Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-14, 16:22
|
|
|
Tak Erni już doczytałem. Kiedyś takie cos miałem okazje widzieć ale to był stary klekot. |
|
|
|
|
|
|
|
mariusz0990
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marian
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 22 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 2014-11-18, 18:07
|
|
|
"W silniku 4.2 TDI turbiny zaczynają siadać przy przebiegu 300tyś" kolego labas skad masz takie informacje ? |
|
|
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2014-11-30, 13:18
|
|
|
W poprzednim aucie A6,miałem uszkodony egr i takie były obiawy.Kolega po usunięciu DPF,wpisali mu nie ten program.Po zmianie programu zero dymu |
|
|
|
|
macias
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 44 Dołączył: 06 Lis 2014 Posty: 38 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2014-12-26, 19:34
|
|
|
No i naprawione. Pierwsza diagnoza okazala sie trafna. Nic nie dymi, nic nie smierdzi spalinami. Wtryskiwacze załatwiły sprawę. Ciekawostka: komputer zaczął pokazywac realne wartosci spalania, wczesniej zaniżał. Okazuje się, że błędne wskazania mogą byc objawem padających wtrysków, co w zasadzie ma sens. |
_________________ A8 D3 4.0 tdi była
A8 D3 4.2 tdi była |
|
|
|
|
|
|
|
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 58 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2014-12-27, 10:49
|
|
|
Regenerowałeś wtryski , same końcówki czy nowe ? |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
macias
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 44 Dołączył: 06 Lis 2014 Posty: 38 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2014-12-27, 15:18
|
|
|
Tych wtrysków nie zregenerujesz niestety. Wymienilem wszystkie. |
_________________ A8 D3 4.0 tdi była
A8 D3 4.2 tdi była |
|
|
|
|
|
|
|
giganteusz
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: nie a8 :(
Wiek: 36 Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: BS-ski
|
Wysłany: 2014-12-27, 19:56
|
|
|
i jaki koszt? |
|
|
|
|
macias
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 44 Dołączył: 06 Lis 2014 Posty: 38 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-03, 23:04
|
|
|
Nie pytaj :-) ale mega dobre wczasy dla calej rodziny :-))) |
_________________ A8 D3 4.0 tdi była
A8 D3 4.2 tdi była |
|
|
|
|
|
|
|
KrzysiekR
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 39 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2015-01-05, 23:39
|
|
|
Obstawiam 8-9k.
Zakodowali je na nowo?
Mogli od razu sprawdzić ciśnienie w cylindrach na mokro i na sucho czy lejące wtryski nie zrobiły bałaganu w cylindrach. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-01-24, 12:39
|
|
|
przy jakim przebiegu skończyły się wtryski? |
|
|
|
|
|
|
|
|