Autor |
Wiadomość |
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2016-08-31, 21:54
|
|
|
Witam
Kupiłem samochód 3.0 TDI A8 o ponoć gość wymieniał wtryski .
Po podłączeniu komputerem wszystkie od 72 do 77 są same zera .
Ponoć trzeba zaprogramować , zakodować wtryski . Jak to zrobić ?? |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2016-09-03, 18:33
|
|
|
Nie wiem czy mam otwierać nowy temat czy w tym ale mam Problem z adaptacją wtrysków .
Otóż zrobiłem wszytko jak napisano fakt faktem nie mam VCDS gdzie adaptacja jest pod 10 tylko mam Long Adptaion .
Ale są tam wartości od 71 do 76 i wszystko wpisałem z wtrysków ale nadal na podglądzie są same zera jedynie w Grupach 013 i 014 wiać
013 : -0,09;0,80;-0,47
014 : -0,19;-0,38;0,33
I zastanawia mnie co jest w Grupie 020 bo na drugim miejscu mam wartość -40,5C Celsjusza .
Bardzo proszę o pomoc w adaptacji wtrysków
Dodam że ponoć poprzedni właściciel wymienił Wszystkie wtryski na te z DE za 900 Euro regenerowane . i Wtryskiwacze są BPH
[ Dodano: 2016-09-04, 20:19 ]
Czy Jest Ktoś kto może pomóc ? |
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2017-06-04, 23:16
|
|
|
to moje korekty 4.2 2006 193 tys przebiegu. Są okej ? |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-06-05, 12:02
|
|
|
Korekty w porzadku, wymien laczniki i po sprawie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2017-06-05, 16:13
|
|
|
Dzieki sliczne za odpowiedz!
A powiedz czemu tylko 3 wteyski sa na plusie a reszta na minusie? |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-06-05, 19:57
|
|
|
Bo tak se komputer wyliczył, do 2 mg na plusie czy też minusie jest ok. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2017-06-05, 22:16
|
|
|
Tylko na stole sprawdzisz realny stan wtrysków.
te odczyty to niestety farsa...bardzo zakłamane wartości.
widać tylko trendy jak mówią fachowcy |
|
|
|
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2017-10-10, 16:26
|
|
|
Ostatnio silnik coś po rozgrzaniu kulawo chodzi sprawdziłem dziś korekty i wyszło coś takiego
Grupa 013 : 4,99 ; -1,60 ; -1,22
Grupa 014 : -0,52 ; -0,89 ; -0,71
Grupa 072 : 140,0 ; 70,0 ; 56,0
Rozumiem Ze prawdopodobnie broi wtrysk numer 1 na pierwszym cylindrze tj 1 od strony filtra powietrza ? |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-10-10, 21:08
|
|
|
pierwszy wtrysk do wymiany. Mimo to proponuje niejako przy okazji wyjąc pozostałe i dac do sprawdzenia. Dlaczego dałes grupe 072 a pozostałych juz nie?
[ Dodano: 2017-10-10, 22:11 ]
songo napisał/a: | Nie wiem czy mam otwierać nowy temat czy w tym ale mam Problem z adaptacją wtrysków .
Otóż zrobiłem wszytko jak napisano fakt faktem nie mam VCDS gdzie adaptacja jest pod 10 tylko mam Long Adptaion .
Ale są tam wartości od 71 do 76 i wszystko wpisałem z wtrysków ale nadal na podglądzie są same zera jedynie w Grupach 013 i 014 wiać
Bardzo proszę o pomoc w adaptacji wtrysków
Dodam że ponoć poprzedni właściciel wymienił Wszystkie wtryski na te z DE za 900 Euro regenerowane . i Wtryskiwacze są BPH
[ Dodano: 2016-09-04, 20:19 ]
Czy Jest Ktoś kto może pomóc ? |
Rozumiem ze adaptacja została wykonana porawnie tzn sterownik przyjął nowe kody wtrysków? Jesli tak to grupy od 71-76 wyzerują sie i to jest prawidłowe. W tych grupach znajdują sie korekty długoterminowe wiec wartosci pojawią sie po około 1000km. No moze wczesniej ale nie jutro. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2017-10-11, 05:35
|
|
|
Dałem tylko grupę 72 bo w reszcie grup długoterminowych było w miarę ok to znaczy do przyjęcia po miedzy 0 a 15 chyba korekty widniały ale w pierwszym widać ze korekta ponad 140 lol |
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-10-11, 17:40
|
|
|
Przy takich wartościach:
Grupa 013 : 0,05 ; 0,00 ; -0,05
Grupa 014 : -0,09 ; 0,47 ; -0,33
Grupa 072 : 14,0 ; 16,0 ; 8,0
Grupa 073 : 4,0 ; 20,0 ; 6,0
Grupa 074 : 12,0 ; 18,0 ; 6,0
Grupa 075 : 2,0 ; 0,0 ; 0,0
Grupa 076 : 16,0 ; 12,0 ; 0,0
Grupa 077 : 24,0 ; 24,0 ; 8,0
Jest się czym martwić? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-10-11, 21:56
|
|
|
Pierwszy wiadac ze nie zyje, ale jego zła praca na pewno rzutuje na prace pozostałych bo sterownik chce wyrównac prace silnika i dawkami reguluje. Proponuje przy okazji demontazu pierwszego wyjac pozostałe i sprawdzic na maszynie. Bedzie miarodajny wynik. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-10-12, 09:20
|
|
|
Widzisz to po korekcjach w grupie 72? jeśli tak to pewnie zdechły też 5 i 6 ? Auto chodzi równo, nic nie wibruje, spalanie w normie, oleju nie przybywa, ogólnie nie ma żadnych problemów. |
|
|
|
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2017-10-13, 19:49
|
|
|
Kolego AdiA8 to raczej do mnie się kolega szeryfisch wypowiedział bo twoje korekty są w normie a po moich korektach wynika że mój pierwszy wtrysk to trup nad trupami
Dodam ze regenerowany był i będę reklamować |
|
|
|
|
|