Tak nie ma potrzeby wywalać silnik przy ściągnięciu głowicy (nawet dwóch) chłoapki to dawni pracownicy serwisu i nie mają z tym problemu. Większość mechaników niestety by go wywaliła a wiadomo jaki koszt.
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-06-14, 19:40
to mnie zaskoczyli powiem ci ale pozytynie do tej pory myslalem ze sie nie da.
A u mnie sprawa rozwiazana. Dla potomności - podczas kolejnej wymiany filtra paliwa niechcący urwałem końcówkę od zaworka który jest na filtrze paliwa-ten od powrotu paliwa. Po zamówienu nowego i wyjeciu starego sprawdziłem ze stary zaworek nie trzymal ciśnienia. Po wymianie objaw ustał. Pali od strzała. Cała impreza kosztowała 22 zł. nr zaworka to 057 127 247a . Jest to zaworek zwrotny paliwa i przez niego paliwo schodziło powrotem do zbiornika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum