Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-09, 06:12
|
|
|
Stagi itp notorycznie rozwalaja wszelkie mapy i inne spustoszenie w elektryce robia. Tak serwis maja dostepny bo bez tego to by nie podzialalo dlugo. Tu cwani spece jak pepi sami sobie serwisuja na bierzaco to co to dla nich za roznica?
Ale z drugiej manki serwis i dostepnosc BRC jest tak samo doskonala jak te stagi. U mnie w okolicy spece zakladajacy te skladaki ni cieza sie super opinia. Zaden nie wlozy tego dobrze w A8-robiac wywiady swego czasu kazdy krecil morda i szczerze nie gwarantowali mi tej perfekcji ktora zagwarantowal i dal mi BRCmajster. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-07-09, 21:04
|
|
|
Apophis napisał/a: | Stagi itp notorycznie rozwalaja wszelkie mapy i inne spustoszenie w elektryce robia. |
Nie widzę w czym lepszy jest sterownik BRC?
Powiem że widziałem BRC z rozjechanymi mapami Pb i to nie jedno. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-07-09, 21:33
|
|
|
karol208 napisał/a: | Nie widzę w czym lepszy jest sterownik BRC?
Powiem że widziałem BRC z rozjechanymi mapami Pb i to nie jedno. |
Dokładnie , kolega miał audi 100 C4 2.6 PB+LPG właśnie z BRC .
Miał co prawda kupione auto z tą instalacją , ale strasznie wariowała mu ta instalka .
A zapytam się o różnicę ceny pomiędzy BRC , a STAG ??
Założę się , że nawet po 4 latach korzystania ze STAG 300+ , robię przegląd LPG 2 razy do roku , na wiosnę i przed zimą , jak zmienia się LPG na stacjach .
Zostaje mi sporo w kieszeni prawda ??
Bo ta różnica jest około 1000-1500 zł .
Po prostu mam Staga założone dobrze i nic się z tym nie dzieje , a skoro różnica jest tylko w cenie , to wolę to tańsze rozwiązanie . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-10, 05:31
|
|
|
agis to produkt app studio alex acon
http://www.acon.com.pl/pl/
Co do stagów ja ich nie lubię ale nie z tego że są złe tylko ja już od 2005 roku zakładałem agisa
i w każdym aucie mam miałem .
O czym mowa ja jak to ustawię albo i nie ustawie auto zachowuje się poprawnie jeśli się coś nie zesra mechanicznego to zapominam że mam lpg .
co do brc to jak widać po montażu skopanym w 90% tak że stag by nie dał rady
a to chodzi i to jeszcze jak !
Więc co jest w brc
ale to nie znaczy że reduktory nie padają i kompy a cena ich koło 1 tys
czyli może być drogo jak coś się dziać będzie |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-10, 10:18
|
|
|
Witam!
mdamian napisał/a: | Po prostu mam Staga założone dobrze i nic się z tym nie dzieje , a skoro różnica jest tylko w cenie , to wolę to tańsze rozwiązanie . |
troszke to nieprecyzyjne.Sam sterownik (sa jeszcze rozne modele) to nie wszystko.
Wnioskowac mozna znajac roczny przebieg i pozostale komponenty instalacji ktore warunkuja jej prawidlowe dzialanie.No i przede wszystkim duza wiedza.
Stefan. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-10, 17:13
|
|
|
mdamian, O jakiej różnicy piszesz? Dziś cena BRC jest niemal taka sama jak jakiegoś poskładanego z "lepszych" komponentów pajęczaka. BRC jest proste jak drut w montażu i żeby to rozjeżdzało cokolwiek to musi być nieskalibrowane czyli (garażowy montaż)
Przeglądy 2xw roku dla mnie to przesada chyba że bym napieprzał 30tyś km to wtedy tak.
Ja robie ok 15 tyś max 20 w roku i mało która instalak z pajęczaków się spisze tak jak moja BRC
Nigdy NIGDY nie założe czegoś co jest gorszej jakości od BRC i wszeklie składaki-pajęczaki wrecz dyskwalifikuja dla mnie nawet dane auto przy ewentualnym zakupie |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-07-10, 19:51
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Wnioskowac mozna znajac roczny przebieg i pozostale komponenty instalacji ktore warunkuja jej prawidlowe dzialanie.No i przede wszystkim duza wiedza. |
Przebieg roczny około 25-30Kkm , auta używam na co dzień , nie tylko w długie wypady , ale i po mieście .
Tak że małych przebiegów nie mam .
Przez 4 lata na stukałem 136Kkm , chyba nieźle co ?? i to na LPG .
Instalacja:
-Stag 300 PLUS
-reduktor Zavoli 2xS (strasznie nabazgrolone staram się rozszyfrować pismo kolesia )
- wtryski Valtek (czerwone)
Nic się z tą instalacją nie dzieje , liczę się z tym , że czeka mnie wymiana węży wody i reduktory też mogą lada moment paść ( zmęczenie materiału) ale instalacja się już dawno zwróciła .
Tak że skoro wszystko jest dobrze założone i ustawione , to po co przepłacać ?? |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-10, 20:00
|
|
|
mdamian, Jesteś jednym z wyjątków i szczęsciarzy którzy kupią najgorsza kupe i sa z niej zadowoleni. Niemal każde cześci z niajniższej klasy mają takie zestawy które potrafią być całkiem dobre. Kolega mechanik nie raz montował na prośbę ludzi tanie gówna i nieraz te auta jeździły całkiem sporo na tych częsciach. Podobnie jest u Ciebie z twoim paskudnym pajęczakiem
Reguły nie ma ale ja nie należę do szczesciarzy i na tym ryzykował nie bede. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-10, 20:19
|
|
|
ja dałem sporo mniej i miałem brc
jednak audi ma dobre silniki jak na valtekach głowice się nie podusiły
wiesz że one wymagają kalibracji co 10 tys ? |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-10, 20:20
|
|
|
Witam!
mdamian napisał/a: | Przebieg roczny około 25-30Kkm , auta używam na co dzień , nie tylko w długie wypady , ale i po mieście |
Cytat: | Instalacja:
-Stag 300 PLUS
-reduktor Zavoli 2xS (strasznie nabazgrolone staram się rozszyfrować pismo kolesia )
- wtryski Valtek (czerwone)
|
Przebieg roczny niewielki.Stag i Zavoli moze byc ale na Valtekach to malo prawdopodobne.No chyba ze kolega "na emeryta" jezdzi.Przy pelnej mocy Valteki nie istnieja.
Stefan.
DODANO:
Witam!
pepi napisał/a: | wiesz że one wymagają kalibracji co 10 tys ? |
chcac dysponowac pelna dynamika auta to nierealne.
Stefan.
DODANO:
Witam!
mdamian napisał/a: | co prawda miejscami było 200km/h |
z tego co piszesz to jezdzisz czasami na polowie mocy...
200 dla tego auta to zadna predkosc.
Stefan. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-10, 21:47
|
|
|
majkaistefan,
Uprzejmie proszę o edytowanie swoich postów a nie pisanie posta pod postem
Pozdrawiam ernesto. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-07-10, 22:05
|
|
|
Oj tam oj tam. Ja mam u siebie Stag-a 300 i wtryski Rail (3ohm), 2x reduktory (nie pamietam f-my). Powiem wam, że instalacja sie sprawuje dobrze - aczkolwiek mam jedna bolączke, ale jest to do ogarniecia (po tylu latach). Robie po 15 - 20kkm rocznie, ale nie żałuje mu buta jak go dopadne (z racji pracy za granicą). Smigam nie małymi predkościami (200 - 240 km/h) po trójmieskich autostradach , no i po Polsce oczywiście. Daje rade:) |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-07-11, 06:11
|
|
|
Ja mam LPG tEcha, keihiny i chyba 2 x tur?? tzw połaczone w kanapkę.
W D3 gaz mam od pół rokui ani razu nie musiałem ingerować, jedyniue co sprawdzam to od czasu do czasu korekty VAGiem i sa ksiazkowe.
W poprzedniek S8 tez miałem LPG techa i tak samo jak wyżej bezproblemowy.
Natomiast jeszcze w 2 wczesniejszych autach był stag 300 i wiecej gówna nie chce.
To moje zdanie jako użytkownika instalacji LPG a nie montażysty który wcisnie Ci sterownik którym aktualnie ma magazyn zapchany.
Kuzyn ma agisa w mercedesie S 3.2 i jexdzi 5 lat bez ingerencji... ale jak korekty spadki mocy itd nie wiem :-)
Ja na LPG techu w S8 i obecnej A8 nie odczówam róznucy w mocy, przyspieszeniu, reakcji na dodanie gazu, a w poprzedniczkach ze stagiem było czuc wyraźnie osłabienie auta na LPG.
Tyle ode mnie. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-11, 06:50
|
|
|
Mdamian jednak jesteś szczęściarzem-ja nie <niewiem> |
|
|
|
|
|