Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI ] Drgania przy mocnym skręcie  
Autor Wiadomość
Gumi191 


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8L D2
Wiek: 39
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-02-13, 10:06   

u mnie w D2 miałem takie same objawy, okazało się, że w torsenie nie było oleju i jest zatarty, czekam teraz na drugi torsen, olej ori od Michała, jak będzie poskładane to dam znać czy problem rozwiązany :)
_________________

 
 
ludwik2116 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: AUDI A8 D3
Dołączył: 23 Cze 2018
Posty: 36
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2020-04-18, 12:10   

Jestem po wymianie torsena jak ręka odją. Winny jest torsen i niema co gadać że tak ma być całą operacja 1200zl nowy olej ori torsenuzywany i jest cacy polecam każdemu ta naprawę jak można jeździć limuzyna z takim defektem
 
 
zbir 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Lut 2019
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-24, 10:53   

K..... zmieniłeś swój używany torsen na inny używany... super... i wlałeś nowy olej... więc pomogła albo wymiana oleju albo faktycznie jakimś fartem ten drugi torsen był w lepszym stanie. Jak to oceniłeś? Na razie takie info niewiele wnosi. Jak już głosicie takie teorie to róbcie to merytorycznie - co sie konkretnie zużywa - jaki element? Bo może sama wymiana oleju pomogła (kompletna, czego nie da sie zrobić bez rozbierania)

Porównywałeś nowy torsenem ze starym ? widać było jakieś różnice w zużyciu mechanizmów?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-04-24, 11:07   

zbir napisał/a:
K..... zmieniłeś swój używany torsen na inny używany... super... i wlałeś nowy olej... więc pomogła albo wymiana oleju albo faktycznie jakimś fartem ten drugi torsen był w lepszym stanie.

Skoro wcześniej wymieniał w swoim olej i były opiłki a po wymianie oleju tylko na chwilę był spokój to chyba jasne w czym był problem po wymianie na inny ? Po w/w wnioskuje, że kupił zlał i zalał bez rozbierania (trafił na mniej zużyty wiec się cieszy).
Ktoś się w ogóle bawił w regenerację ? Pewnie, można kupić nowy
Jednego czego nie rozumiem, dlaczego tego efektu nie ma w D2 ? Ja w D3 nie miałem, wiec nie mam jak porównać, ale w obu D2 także spokój.
_________________
Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-24, 13:13   

miałem taki efekt w D2 (polift na pewno, czy pre to juz nie pamietam ale chyba tez)
i pamietam wypowiedzi tu na forum że problem dotyczy quattro generalnie
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-05-13, 09:47   

Ja zmienilem olej i nic nie pomogło co prawda kupiłem za małe pieniądze od kolegi z forum lecz byl otwarty teraz pytanie czy rzeczywiście w butelce był ori olej z aso ale to już nie istotne . Interesuje mnie kwestia tych drgań tylko na rozgrzanym oleju tzn. po przejechaniu np. 5km . Po porannym rozruchu koła na maxa skręcone i mocne ruszenie , auto pięknie i płynnie startuje a już na ciepłym drgania i jak by z oporem ruszało . Chyba kupie ori z aso i zaleje jeszcze raz .
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pszemoll 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 51
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2020-05-14, 21:11   

chicken2009 mam to samo, zresztą już pisałem kiedys posta w tym temacie. Dopóki zimny skręca jak po masle, po chwili jazdy zaczyna sie tarka przy skręcie. Efekt odczuwalny również przy skręconych kołach na wstecznym, wystarczy lekko puscic hamulec na wrzuconym R i skręconych kołach i już czuć drgania. Ciekawe czy ktos ma na to jakąs dobrą radę....
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-05-14, 21:22   

pszemoll napisał/a:
chicken2009 mam to samo, zresztą już pisałem kiedys posta w tym temacie. Dopóki zimny skręca jak po masle, po chwili jazdy zaczyna sie tarka przy skręcie. Efekt odczuwalny również przy skręconych kołach na wstecznym, wystarczy lekko puscic hamulec na wrzuconym R i skręconych kołach i już czuć drgania. Ciekawe czy ktos ma na to jakąs dobrą radę....

A ingerowałeś w naprawę? Czy nic nie robiłeś. Ewidentnie wina leży po stronie oleju biorąc pod uwagę przebytą drogę i pojawienie się drgań . Muszę spróbować postawić go żeby się rozgrzał do 90 st tak z 10 min i sprawdzić czy już się pojawią drgania jak nie to sprawdzic temp. Oleju skrzyni na vagu i wrzucić na D postać z 10 min na zapiętej skrzyni i sprawdzac temp. Czy urosła jak urosła to znowu proba . Po braku wibracji zostaje już tylko torsen środkowy lub przedni mech. Różnicowy.
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pszemoll 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 51
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2020-05-14, 21:34   

W torsenie dałęm do wymiany uszczelniacze i łożyska bo mi ciekło na katy więc rozbierając go chciałem już mieć zrobione jaknajwięcej własnie w nadzieji, że zniknie problem drgań... ale nic się nie zmieniło.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-05-14, 21:35   

Zalałeś olej z aso ?
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pszemoll 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 06 Lis 2018
Posty: 51
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2020-05-14, 22:48   

Nie, dopiero po fakcie doczytałem, że lepiej lać olej z aso. Myslisz ze warto spróbować?
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-05-15, 06:18   

Myślę że warto lecz roboty jest troche
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.