Autor |
Wiadomość |
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-07-28, 17:30
|
|
|
A bez ściągania da się sprawdzić czy klapki chodzą czy trzeba ściągać wszystko ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-07-28, 21:10
|
|
|
w 4.0 też nie trzeba |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-07-29, 08:54
|
|
|
robilem tak wielokrotnie więc jest to wykonalne |
|
|
|
|
Mateusz09
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Cze 2017 Posty: 6 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2018-08-01, 17:19
|
|
|
Przy demontażu przewodów paliwowych po podłączeniu spowrotem potem odpowietrzy się układ bez problemu przy odpalaniu? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-08-01, 19:31
|
|
|
Mateusz09 napisał/a: | odpowietrzy się układ bez problemu przy odpalaniu? | Niekoniecznie i mało prawdopodobne, przed odpaleniem należy wysterować elektryczną pompę paliwa na około 3 min ...po tym możesz próbować odpalać.
Nie wysterujesz pompy paliwowej to możesz uszkodzić pompę wysokiego ciśnienia a nawet i wtryskiwacze! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-08-01, 20:52
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Systemy wtryskowe TDI w D3 same się odpowietrzają.
Nie trzeba dodatkowych procedur. | Czyli że jak? ...rozpinasz układ paliwowy czy tam wymieniasz filtr i nie napełniasz układu paliwem?!
marekp750 napisał/a: | 1. Odłączyć wtyczkę z czujnika ciśnienia na listwie CR.
2. kręcić rozrusznikiem 3x (do auto wyłączenia). Przerwy między kręceniami po 20 sek.
3. założyć wtyczkę na czujnik
4. odpalić silnik, zostawić na 2-3 minuty pracy na srednich obrotach. sam się odpowietrzy |
A nie jest łatwiej podłączyć np. VCDS-a, wybrać odpowiednią opcję i poczekać te 3 minutki?
W dieslach sprzed 20 lat można a nawet trzeba było luzować przewody od wtrysków ale w
nowoczesnych silnikach nie jest to wskazane.
Każdym bądź razie trzeba coś zrobić by układ napełnić paliwem, odpowietrzy się oczywiście sam. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2018-08-01, 21:22
|
|
|
Dani, pytanie Mateusza było o przewody wysokiego ciśnienia a nie o filtr paliwa.
Tak bynajmniej zrozumiałem.
To co napisałem są to oficjalne procedury AUDI. Można w ELSA wyczytać.
Przy wymianie filtra paliwa napełniamy go ON ale globalnie nie trzeba,
nie ma takiej konieczności. Po to jest elektryczna pompka w baku by podczas kręcenia
silnikiem napełnić układ ON.
Zalanie filtra ON skróci czas czekania na odpalenie silnika.
W systemach CR w D3 nie uszkodzimy systemu.
Jedynie wymiana pompy wysokiego ciśnienia wymaga innej procedury. Podałem wyżej. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|