie. Jedyne co, to delikatnie mi drży na wolnych, ale to chyba wina poduszek bo na gazie jest tak samo. Wczoraj wymieniałem swoje valdemary na barracudy i przy okazji wymieniłem oringi na tych podstawkach na nowe bo trochę latały w gniazdach. Teraz musze trochę pośmiać na pb żeby zebrać ladnie mapę a później strojenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.