Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Traci moc  
Autor Wiadomość
nexus 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-07-28, 18:30   

A bez ściągania da się sprawdzić czy klapki chodzą czy trzeba ściągać wszystko ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-07-28, 18:56   

To w 4.2 nie trzeba przodu jak w 4.0?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-07-28, 22:10   

w 4.0 też nie trzeba
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-07-29, 07:39   

Nie wyobrażam sobie jak przepustnice odkręcić bez tego :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-07-29, 09:54   

robilem tak wielokrotnie więc jest to wykonalne
 
 
Mateusz09 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Cze 2017
Posty: 6
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2018-08-01, 18:19   

Przy demontażu przewodów paliwowych po podłączeniu spowrotem potem odpowietrzy się układ bez problemu przy odpalaniu?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-08-01, 20:31   

Mateusz09 napisał/a:
odpowietrzy się układ bez problemu przy odpalaniu?
Niekoniecznie i mało prawdopodobne, przed odpaleniem należy wysterować elektryczną pompę paliwa na około 3 min ...po tym możesz próbować odpalać.
Nie wysterujesz pompy paliwowej to możesz uszkodzić pompę wysokiego ciśnienia a nawet i wtryskiwacze!
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-08-01, 20:54   

Systemy wtryskowe TDI w D3 same się odpowietrzają.
Nie trzeba dodatkowych procedur.

Jedynie wymiana pompy wysokiego ciśnienia CR troszeczkę się różni.

1. Odłączyć wtyczkę z czujnika ciśnienia na listwie CR.
2. kręcić rozrusznikiem 3x (do auto wyłączenia). Przerwy między kręceniami po 20 sek.
3. założyć wtyczkę na czujnik
4. odpalić silnik, zostawić na 2-3 minuty pracy na srednich obrotach. sam się odpowietrzy
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-08-01, 21:52   

marekp750 napisał/a:
Systemy wtryskowe TDI w D3 same się odpowietrzają.
Nie trzeba dodatkowych procedur.
Czyli że jak? ...rozpinasz układ paliwowy czy tam wymieniasz filtr i nie napełniasz układu paliwem?!

marekp750 napisał/a:
1. Odłączyć wtyczkę z czujnika ciśnienia na listwie CR.
2. kręcić rozrusznikiem 3x (do auto wyłączenia). Przerwy między kręceniami po 20 sek.
3. założyć wtyczkę na czujnik
4. odpalić silnik, zostawić na 2-3 minuty pracy na srednich obrotach. sam się odpowietrzy


A nie jest łatwiej podłączyć np. VCDS-a, wybrać odpowiednią opcję i poczekać te 3 minutki?
W dieslach sprzed 20 lat można a nawet trzeba było luzować przewody od wtrysków ale w
nowoczesnych silnikach nie jest to wskazane.
Każdym bądź razie trzeba coś zrobić by układ napełnić paliwem, odpowietrzy się oczywiście sam.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-08-01, 22:22   

Dani, pytanie Mateusza było o przewody wysokiego ciśnienia a nie o filtr paliwa.
Tak bynajmniej zrozumiałem.

To co napisałem są to oficjalne procedury AUDI. Można w ELSA wyczytać.

Przy wymianie filtra paliwa napełniamy go ON ale globalnie nie trzeba,
nie ma takiej konieczności. Po to jest elektryczna pompka w baku by podczas kręcenia
silnikiem napełnić układ ON.

Zalanie filtra ON skróci czas czekania na odpalenie silnika.

W systemach CR w D3 nie uszkodzimy systemu.

Jedynie wymiana pompy wysokiego ciśnienia wymaga innej procedury. Podałem wyżej.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-02, 07:50   

A czemu służy ta procedura wymiany pompy wysokiego ciśneinia? Rozumiem, że po jej demontażu i montażu należało ja wykonać. A co jeśli jej nie wykonałem? Generalnie pytam czy mogłem coś popsuć (na szczęście działa).
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-08-02, 08:39   

Jak się skończyła pompa wysokiego ciśnienia to wsadzasz inną (nową).
Nie ma w niej ON. Procedurka ta ma dostarczyć ON do pompy by nie
chodziła na "sucho".

Jeżeli u siebie zdjąłeś pompę to w niej znajdował się ON.
Więc po starcie silnika pompa nie chodziła na "sucho". Jest OK.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.