Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Regeneracja kompresora  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-04-19, 21:29   

Standardowe zestawy naprawcze. Nie wiem co zawierają ale jest tego trochę na necie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-20, 16:42   

drago_o napisał/a:
Standardowe zestawy naprawcze. Nie wiem co zawierają ale jest tego trochę na necie.


nie ma standardu dlatego pytam... konkrety poproszę

jedni sprzedają sam pierścien i oringi inni duży z tłokiem a na zamówienia można sobie
skompletować dowolny
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Micek 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 1
Skąd: Ściborzyce Wielkie
Wysłany: 2018-07-28, 09:46   

grekko napisał/a:


Tłok wymieniałem, jest na łożysku, które lubi się zatrzeć.
Z jego wymianą jest ten problem, że jego obudowa jest zanitowana, więc jeżeli nie wiesz jak się to rozbiera to lepiej tłoka nie ruszaj, wymień na nim tylko pierścień.


Witam Pana :) tam są jakieś "specjalnie" nity czy system nitowania? I jak sprawa wygląda ze zdjęciem tłoka?
Też czeka mnie regeneracja/wymiana kompresora
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-28, 10:40   

ja zregenerowałem w całości i taka opcję polecam

rozebrałem stary i stwierdziłem że trzymanie ciśnienia zależy od bardzo wielu elementów
a gwarancją jaka by nie była mamy tylko biorąc cały

830 po zdaniu starego jakby kto pytał, nie ma żadnego problemu wtedy ze zmianą
wtyczek przewodzików itp
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-08-01, 19:08   

grekko napisał/a:
reasumując drogi kolego, ja kupiłem taki oto zestaw: http://allegro.pl/kompres...6985248490.html

Moim zdaniem to bez sensu ,a to dlatego że kompletną "górę" można kupić za 650,- (która u mnie działa już dwa lata bez żadnego problemu)

drago_o napisał/a:
Żaden znany mi reg nero aby kompresor nie wytrzymał roku

Pisałem w którymś temacie dlaczego się tak dzieje :]
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-01, 19:19   

Marcin2013 napisał/a:
grekko napisał/a:
reasumując drogi kolego, ja kupiłem taki oto zestaw: http://allegro.pl/kompres...6985248490.html

Moim zdaniem to bez sensu ,a to dlatego że kompletną "górę" można kupić za 650,- (która u mnie działa już dwa lata bez żadnego problemu)

drago_o napisał/a:
Żaden znany mi reg nero aby kompresor nie wytrzymał roku

Pisałem w którymś temacie dlaczego się tak dzieje :]


dam znać za rok ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
tomi14101 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: AUDI A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lis 2020
Posty: 23
Skąd: Alflen
Wysłany: 2021-01-04, 20:03   

Sorka za odkop, ale mam pytanie,
wiele z was regernerowało już swoje kompresory, moje pytanie brzmi następująco,

u mnie siedzi silnik 4.0TDI i za nic nie moge znaleźć zestawu naprawczego kompresora pasującego do mojej A8.
Wiem że pierścień pasuje do każdego kompresora ale co z głowicą ? Pasuje przykładowo do każdej A8 D3 ?

Do każdego silnika jestem w stanie zneleźć ale nie do 4.0TDi ...

Chyba że nie ma to żadnego znaczenia ? Bo ogólnie jak patrze to głowice wyglądają identycznie .. Oczywiście mówie tu o zestawach tylko i wyłacznie do A8 D3.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.