Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-20, 15:42
|
|
|
drago_o napisał/a: | Standardowe zestawy naprawcze. Nie wiem co zawierają ale jest tego trochę na necie. |
nie ma standardu dlatego pytam... konkrety poproszę
jedni sprzedają sam pierścien i oringi inni duży z tłokiem a na zamówienia można sobie
skompletować dowolny |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Micek
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 20 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: Ściborzyce Wielkie
|
Wysłany: 2018-07-28, 08:46
|
|
|
grekko napisał/a: |
Tłok wymieniałem, jest na łożysku, które lubi się zatrzeć.
Z jego wymianą jest ten problem, że jego obudowa jest zanitowana, więc jeżeli nie wiesz jak się to rozbiera to lepiej tłoka nie ruszaj, wymień na nim tylko pierścień. |
Witam Pana tam są jakieś "specjalnie" nity czy system nitowania? I jak sprawa wygląda ze zdjęciem tłoka?
Też czeka mnie regeneracja/wymiana kompresora |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-07-28, 09:40
|
|
|
ja zregenerowałem w całości i taka opcję polecam
rozebrałem stary i stwierdziłem że trzymanie ciśnienia zależy od bardzo wielu elementów
a gwarancją jaka by nie była mamy tylko biorąc cały
830 po zdaniu starego jakby kto pytał, nie ma żadnego problemu wtedy ze zmianą
wtyczek przewodzików itp |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-08-01, 18:08
|
|
|
Moim zdaniem to bez sensu ,a to dlatego że kompletną "górę" można kupić za 650,- (która u mnie działa już dwa lata bez żadnego problemu)
drago_o napisał/a: | Żaden znany mi reg nero aby kompresor nie wytrzymał roku |
Pisałem w którymś temacie dlaczego się tak dzieje |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-08-01, 18:19
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: |
Moim zdaniem to bez sensu ,a to dlatego że kompletną "górę" można kupić za 650,- (która u mnie działa już dwa lata bez żadnego problemu)
drago_o napisał/a: | Żaden znany mi reg nero aby kompresor nie wytrzymał roku |
Pisałem w którymś temacie dlaczego się tak dzieje |
dam znać za rok |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
tomi14101
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: AUDI A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 12 Lis 2020 Posty: 23 Skąd: Alflen
|
Wysłany: 2021-01-04, 20:03
|
|
|
Sorka za odkop, ale mam pytanie,
wiele z was regernerowało już swoje kompresory, moje pytanie brzmi następująco,
u mnie siedzi silnik 4.0TDI i za nic nie moge znaleźć zestawu naprawczego kompresora pasującego do mojej A8.
Wiem że pierścień pasuje do każdego kompresora ale co z głowicą ? Pasuje przykładowo do każdej A8 D3 ?
Do każdego silnika jestem w stanie zneleźć ale nie do 4.0TDi ...
Chyba że nie ma to żadnego znaczenia ? Bo ogólnie jak patrze to głowice wyglądają identycznie .. Oczywiście mówie tu o zestawach tylko i wyłacznie do A8 D3. |
|
|
|
|
|