Autor |
Wiadomość |
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-06-07, 23:31
|
|
|
w późniejszych/nowszych modelach sa już 2 łańcuchy zrezygnowano z czterech |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2015-06-08, 11:13
|
|
|
PABLO200, ale chyba te 2 łańcuchy jeszcze gorzej wadliwe niż 4 co?? nie wiem jak w praktyce, ale w DE stoi tego bardzo dużo z padniętymi rozrządami przy 80-120tys km. Kolega przewija dosyć sporą ilość aut i mówi, że bardzo dużo można kupić takich rodzynków |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-08, 20:10
|
|
|
U nas w firmie stoi A7 z 2011 roku, przebieg 270000km i też rozrząd do roboty |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-06-09, 13:50
|
|
|
Ważna zasada aby obalić mity
łańcuchy także sie wymienia!!! |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-09, 14:51
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | Ważna zasada aby obalić mity
łańcuchy także sie wymienia!!! |
Ale sugerujesz, że co?... że ludzie robiąc rozrządy te na łańcuchach wymieniają tylko napinacze?... bez łańcuchów?
A co z kołami zębatymi? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-09, 16:36
|
|
|
Łańcuchy się rozciągaja jak babcine gacie,zębatki sie zużywaja jak w rowerze z dzieciństwa,a napinacze się wycieraja jak stare skarpety.... Tak to dzis jest jak się robi specjalnie z byle czego.
W latach 80tych były ople rekordy i one miały rozrzady lańcuchowe praktycznie bezobsługowe. Widziałem taki rozrząd po pól miliona km i zero zuzycia. Ani łańcuch ani zebatka ano ślizg nie zuzyte.
Jako że miałem omege i tam juz niestety rozrzad był gorszy to przeszczepiłem taki uzywany rekordowski ebonitowo aluminiowy ślizg (oba) i zapomniałem o sprawie.
Wracając do Audi VW to tylko w USA widze że potrafią dosłownie dorabiać cześci do szajsowatych silników z UE żeby te stawały się juz nie awaryjne. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-06-09, 16:58
|
|
|
mój mechanik jest zdania że śruby od rozrządu też się wymienia jak ma być porządnie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-09, 17:37
|
|
|
preston81 napisał/a: | mój mechanik jest zdania że śruby od rozrządu też się wymienia jak ma być porządnie |
Mój wymienia. W zeszłym roku Michał mi kompletował do rozrzadu śrubki pierdupki co sie dało. |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-06-10, 16:32
|
|
|
FOSS napisał/a: | PABLO200 napisał/a: | Ważna zasada aby obalić mity
łańcuchy także sie wymienia!!! |
Ale sugerujesz, że co?... że ludzie robiąc rozrządy te na łańcuchach wymieniają tylko napinacze?... bez łańcuchów?
A co z kołami zębatymi? |
Miałem na myśli całość naturalnie. |
|
|
|
|
scrap
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: d3
Wiek: 39 Dołączył: 09 Lis 2015 Posty: 1 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2015-12-07, 01:36
|
|
|
Hey. U mnie problem również występował z łańcuchami podczas rozruchu, rozwiązałem to w ten sposób podczas dojechania na miejsce autko chodzi na wolnych obrotach okolo 2 minut. Przy następnym uruchamianiu nic nie słychać.
Jeżeli auto zgasze od razu to zawsze słychać tym bardziej gdy dam mu w pizde i nawet turbo nie zwolni. Całość miałem wymieniane 100tys temu, też chciałem wymieniać a teraz nie muszę. |
|
|
|
|
|
|
|
|