Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI ] Drgania przy mocnym skręcie  
Autor Wiadomość
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2015-08-13, 09:25   

kolego nic nie zrobisz według mnie - taki urok - ja i w aso i u Daneckiego temat wałkowałem....tak musi być:)
_________________
A8>eSka
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-08-13, 09:37   

Prawie każde większe auto tak ma. Skręć na maksa kołami, wolno ruszaj - szczególnie na parkingach w blokach dobrze słychać, jak opona przeskakuje po podłożu, na asfalcie jest taki sam efekt. Powstają po prostu naprężenia na oponie, które się uwalniają - tak ja to sobie tłumaczę, i myślę, że nie jestem daleki od prawdy ;-p
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-13, 18:20   

U mnie tak samo, ale ja to nie wnikam w coś takiego ;)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-08-13, 19:39   

Mam to samo i to jest to co pisze Dworek. U mnie jest jeszcze bardzie odczuwalne bo mam szerokie opony.
A na początek jedź sprawdzić zbieżność na dzień dobry. Po ustawionej zbieżności u mnie objawy się zmniejszyły.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-08-13, 21:45   

Nie żeby mi to jakoś przeszkadzało czy coś. Tylko wolę dmuchać na zimne bo np mogła być to objawa usterki a ta usterka potem skończyła by sie gruba nie potrzebna naprawa.

Dziękuję Panowie za wszystkie wypowiedzi.
 
 
ludwik2116 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: AUDI A8 D3
Dołączył: 23 Cze 2018
Posty: 36
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2018-08-16, 22:09   

Witam czy ktoś poradził sobie z tym problem mam tak samo mechanik stwierdził że to dyfer wymieniłem i jest tak samo wkurzam to trochę dodam że jak się jedzie z tą samą prędkością bez gazu nie czuć stukow wystarczy gaz i odrazu sie pojawiają
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-17, 07:20   

na prostej?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
ludwik2116 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: AUDI A8 D3
Dołączył: 23 Cze 2018
Posty: 36
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2018-08-17, 13:04   

Na prostej nic się nie dzieje
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-08-17, 20:55   

ludwik2116 napisał/a:
dyfer wymieniłem


Co będziesz robił z tym zdemontowanym ? jak ci zalega to chętnie odkupię.
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-08-24, 10:22   

Gdzieś czytałem że wystarczy odsunąć wszystkie czujniki abs o ok 1-2 mm i przeskakiwanie znika.
 
 
ludwik2116 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: AUDI A8 D3
Dołączył: 23 Cze 2018
Posty: 36
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2018-10-18, 21:24   

Odsunąć czyli ci zrobić czujniki tylko z tylu czy przód też. Czy to sprawdzona naprawa
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-10-19, 05:52   

Jeżeli chcecie sprawdzić, czy to ABS/ESP coś miesza to wyciągnąć bezpiecznik
od ABS i pojeździć. Zobaczyć czy problem zniknął.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
scrow 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2018
Posty: 9
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2018-10-19, 10:00   

kolego martinezzg ,Ja miałem identyczne objawy - przy nawet już lekkim skręcie i dodaniu gazu całe auto dostawało drgawek , krótko mówiąc mechanizm różnicowy kleił i robił szpere . Wgryzłem się w temat i wyczytałem , że w 90 % przypadków winę ponosi olej . Kazałem mechanikowi wymienić na nowy - oczywiście nie zgadzał się ze mną twierdząc , że od 15 lat robi audi i napęd quattro tak ma. Nie dałem za wygraną bo jeżdzić limuzyną tej klasy i przy każdym zakręcie tłumaczyć się ludziom na pokładzie co się dzieje to wstyd. Po wymianie oleju w torsenie problem nie ustał , ale ...zaobserwowałem , że po nocnym postoju przez kilka pierwszych skrętów nic się nie działo , więc pomyślałem , że to musi być olej ...Ale dlaczego nie pomogła wymiana na nowy, podobno odpowiedni o specyfikacji 75W140 ???
okazuje się , że olej w skrzyni rozdzielczej nie ma zamiennika :) ! tak , nie ma zamiennika :) Kupiłem więc olej w serwisie za jedyne 460 zł za litr ( tyle wystarczy ) i jak ręką odjął . Mechanik sam poźniej stwierdził , że podczas wymiany przyjżał się dokładnie temu olejowi i jest on zupełnie inny niż innej firmy o "takiej samej specyfikacji "
Może u niektórych wymiana na nieorygnialny pomaga , ale mam wrażenie , że nie wtedy kiedy olej w torsenie to praktycznie woda .
_________________
Scrow
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-19, 10:07   

scrow,

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ludwik2116 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: AUDI A8 D3
Dołączył: 23 Cze 2018
Posty: 36
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2018-10-19, 12:42   

Które to bezpieczniki

[ Dodano: 2018-10-20, 11:30 ]
Witam wyjąłem bezpieczniki i dalej to samo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.