Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-04, 21:26
|
|
|
Miało wolne
No to jak nie gustujesz to może jakiś japoniec-ja sie coś napalam na RAMa albo na 350Z ale oglądałem dziś RAMa i cos nie zrobił na nie wrazenia jak powinien :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-04, 21:30
|
|
|
Apophis napisał/a: | japoniec-ja | -też popsuli :-D |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-11-04, 23:01
|
|
|
Japoniec odpada na calej linii. Nie wyobrazam sobie przesadki z Ósemy do jakiegoś civica czy innej corolli.
Poza tym Pepi ma racje.
Zostaje chyba jezdzic dalej Aqf'em. Ale silnik musze wymienic, bo hydraulika zaczela halasowac. Napinacze ok ale chyba popychacze szlag trafil. I podcieka mi olej spod uszczelniacza walka...
Da rade popychacze w aqf wymienic bez zdejmowania czapek? Dość mam polifta. Rok temu robilem napinacze i jak tu Audi nie kochac. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2013-11-05, 00:46
|
|
|
k44761 napisał/a: | Nie wyobrazam sobie przesadki z Ósemy do jakiegoś civica czy innej corolli.
|
Przejedź się czymś normalnym, np. lexem ls430 zmienisz zdanie. Na parchatą ósemkę nie będziesz chciał patrzeć. |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-11-05, 07:57
|
|
|
Ls430 wygląda jak jakiś przerosniety Hyundai. Kompletnie nie kreci mnie skosnooka motoryzacja.
moze ewentualnie e38, bylo tam cos z manualna skrzynia biegów? |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-05, 12:51
|
|
|
Marcin E38 to śliczne auto i nie obrażę sie jak takie bys nabył ale ja nie wiem czemu nie chcesz sobie poszukac jakiegos wychuchanego ABZta :-P |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-11-05, 21:45
|
|
|
Pora na coś w manualu. Nie chcę automata. W A8 poliftowej nawet 2.8 ciężko trafić w manualu. A ja koniecznie chcę w quattro, więc jeszcze gorzej... |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-05, 22:08
|
|
|
Pozostaje eSka w manualu, a ciężko o zadbaną sztukę. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-11-05, 23:24
|
|
|
To jest dobra mysl. Przedliftowa S8 będzie w manualu będzie raczej bezawaryjna. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-06, 15:23
|
|
|
Wstaw sobie manuala do A8 jak juz tu na forum bywało Ale tak serio to bym szukał tej eski w manualu bo to już ciekawa opcja |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-11-06, 18:55
|
|
|
To nie jest takie proste |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
obi125
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: Ósemą
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 36 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-11-07, 09:23
|
|
|
dokładnie.. nie ma znaczenia czy Audi czy BMW, po 2000r przestały być bezawaryjne..
przykładem niech będzie auto mojej dziewczyny. BMW e81 z salonu 2008r, silnik 118D 143km z niby bezawaryjnym rozrządem na łańcuszku. Przy przebiegu 38tys km wymiana całego rozrządu... |
|
|
|
|
|
|
|
bober1
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 22 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2013-11-07, 22:21 EUREKA
|
|
|
Szanowni Koledzy i Kolezanki, sprawa widze calkowicie odbiegla od tematu i zeszla na boczne tory.
Powracajac do tematu:
silnik wyjety,porozkrecany- znaleziona przyczyna, otoz nie zwytrzymaly Slizgi Napinacza Lancucha- mechanik znalazl kilkanascie plastikowych kawalkow , ktore pochodzily wlasnie z napinacza. Zawory, szklanki,glowica- wszystko wporzadku NIC WIECEJ NIE ZOSTALO USZKODZONE- tylko te plastiki.....
Ze wzgledu ze nie kupi samych slizgow- wymieniamy caly napinacz ktory jest kompletny z tymi slizgami- koszt takiego napinacza to 159f, do tego uszczelniacze,uszczelki kolektora, olej , filtr oleju i robi sie kwota 620f (ponoc ta kwota ma zawierac usluge mechanika-ale to dam znac pozniej).
Czyli reasumujac i powracajac do tematu
Glowna przyczyna stukania w moim silniku- lancuch ktory tarl po wszystkim co sie dalo
Przyczyna- polamane slizgi napinacza lancucha
Dalszych uszkodzen brak( w dwoch miejscach jeszcze silnik zaczyna sie pocic- ale to ponoc z pod klawiatury)
Bardzo dziekuje za pomocne podpowiedzi i szybkie odzewy na moj post, ktory uwazam ze mozna zamknac
Dziekuje raz jeszcze koledzy i kolezanki i oby juz to byla ostatnia usterka. |
_________________ Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-08, 17:58
|
|
|
Mam nadzieje że sprawdziłes łańcuchy czy nie porozciągane? Bo ja bym się zastanowił przy tej okazji nad wymianą ich zanim sie rozciągna jak stare majtki. |
|
|
|
|
|
|
|
bober1
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: triptronick
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8-D3
Wiek: 42 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 22 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2013-11-09, 01:44
|
|
|
witam wszystkich
dzisiaj samochod odebralem, wszystko poskladane i podziele sie pewnymi rzeczami:
-koszty naprawy 650funtow, a w tym:
~olej
~filtr oleju
~uszczelki klawiatury,kolektora,walu (tyle pamietam)
~napinacz lancucha wraz ze slizgami (stanowi jednosc) - 156funtow
~robocizna 320funtow
-nabicie klimatyzacji - 35funtow
autko ladnie pracuje, nic nie stuka cisnienie na jedej calej stronie 12.5bara, a po drugiej stronie takze 12,5 z tym ze na jednym zaworze jest tylko 12(tam gdzie byl slizg urwany.
Jedyny mankament jaki wyszedl po tych operacjach - nie dziala klima ani ogrzewanie, znaczy wyswietla sie temperatura, wyswietla sie predkosc wiatraka z tym ze ten wiatrak sie nie zalacza- raz sie zalaczyl po 30minutach jazdy na jakies 20sekund i znowu zamilklo wszystko.
Po wcisnieciu setup na panelu klimy- na stale jest wbita predkosc nawiewu na 6 lub 7 z tym ze nie kreci nic
Tak ze reasumujac- Jedna usterka zrobiona lecz pojawila sie inna na to miejsce |
_________________ Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
|
|
|
|
|
|