Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 3.0TDI ] Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy?  
Autor Wiadomość
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2015-11-25, 19:28   [D3 05 3.0TDI ] Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy?

Witam

Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy oraz czy po ich wymianie jest potrzeba ustawienia czegoś przez VCDS?

Pozdrawiam
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-11-25, 19:40   

możesz sprawdzić korekty

Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077

po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com...8BKS/BMK/BUN%29
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-25, 23:18   

unknownuser,
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-26, 08:26   

A tak na poważnie to tylko je można sprawdzić badając na stole probierczym :]
A reszta to mniej lub więcej
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-11-26, 09:36   

pepi, zgadzam się w 100%
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2015-11-26, 10:54   

dokładnie
ale najlepiej sprawdź stan oleju jak przybywa to nawet nie sprawdzaj tylko wymieniaj komplet wtrysków
 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2015-11-26, 17:38   

Apophis napisał/a:
unknownuser, Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty


Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.

panton napisał/a:
możesz sprawdzić korekty

Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077

po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com...8BKS/BMK/BUN%29


Podpowiesz od razu jakie korekty są dopuszczalne? Oczywiście chcę sprawdzić tak mniej więcej te wtryski, więc mam świadomość, że to półśrodek sprawdzenia.

Co do kodowania, mam silnik ASB, więc chyba jakoś inaczej to będzie?

Podłączyłem w międzyczasie komputer i oto moje wyniki:
18:40:17 Group 072
0.0 ms Time Corr.
12.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


18:40:17 Group 073
-10.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.


18:40:17 Group 074
14.0 ms Time Corr.
24.0 ms Time Corr.
14.0 ms Time Corr.


18:41:10 Group 075
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


18:41:10 Group 076
-14.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-8.0 ms Time Corr.


18:41:10 Group 077
-4.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-11-26, 23:41   

unknownuser napisał/a:

Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.


Poprawiłem :)
Jak zauważysz, po wysłaniu tematu, że nie ma TAG-ów to edytuj i dopisz na samym dole, że masz z tym problemy i poprawimy :)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2015-11-28, 01:09   

ernesto napisał/a:
unknownuser napisał/a:

Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.


Poprawiłem :)
Jak zauważysz, po wysłaniu tematu, że nie ma TAG-ów to edytuj i dopisz na samym dole, że masz z tym problemy i poprawimy :)


Powiem Ci, że notorycznie mam ten problem, edytuje i dalej nic... ciekawy jestem jak to naprawić na stałe, bo poprawienie każdego posta, który ja dodam, to w sumie bez sensu na dłuższą metę ;-)


panton napisał/a:
możesz sprawdzić korekty

Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077

po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com...8BKS/BMK/BUN%29


Niestety, ale te grupy nie podają korekt w silniku ASB, nie wiem jak w innych... u zachodnich sąsiadów doczytałem, że 13 i 14 blok pomiarowy pokazuje korekty.

U mnie wygląda to tak:

Address 01: Engine (4E0 910 401 Q)

14:52:38 Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.47 mg/str Inj. Quantity
1.04 mg/str Inj. Quantity


14:52:38 Group 014
-0.33 mg/str Inj. Quantity
0.00 mg/str Inj. Quantity
-0.33 mg/str Inj. Quantity

Przy zwiększaniu obrotów korekty dochodziły na niektórych wtryskach do -0,50 mg/str, ale na jednym wtrysku mam tragedie chyba bo mam wskazanie zawsze powyżej 1,00 mg/str. - to będzie na 3 cylindrze chyba, czyli od strony pasażera najbliżej szyby, tak? Czy bliżej przodu auta, bo raczej na pewno od strony pasażera.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-28, 21:20   

Nie każdego posta tylko tytułu tematu. Opera jak najbardziej może byc powodem. Jak napisał Erni Informuj i sie poprawi.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-11-28, 21:34   

unknownuser, domowym sposobem możesz tez sprawdzić, wyniki są całkiem wiarygodne. Potrzebujesz 8 kubeczków np. 50ml z miarką co 1ml i 8 wężyków fi 3-4mm. Podłączasz jeden wężyk do każdego wtrysku za powrocie (fabryczny powrót musisz na czas testu zdemontować), następnie wkładasz każdy wężyk do oddzielnego pojemnika. Odpalasz furę i w momencie kiedy pojemniczki się napełnią gasisz silnik i porównujesz wyniki ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-11-29, 15:42   

wiesz co to też taki z tyła strony
bo to pokazuje tylko różnicę czyli mogą być wszystkie ok lub wszystkie do dupy .
też to przerabiałem
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-11-29, 19:39   

Jeszcze mi się nie zdarzyło by w silniku diesla V6, V8 czy nawet V10 po przejechaniu kilkuset tyś. km wszystkie cylindry pokazywały te same wartości. Najważniejsze by pojemniczki do tego użyte były dokładnie wyskalowane ...najlepiej wysokie i wąskie.

Dokładnie tak samo mierzy się wydatek nowych czy też regenerowanych wtryskiwaczy ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2015-11-29, 21:20   

OK Koledzy, ale czy ktoś jest w stanie skomentować podane przeze mnie wyniki? Co jest do zaakceptowania, a co już nie?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-11-29, 22:02   

unknownuser, każdy dobry warsztat ma na wyposażeniu ów zestaw do mierzenia wydatku. Jak nie jesteś w stanie tego zrobić to zleć komuś robotę, na pewno dużo nie kosztuje ...od czegoś trzeba zacząć ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.