Autor |
Wiadomość |
Radoslav
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2019 Posty: 82 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-10-08, 23:25
|
|
|
Czy możecie napisać jaki dokładnie model NGK Laser platinum montowaliście do 4.2 BFM? Wsadzałem te świece do poprzednich aut i zawsze było OK (również przy LPG).
Mam na myśli świece 1-elektrodowe ( w planach LPG ). |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-09, 04:40
|
|
|
BKR6EQUA
6872 |
|
|
|
|
|
|
|
Radoslav
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2019 Posty: 82 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-10-09, 08:34
|
|
|
No tak, ale one są 4-elektrodowe.
Czy jest jakiś zamiennik z 1 elektrodą? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-10-09, 12:11
|
|
|
Radoslav napisał/a: | Czy jest jakiś zamiennik z 1 elektrodą? |
BERU Platin Z176 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2019-10-09, 19:23
|
|
|
CINEK napisał/a: | NGK LPG 1 laser linę. Polecam ale tylko Made in Japan.
Cena co prawna ponad 400zl za komplet ale warto |
Potwierdzam,że warto założyć te świece.Założyłem je do D3 4.2 BFM po zamontowaniu gazu przy przebiegu 160 tyś km.W tej chwili mam 225 tyś km i nie dotykałem ich ani żadnej cewki. |
|
|
|
|
Radoslav
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2019 Posty: 82 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-10-20, 14:42
|
|
|
Kupiłem NGK Laser Line LPG 1 1496.
Drogie świece, 60zł za sztukę, ale święty spokój nie ma swojej ceny |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-21, 06:35
|
|
|
no w przypadku ngk to bywa różnie przynajmniej był japan ? bo jak france to po 2-5 tys do wymiany mogą być |
|
|
|
|
Radoslav
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2019 Posty: 82 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2019-10-21, 09:51
|
|
|
Tak, jest wybite "Japan" na świecy. Nie wiem czy to nie jest tak, że te wyższe serie są zawsze produkowane w Japonii. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-21, 11:20
|
|
|
to może być ok
ale ja do swojego auta nigdy już nie kupie ngk
za sporo jest problemu ostatnio z ich produktami
W jednym z moich aut świeczki mają 200-250 tys i są już do wymiany i to są ngk ale to było kiedyś |
|
|
|
|
witia82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: a8 d3
Dołączył: 01 Paź 2019 Posty: 53 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2019-11-07, 20:02
|
|
|
Panowie jakim momentem dokręcacie świece przy wymianie. Kupiłem świece Bosch i na ich pudełku pisze moment 28 Nm +90 stopni. Czy tak dokręcić? Czy może tak jak zaleca audi( nie ma tych danych) |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-11-07, 21:20
|
|
|
Tak jak producent świec. Audi w ELSIE zaleca do swoich (bodaj właśnie BOSCH) też coś ok 30 Nm. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-11-07, 21:30
|
|
|
Dokładnie 30:
Momenty dokręcenia Nm
Świece zapłonowe w głowicy silnika 30 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-11-08, 21:22
|
|
|
i najlepiej na smar miedziany lub coś podobnego |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2019-11-11, 19:35
|
|
|
pepi napisał/a: | i najlepiej na smar miedziany lub coś podobnego |
Świece wkręcane w głowicę, a głowica ze stopów aluminium. To może lepiej smar ceramiczny, o którym kiedyś pisałeś. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-11-11, 19:45
|
|
|
pebo napisał/a: | pepi napisał/a: | i najlepiej na smar miedziany lub coś podobnego |
Świece wkręcane w głowicę, a głowica ze stopów aluminium. To może lepiej smar ceramiczny, o którym kiedyś pisałeś. |
Dokładnie smar miedziany absolutnie NIE !!! jak już ktoś chce smarować (moim zdaniem nie ma takiej potrzeby) to najlepiej smar aluminiowy |
|
|
|
|
|