Autor |
Wiadomość |
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2017-12-22, 17:41
|
|
|
Podepnę się do tematu. Mam wyciek z nad alternatora. Dopóki silnik jest zimny widać kropelki płynu na przedniej części alternatora. Jak się rozgrzeje to one znikają. Jak sadzicie z kąt to może ciekna? ?? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-12-22, 21:01
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Chłodniczka oleju - rurka między obudową filtra a blokiem |
Dokładnie dla uzupełnienia wrzucam fotkę ze sprawcą zamieszania
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2017-12-23, 15:06
|
|
|
Sytuacja się skomplikowała. Wczoraj cały dzień szukałem tego wycieku i nic. Płynu nic nie ubyło. Zagrzalem samochód z 4 razy. Dziś pojechałem po nowy korek do zbiorniczka bo stary nie puszczał ciśnienia. Po powrocie ubyło płynu z 0.5l. Różnica jest taka ze podczas sprawdzania było wyłączone ogrzewanie a jak jechałem to było włączone. Nadmienię ze dość szybko parują mi szyby. Jest możliwość ze to nagrzewnica? ?
[ Dodano: 2018-01-03, 20:43 ]
Takie dwie małe niespodzianki. Ta na górze kosztuje 160 zł w ASO i jest dostępna tylko w orginale z niemiec. Czas oczekiwania 5 dni. Ale na szczęście jest aledrogo ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-01-03, 22:38
|
|
|
[ Dodano: 2018-01-03, 22:43 ]
Kamilo143 Gazownik pomógł w ,,degradacji" tych części?
Marcin2013, rwales przód auta. Czy od spodu demontujac poduszki silnika i ramę pomocnicza? |
_________________
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-01-04, 18:07
|
|
|
karol208 napisał/a: | [ Dodano: 2018-01-03, 22:43 ]
Kamilo143 Gazownik pomógł w ,,degradacji" tych części? |
A wcześniej pisałeś że cieknie z okolic alternatora tam już nie cieknie, albo wyciek znalazł drugie miejsce ?
Cytat: | Marcin2013, rwales przód auta. Czy od spodu demontujac poduszki silnika i ramę pomocnicza? |
Akurat byłem w komfortowej sytuacji ponieważ w tym samym czasie wymieniałem termostat, fajna komfortowa sytuacja żeby wymienić termostat to trzeba przód rwać |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-01-04, 22:45
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: |
Akurat byłem w komfortowej sytuacji ponieważ w tym samym czasie wymieniałem termostat, fajna komfortowa sytuacja żeby wymienić termostat to trzeba przód rwać |
Tyle dobrego że 2 roboty za 1 zamachem.
Mnie czeka też chłodniczka w D3 ale będe chyba dołem próbował
,,No u mnie w ABZ termostat to 20min roboty. (to się nazywa podejście serwisowe)" |
_________________
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-01-06, 14:13
|
|
|
Przy alternatorze nie pojawia się już wyciek, niewiem dlaczego. Te dwa elementy wymieniłem od góry. Ciężko było ale się udało. Opaski na wężach od ogrzewania parownika tez były luźno. Teraz pojerzdzę i sprawdzę czy nie ubywa płynu. Jak coś dalej będzie ubywać to zostały mi do sprawdzenia klima i chłodniczka oleju.
[ Dodano: 2018-01-10, 15:17 ]
Nadal jest problem. Przejechałem 70 km na ogrzewaniu 21 st. i litr płynu zniknął. Możliwe ze tyle powietrza było w układzie lpg po naprawie trójnika i odpowietrznika?????
[ Dodano: 2018-01-17, 19:32 ]
Szybkie pytanie. Jak twarde powinny być węże od płynu chłodzącego (ten idący do chłodnicy gruby) gdy samochód jest zagrzany? ?
[ Dodano: 2018-01-31, 23:03 ]
Problem rozwiązany. Po usunięciu wycieków płyn był wyrzucane przelewem zbiorniczka. Winny był korek (kupiony tydzień wczesniej). Po wymianie korka wszystko wróciło do normy.
[ Dodano: 2018-04-02, 22:27 ]
Ktoś wymieniał obejmy przy wężu nr 5?
Bo coś mi chyba tam cieknie |
|
|
|
|
|
|
|
|