Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 3.0TDI ] Zimny ciężko odpala  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-14, 00:11   

E a jak uni bez wyciągania silnika w 3.0 ogarneli rozrząd?
 
 
ralf 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 119
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2013-06-14, 19:18   

Tak nie ma potrzeby wywalać silnik przy ściągnięciu głowicy (nawet dwóch) chłoapki to dawni pracownicy serwisu i nie mają z tym problemu. Większość mechaników niestety by go wywaliła a wiadomo jaki koszt.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-06-14, 19:40   

to mnie zaskoczyli powiem ci ale pozytynie do tej pory myslalem ze sie nie da.
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-14, 20:21   

Coz jestem zdziwiony tez ale nie neguje skoro jest opcja na ogarnięcie rozrządu to dobrze wiedziec :)
 
 
ralf 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 119
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2013-06-15, 18:20   

Apophis napisał/a:
Coz jestem zdziwiony tez ale nie neguje skoro jest opcja na ogarnięcie rozrządu to dobrze wiedziec :)



Jeżeli chodzi o wymiane rozrządu to niestety ale trzeba wyjąć silnik.Do samych głowic nie ma potrzeby chociaż jest tam ciasno .
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-15, 18:22   

Aaa no to troszke zmienia postac rzeczy :)
 
 
przemtos 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: d3
Wiek: 45
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 1
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2015-03-11, 21:05   

A u mnie sprawa rozwiazana. Dla potomności - podczas kolejnej wymiany filtra paliwa niechcący urwałem końcówkę od zaworka który jest na filtrze paliwa-ten od powrotu paliwa. Po zamówienu nowego i wyjeciu starego sprawdziłem ze stary zaworek nie trzymal ciśnienia. Po wymianie objaw ustał. Pali od strzała. Cała impreza kosztowała 22 zł. nr zaworka to 057 127 247a . Jest to zaworek zwrotny paliwa i przez niego paliwo schodziło powrotem do zbiornika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.