Autor |
Wiadomość |
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-17, 10:00 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Gdzie podłączyć wodę do reduktora?
|
|
|
Witam gdzie najlepiej podłączyć wodę do reduktorów LPG??
Ja mam wpięte gdzieś za lewą głowicą, ale gdy mam 90st na wskaźniku przewody wodne nadal są zimne ;( |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-17, 10:17
|
|
|
Oba węże powinny być wpięte równolegle do nagrzewnicy.
Sprawdź dokładnie gdzie jest podłączenia bo określenie za lewą głowicą nic to nie mówi.
Samo podpięcie i usytuowanie reduktora czy ma wlot płynu na dole czy na górze nie ma znaczenie.
Ważne by znajdował się niżej niż nagrzewnica i zbiorniczek wyrównawczy ( zwłaszcza )
Błędem jest wpinanie szeregowe, ponieważ nagrzewnica odbiera ciepło podczas ogrzewania i w ten sposób obniża temperaturę płynu która ma ogrzewać reduktor. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-02-17, 13:44
|
|
|
xluqas napisał/a: | a mam wpięte gdzieś za lewą głowicą |
Hmm, lewa czyli od kierowcy, a w D3 przewody do nagrzewnicy są najlepiej widoczne w podszybiu po stronie pasażera zaraz obok filtra pyłkowego.
ernesto napisał/a: | Ważne by znajdował się niżej niż nagrzewnica i zbiorniczek wyrównawczy ( zwłaszcza )
|
Zgadzam sie z tym, ale wbrew pozorom ja mam reduktor bardzo wysoko w podszybiu i jest oki, układ chłodzenia jest zamknięty i wysokość reduktora nie ma większego znaczenia praktycznie króćce wodne reduktora są na równo z poziomem płynu w zbiorniczku, miałem tylko jeden problem po wymianie rozrządu jak nie miałem uzupełnionego poziomu płynu to mi reduktor marzł ;( po dolaniu jest wsio oki. |
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-17, 14:00
|
|
|
Reduktory mam nisko przy zderzaku w nadkolu lewym prawym, wiem gdzie są przewody z nagrzewnicy, na nich są odpowietrzniki ? |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-17, 14:34
|
|
|
Reduktor ma być równolegle nie szeregowo. Nie przed, nie za. Tak jak jest to na rysunku. Dlaczego nie przed, ponieważ gaz jest zimny i reduktor odbiera termike samym sobą.
Dasz szeregowo przed to będziesz plakal że kiepskie ogrzewanie, dasz szeregowo za to w zimowych warunkach będziesz wybierał czy ogrzewanie czy jazda na gazie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-02-17, 15:44
|
|
|
ernesto napisał/a: | Dasz szeregowo przed to będziesz plakal że kiepskie ogrzewanie, dasz szeregowo za to w zimowych warunkach będziesz wybierał czy ogrzewanie czy jazda na gazie. |
Raczej bardziej z tego powodu, że latem, przy włączonej klimatyzacji i zamkniętych elektrozaworach nagrzewnicy nie byłoby obiegu przez reduktor przy szeregowym wpięciu. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-17, 18:16
|
|
|
Posprzątałem co by nie robic zamieszania. Musialem zwalic plastyki by sie doszukać tych wezy z drugiej strony. Mam jednak rownolegle... <tjaa> |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-17, 18:18
|
|
|
Witam!
xluqas napisał/a: | Witam gdzie najlepiej podłączyć wodę do reduktorów LPG?? | -sadze ze najodpowiedniejszym miejscem bedzie warstzat.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-17, 18:24
|
|
|
majkaistefan, warsztat który mi to zakładał, twierdzi że już tak robili trzy a8 d3 i działa, u mnie nie działa no. 5stopni na plusie przejechane 8km a on zero reakcji.
Przewody wodne do reduktorów zimne, temperatura na wskaźniku 90 |
Ostatnio zmieniony przez xluqas 2015-02-17, 18:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-02-17, 18:27
|
|
|
A ogrzewanie masz ok. Zakładałeś w T.G. na Zagórskiej ?? |
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-17, 18:41
|
|
|
Nie, w konkurencji na Nakielskiej koło BP
Ogrzewanie bez zastrzeżeń |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-02-17, 18:42
|
|
|
Apophis napisał/a: | Posprzątałem co by nie robic zamieszania. Musialem zwalic plastyki by sie doszukać tych wezy z drugiej strony. Mam jednak rownolegle... <tjaa> |
A jak tak to wszystko ok, teraz to się nie dziwię że działa poprawnie
Więc dla potomności.... ma być równolegle, coś w podobie tego jak to Ernesto wkleił grafikę. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-17, 19:02
|
|
|
Co do rysunku ernesto, jak wyprowadzić przez ścianę grodziową przewody do reduktorów? Czy podłączyć się za ścianą grodziową?
W S6 c5 właśnie miałem tak jak na rysunku ale w ścianie była zaślepka i tak szło na dwa reduktory |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-17, 19:22
|
|
|
Lepiej o ile się da podłaczyc to w miare dostepnym miejscu,bo potem jakis wyciek i bedzie wiecej problemu. |
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-02-17, 20:05
|
|
|
Jutro jak znajdę chwilę zdiagnozuję gdzie to mam podłączone oraz jakieś Foto ! |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|