Autor |
Wiadomość |
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-25, 19:28 [D3 05 3.0TDI
] Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy?
|
|
|
Witam
Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy oraz czy po ich wymianie jest potrzeba ustawienia czegoś przez VCDS?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-25, 23:18
|
|
|
unknownuser, Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-26, 08:26
|
|
|
A tak na poważnie to tylko je można sprawdzić badając na stole probierczym
A reszta to mniej lub więcej |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-26, 09:36
|
|
|
pepi, zgadzam się w 100% |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-11-26, 10:54
|
|
|
dokładnie
ale najlepiej sprawdź stan oleju jak przybywa to nawet nie sprawdzaj tylko wymieniaj komplet wtrysków |
|
|
|
|
|
|
|
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-26, 17:38
|
|
|
Apophis napisał/a: | unknownuser, Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.
Podpowiesz od razu jakie korekty są dopuszczalne? Oczywiście chcę sprawdzić tak mniej więcej te wtryski, więc mam świadomość, że to półśrodek sprawdzenia.
Co do kodowania, mam silnik ASB, więc chyba jakoś inaczej to będzie?
Podłączyłem w międzyczasie komputer i oto moje wyniki:
18:40:17 Group 072
0.0 ms Time Corr.
12.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
18:40:17 Group 073
-10.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
18:40:17 Group 074
14.0 ms Time Corr.
24.0 ms Time Corr.
14.0 ms Time Corr.
18:41:10 Group 075
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
18:41:10 Group 076
-14.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-8.0 ms Time Corr.
18:41:10 Group 077
-4.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-26, 23:41
|
|
|
unknownuser napisał/a: |
Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina. |
Poprawiłem
Jak zauważysz, po wysłaniu tematu, że nie ma TAG-ów to edytuj i dopisz na samym dole, że masz z tym problemy i poprawimy |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-28, 01:09
|
|
|
ernesto napisał/a: | unknownuser napisał/a: |
Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina. |
Poprawiłem
Jak zauważysz, po wysłaniu tematu, że nie ma TAG-ów to edytuj i dopisz na samym dole, że masz z tym problemy i poprawimy |
Powiem Ci, że notorycznie mam ten problem, edytuje i dalej nic... ciekawy jestem jak to naprawić na stałe, bo poprawienie każdego posta, który ja dodam, to w sumie bez sensu na dłuższą metę ;-)
Niestety, ale te grupy nie podają korekt w silniku ASB, nie wiem jak w innych... u zachodnich sąsiadów doczytałem, że 13 i 14 blok pomiarowy pokazuje korekty.
U mnie wygląda to tak:
Address 01: Engine (4E0 910 401 Q)
14:52:38 Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.47 mg/str Inj. Quantity
1.04 mg/str Inj. Quantity
14:52:38 Group 014
-0.33 mg/str Inj. Quantity
0.00 mg/str Inj. Quantity
-0.33 mg/str Inj. Quantity
Przy zwiększaniu obrotów korekty dochodziły na niektórych wtryskach do -0,50 mg/str, ale na jednym wtrysku mam tragedie chyba bo mam wskazanie zawsze powyżej 1,00 mg/str. - to będzie na 3 cylindrze chyba, czyli od strony pasażera najbliżej szyby, tak? Czy bliżej przodu auta, bo raczej na pewno od strony pasażera. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-28, 21:20
|
|
|
Nie każdego posta tylko tytułu tematu. Opera jak najbardziej może byc powodem. Jak napisał Erni Informuj i sie poprawi. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-11-28, 21:34
|
|
|
unknownuser, domowym sposobem możesz tez sprawdzić, wyniki są całkiem wiarygodne. Potrzebujesz 8 kubeczków np. 50ml z miarką co 1ml i 8 wężyków fi 3-4mm. Podłączasz jeden wężyk do każdego wtrysku za powrocie (fabryczny powrót musisz na czas testu zdemontować), następnie wkładasz każdy wężyk do oddzielnego pojemnika. Odpalasz furę i w momencie kiedy pojemniczki się napełnią gasisz silnik i porównujesz wyniki |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-29, 15:42
|
|
|
wiesz co to też taki z tyła strony
bo to pokazuje tylko różnicę czyli mogą być wszystkie ok lub wszystkie do dupy .
też to przerabiałem |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-11-29, 19:39
|
|
|
Jeszcze mi się nie zdarzyło by w silniku diesla V6, V8 czy nawet V10 po przejechaniu kilkuset tyś. km wszystkie cylindry pokazywały te same wartości. Najważniejsze by pojemniczki do tego użyte były dokładnie wyskalowane ...najlepiej wysokie i wąskie.
Dokładnie tak samo mierzy się wydatek nowych czy też regenerowanych wtryskiwaczy |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-29, 21:20
|
|
|
OK Koledzy, ale czy ktoś jest w stanie skomentować podane przeze mnie wyniki? Co jest do zaakceptowania, a co już nie? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-11-29, 22:02
|
|
|
unknownuser, każdy dobry warsztat ma na wyposażeniu ów zestaw do mierzenia wydatku. Jak nie jesteś w stanie tego zrobić to zleć komuś robotę, na pewno dużo nie kosztuje ...od czegoś trzeba zacząć |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|