Autor |
Wiadomość |
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-12-23, 19:57
|
|
|
A czy po wymianie świec są odczuwalne jakieś zmiany w pracy silnika? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-23, 23:12
|
|
|
Ja jeszcze nie odczułem bo się musze uporac ze wszystkimi posranymi sensorami które sie chyba zmówiły u mnie... Ale poprzednie zwyklejsze NGK po 30tyś juz w zasadzie były złomami. Te mnie kosztowały ponad 2xtyle co tamte... |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-12-26, 22:12
|
|
|
Mam na myśli symptomy takie jak np. bardziej równomierna praca, cichsza praca, lżejsze uruchamianie, niższe spalanie itp. Czy coś takiego jest zauważalne? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-12-27, 19:47
|
|
|
najbardziej odczuwalna rzecz przy wymianie swiec na czas to pewność ze nie zajedziesz cewek :p |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-27, 21:30
|
|
|
???????????
możesz to wyjaśnić bom ciekaw ? |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-12-27, 22:54
|
|
|
Cewka zapłonowa przetwarza prąd niskiego napięcia (12V) na prąd wysokiego napięcia (15 – 20 tysięcy Volt). Jest elementem szczególnie wrażliwym na wilgoć i błędy montażowe. Zdarza się, że cewka zapłonowa psuje się „sama”. W wielu przypadkach pomagamy jej sami nie wymieniając na czas świec zapłonowych i. Wszelkie utrudnienia w przeskoku iskry na elektrodach świec zapłonowych zwiększają obciążenie cewki i prowadzą do jej uszkodzenia. |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-12-28, 12:25
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | Cewka zapłonowa przetwarza prąd niskiego napięcia (12V) na prąd wysokiego napięcia (15 – 20 tysięcy Volt). Jest elementem szczególnie wrażliwym na wilgoć i błędy montażowe. Zdarza się, że cewka zapłonowa psuje się „sama”. W wielu przypadkach pomagamy jej sami nie wymieniając na czas świec zapłonowych i. Wszelkie utrudnienia w przeskoku iskry na elektrodach świec zapłonowych zwiększają obciążenie cewki i prowadzą do jej uszkodzenia. |
Na jaki przebieg szacuje się wytrzymałość świec zapłonowych do 4,2 BFM? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-28, 12:28
|
|
|
Jak każdych 20-30tyś za tańsze lub jesli sie wyda ponad 500zł to mogą wytrzymac i 50tys ale nie muszą |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:15
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jak każdych 20-30tyś za tańsze lub jesli sie wyda ponad 500zł to mogą wytrzymac i 50tys ale nie muszą |
100 kkm zapięte, więc jak powiadasz, czas najwyższy na wymianę. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-28, 15:01
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | Cewka zapłonowa przetwarza prąd niskiego napięcia (12V) na prąd wysokiego napięcia (15 – 20 tysięcy Volt). Jest elementem szczególnie wrażliwym na wilgoć i błędy montażowe. Zdarza się, że cewka zapłonowa psuje się „sama”. W wielu przypadkach pomagamy jej sami nie wymieniając na czas świec zapłonowych i. Wszelkie utrudnienia w przeskoku iskry na elektrodach świec zapłonowych zwiększają obciążenie cewki i prowadzą do jej uszkodzenia. | -głupoty |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-28, 15:51
|
|
|
pebo napisał/a: | 100 kkm zapięte, więc jak powiadasz, czas najwyższy na wymianę. |
To bijesz rekordy Ale bez gazu wytrzymują sporo więcej. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-12-28, 20:08
|
|
|
Apophis napisał/a: | pebo napisał/a: | 100 kkm zapięte, więc jak powiadasz, czas najwyższy na wymianę. |
To bijesz rekordy Ale bez gazu wytrzymują sporo więcej. |
Maciek, żarty się Ciebie trzymają. Żadne tam rekordy, ale nic się nie dzieje to wolałem nie zaczepiać. A ponieważ przymierzam się do instalki LPG to i tak trzeba będzie świece wymienić. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-28, 20:26
|
|
|
No żarty żartami ale 100tys to już dobry wynik i dzisiejsze świeczki nie stukają tyle. Zobaczysz jak wyżera świeczki lpg 30tyś u mnie na zwykłych NGK i fakt że działały ale wygladały już nieciekawie. |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-06, 19:01
|
|
|
Ja również zamówiłem NGK LPG LaserLine,zobaczymy czy są warte tej ceny.
Według producenta,żywotność do 120.000 , zobaczymy jak będzie w rzeczywistości. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-06, 19:12
|
|
|
1/'3 |
|
|
|
|
|