Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-14, 22:59 [D3 04 3.7MPI/LPG
] Stag 300 i dramat.
|
|
|
Witam!
Czy ma ktoś działający samochód z tym wynalazkiem?
Pozdrawiam.Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 00:02
|
|
|
ja już po raz drugi
a wynalazkiem najwyraźniej był gazownik co tobie zakładał ale najlepiej
napisz coś więcej... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
covacsxxx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 86 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2014-02-15, 06:37
|
|
|
Ja mam staga, napisz co sie dzieje |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-15, 08:13
|
|
|
może daj fotki z komory to nam rozjaśni czy to jest zamontowane czy wpakowane byle jak .
Cała polska ma staga i jakoś ludzie nie marudzą
dodam tylko że ja nie lubię go a przychodzi mi bronić jego |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-15, 12:24
|
|
|
Witam!
Fotki z komory silnika wrzuce po poludniu.Problem polega na tym ze auto w sposob niekontrolowany przelacza sie na benzyne.No i ta pomaranczowa lampka na tablicy jest tez bardzo uciazliwa.Pan ktory montowal instalacje (renomowana podobno firma) przestal odpowiadac na maile.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-15, 12:32
|
|
|
Jeżeli przełącza się samo na Pb to jest za mało wydajna instalacja, czyli tylko wina gazownika i słabych komponentów instalacji.
Za słabe wtryski, reduktor. Czekamy na fotki. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-15, 12:37
|
|
|
Pan przestal odp.na maile? To gdzie wy to robiliscie -w hameryce? Bierz auto i jedz tam i kazcie mu to naprawic. Ja bym nie odpuscil. Jak juz popelnia sie blad w wyborze instalki to trudno,ale jak ma dzialac to musi i finito. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 14:06
|
|
|
Ja tu błędu w wyborze instalki (w sensie kompa sterującego) nie widzę
ewentualnie komponenty pozostałe niedobrane |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-15, 14:37
|
|
|
Witam!
Patrzac z estetycznego punktu widzenia wyglada to niezle.Dziala (?) jednak tragicznie.Reduktory sa pod filtrem oleju.W zal zdjecia.
Majka.
15012014050.jpg
|
|
Plik ściągnięto 4713 raz(y) 69,72 KB |
15022014087.jpg
|
|
Plik ściągnięto 4700 raz(y) 57,31 KB |
15022014080.jpg
|
|
Plik ściągnięto 4770 raz(y) 86,18 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 18:42
|
|
|
Może kiepskie części zostały zastosowane.A kto Ci kupował wszystkie graty do instalacji? Bo jeśli gazownik to tylko i wyłącznie jechać do niego, niech poprawia, bo skoro zakładał, to musi to hulać. Nie masz innego wyjścia, jechać, jak trzeba opieprzyć, bo skoro płaciłaś tyle kasy to musi być wszystko ok |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-15, 19:50
|
|
|
to daj znac co to za firma zeby czasem nikt tam juz nie pojechal.... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 20:21
|
|
|
sądząc ze zdjęć zakładane w DE
zajrzyj najpierw do filtra fazy ciekłej
czy nie zasyfiony
a potem trzeba podpiać się i sprawdzić co się dzieje |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-15, 21:12
|
|
|
widać pan też zakłada BRC albo bywał na szkoleniu u nich
wiercili się tak że wkrętki są pod wiatr
pomijam opiłki ale dawno poszły w wydech
listwa wtryskowa byle jaka tania coś koło 120 zł sztuka
za psami można tym rzucać
reduktor to zavoli dwa razy mam nadzieje ?
czy raz ?
jak raz to zavoli s jest do 170 km
wybebeszony że sprężynek może 200 km obrobi
ale i tak za mało .
Tani zestaw to nie może być dobrze <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-15, 21:15
|
|
|
doczytałem się są dwa
to tylko zmienić listwy i ustawić to |
|
|
|
|
|