Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 3.2FSI ] Stuki w silniku  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-04, 21:26   

Miało wolne :)
No to jak nie gustujesz to może jakiś japoniec-ja sie coś napalam na RAMa albo na 350Z ale oglądałem dziś RAMa i cos nie zrobił na nie wrazenia jak powinien :roll:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-04, 21:30   

Apophis napisał/a:
japoniec-ja
-też popsuli :-D
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-04, 23:01   

Japoniec odpada na calej linii. Nie wyobrazam sobie przesadki z Ósemy do jakiegoś civica czy innej corolli.
Poza tym Pepi ma racje.
Zostaje chyba jezdzic dalej Aqf'em. Ale silnik musze wymienic, bo hydraulika zaczela halasowac. Napinacze ok ale chyba popychacze szlag trafil. I podcieka mi olej spod uszczelniacza walka...
Da rade popychacze w aqf wymienic bez zdejmowania czapek? Dość mam polifta. Rok temu robilem napinacze :) i jak tu Audi nie kochac.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-11-05, 00:46   

k44761 napisał/a:
Nie wyobrazam sobie przesadki z Ósemy do jakiegoś civica czy innej corolli.

Przejedź się czymś normalnym, np. lexem ls430 zmienisz zdanie. Na parchatą ósemkę nie będziesz chciał patrzeć.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-05, 07:57   

Ls430 wygląda jak jakiś przerosniety Hyundai. Kompletnie nie kreci mnie skosnooka motoryzacja.
moze ewentualnie e38, bylo tam cos z manualna skrzynia biegów?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-05, 12:51   

Marcin E38 to śliczne auto i nie obrażę sie jak takie bys nabył ale ja nie wiem czemu nie chcesz sobie poszukac jakiegos wychuchanego ABZta :-P
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-05, 21:45   

Pora na coś w manualu. Nie chcę automata. W A8 poliftowej nawet 2.8 ciężko trafić w manualu. A ja koniecznie chcę w quattro, więc jeszcze gorzej...
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-05, 22:08   

Pozostaje eSka w manualu, a ciężko o zadbaną sztukę.
_________________
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-05, 23:24   

To jest dobra mysl. Przedliftowa S8 będzie w manualu będzie raczej bezawaryjna.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-06, 15:23   

Wstaw sobie manuala do A8 jak juz tu na forum bywało :) Ale tak serio to bym szukał tej eski w manualu bo to już ciekawa opcja :)
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-11-06, 18:55   

To nie jest takie proste :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
obi125 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: Ósemą
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 36
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-11-07, 09:23   

dokładnie.. nie ma znaczenia czy Audi czy BMW, po 2000r przestały być bezawaryjne..
przykładem niech będzie auto mojej dziewczyny. BMW e81 z salonu 2008r, silnik 118D 143km z niby bezawaryjnym rozrządem na łańcuszku. Przy przebiegu 38tys km wymiana całego rozrządu...
 
 
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-11-07, 22:21   EUREKA

Szanowni Koledzy i Kolezanki, sprawa widze calkowicie odbiegla od tematu i zeszla na boczne tory.
Powracajac do tematu:
silnik wyjety,porozkrecany- znaleziona przyczyna, otoz nie zwytrzymaly Slizgi Napinacza Lancucha- mechanik znalazl kilkanascie plastikowych kawalkow , ktore pochodzily wlasnie z napinacza. Zawory, szklanki,glowica- wszystko wporzadku NIC WIECEJ NIE ZOSTALO USZKODZONE- tylko te plastiki.....
Ze wzgledu ze nie kupi samych slizgow- wymieniamy caly napinacz ktory jest kompletny z tymi slizgami- koszt takiego napinacza to 159f, do tego uszczelniacze,uszczelki kolektora, olej , filtr oleju i robi sie kwota 620f (ponoc ta kwota ma zawierac usluge mechanika-ale to dam znac pozniej).
Czyli reasumujac i powracajac do tematu
Glowna przyczyna stukania w moim silniku- lancuch ktory tarl po wszystkim co sie dalo
Przyczyna- polamane slizgi napinacza lancucha
Dalszych uszkodzen brak( w dwoch miejscach jeszcze silnik zaczyna sie pocic- ale to ponoc z pod klawiatury)
Bardzo dziekuje za pomocne podpowiedzi i szybkie odzewy na moj post, ktory uwazam ze mozna zamknac
Dziekuje raz jeszcze koledzy i kolezanki i oby juz to byla ostatnia usterka.
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-08, 17:58   

Mam nadzieje że sprawdziłes łańcuchy czy nie porozciągane? Bo ja bym się zastanowił przy tej okazji nad wymianą ich zanim sie rozciągna jak stare majtki.
 
 
bober1 
Użytkownik



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: Dębica
Wysłany: 2013-11-09, 01:44   

witam wszystkich
dzisiaj samochod odebralem, wszystko poskladane i podziele sie pewnymi rzeczami:
-koszty naprawy 650funtow, a w tym:
~olej
~filtr oleju
~uszczelki klawiatury,kolektora,walu (tyle pamietam)
~napinacz lancucha wraz ze slizgami (stanowi jednosc) - 156funtow
~robocizna 320funtow
-nabicie klimatyzacji - 35funtow
autko ladnie pracuje, nic nie stuka cisnienie na jedej calej stronie 12.5bara, a po drugiej stronie takze 12,5 z tym ze na jednym zaworze jest tylko 12(tam gdzie byl slizg urwany.
Jedyny mankament jaki wyszedl po tych operacjach - nie dziala klima ani ogrzewanie, znaczy wyswietla sie temperatura, wyswietla sie predkosc wiatraka z tym ze ten wiatrak sie nie zalacza- raz sie zalaczyl po 30minutach jazdy na jakies 20sekund i znowu zamilklo wszystko.
Po wcisnieciu setup na panelu klimy- na stale jest wbita predkosc nawiewu na 6 lub 7 z tym ze nie kreci nic
Tak ze reasumujac- Jedna usterka zrobiona lecz pojawila sie inna na to miejsce
_________________
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.