Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-15, 23:54
|
|
|
drago_o napisał/a: | Ja probowalem zrobic wlasny czujnik zblizeniowy ale nie dalem rady. W wolnyym czasie bede myslal o czujniku z passata o ile nie bedzie dzialal po can |
no ale jak ma nie działać po can.... przeciez caly wic na tym polega ze to ma działać
jak czujnik macania klamki.... dostaje sygnał to jedno ale trzeba jeszcze sprawdzić
czy można otwierać - czyli czy jest kluczyk w pobliżu....
chyba że robisz wersję pośrednią czyli samochód musi być otwarty (nieuzbrojony)
żeby czujnik otworzył bagażnik.... wtedy każda najgłupsza czujka na 12V wyda
o ile może podać masę/12V po wzbudzeniu.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-11-16, 05:55
|
|
|
Czujnik rownolegle z przyciskiem otwierania. A z can chodzilo mi o to, ze w nowych moze byc jako modul wpiety i nie dawac po prostu 12v jak cos wykryje. A problem jest tez z wykrywaniem "tla" wiec to nie do konca taki jak w klamce |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-16, 23:16
|
|
|
napisz to składnie bo nie wiadomo ocb
rownolegle z jakim przyciskiem otwierania?
jakie wykrywanie tła?
najpierw jest akcja (dotknięcie klamki (czujnik), pociągnięcie klamki(styk)...)
potem dopiero następuje sprawdzanie czy jest klucz |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-11-17, 06:36
|
|
|
maciu napisał/a: | najpierw jest akcja (dotknięcie klamki (czujnik), pociągnięcie klamki(styk)...)
potem dopiero następuje sprawdzanie czy jest klucz |
Nie. Auto stale monitoruje obecność kluczyka, otwierane jest już po podsunięciu ręki, nie musisz klamki dotykać w żaden sposób.
maciu napisał/a: | rownolegle z jakim przyciskiem otwierania? |
Przyciskiem otwierania klapy. Dlatego przyjmie wszystkie jego zasady pracy.
maciu napisał/a: | jakie wykrywanie tła? |
W moich testach wykrywało drogę(chyba, tak sądzę) i się otwierało samo. Dlatego myślałem o zastosowaniu czujnika z innego modelu o ile informacja z przekazywana będzie elektrycznie a nie po magistrali. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-17, 22:00
|
|
|
drago_o napisał/a: | maciu napisał/a: | najpierw jest akcja (dotknięcie klamki (czujnik), pociągnięcie klamki(styk)...)
potem dopiero następuje sprawdzanie czy jest klucz |
Nie. Auto stale monitoruje obecność kluczyka
|
niestety masz rację.... samochód ciągle nawołuje do swoich kluczyków....
i jak to ma nie żreć prądu.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
tymekcbr
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: multi
Zasilanie: PB
Imię: Tymek
Jeżdzę: A8 D3 lift
Dołączył: 21 Lut 2017 Posty: 1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2017-02-21, 01:16 Niedziałający domyk A8 D3
|
|
|
Cześć,
Chciałem odświeżyć temat nie działającego domykania klapy.
Tak jak wcześniej koledzy wspominali przy niższych temperaturach w D3 nie działa domykanie klapy a przy minusowych nie działa nawet zatrzask.
Po 10 minutach stania z suszarką i celowania bezpośrednio w zamek klapy działa wszystko bez problemu, lecz gdy za godzinę znów spróbuje zamknąć klapę znowu się nie domyka.
Wczoraj zabrałem silniczek bagażnika do domu i próbowałem go poczyścić ale nie potrafiłem go rozebrać.
Załączam jego zdjęcia
Pomożecie?
received_255485128231321.jpeg
|
|
Plik ściągnięto 20 raz(y) 129,09 KB |
received_255485068231327.jpeg
|
|
Plik ściągnięto 22 raz(y) 226,12 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-03-24, 19:25
|
|
|
Siema, a jeżeli bagażnik po naciśnięciu z pilota, drzwi kierowcy czy z klamki klapy nie idzie do góry? trzeba jej delikatnie pomóc (około 2-3cm) Dopiero idzie sama, natomiast przy próbie zamknięcia po wciśnięciu guzika na klapie czasami od razu sie zamknie a czasami próbuje zamknąc i odbija i tak np 3 razy... ktoś miał podobny problem? |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-24, 20:41
|
|
|
problem częsty, mam tak samo, próbowałem już wymianę teleskopów, wymianę odbojników na takie ze sprężyną które wypychaja ją w pierwszej fazie ale co z tego że trochę wypchną jak dalej nie chcą iść, miałem demontowaną tylną klapę i jeszcze wchodzi w grę że może jest źle ustawiona i nie idzie idealnie i dlatego, jeśli to nie pomoże to prawdopodobnie winny jest po prostu silnik który się już napracował i nie ma już takiej siły, dlatego zaopatrzyłem się w silnik z auta z przebiegiem 120tyś, będę na dniach montować zobaczę czy coś pomoże, także zauważyłem że jeśli aku jest dobrze naładowany to idzie łatwiej |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-03-26, 10:50
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | zaopatrzyłem się w silnik z auta z przebiegiem 120tyś, będę na dniach montować zobaczę czy coś pomoże | Paweł dawaj znać co z tego wyszło, jeżeli Ci pomoże wymiana to też zaczne szukac silnika . |
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-26, 13:10
|
|
|
Koledzy
problem z podnoszeniem klapy tylnej nie lezy w silniku tylko w sprzegle magnetycznym przeciwprzeciazeniowym.
Rozwiazaniem czasowym (dziala okolo 12-24 miesiecy) problemu jest demontaz jednostki, rozebranie i przetarcie powierzchni ciernych sprzegla grubym papierem sciernym.
Cala akcja trwa okolo 1h i nie jest skomplikowana.
Jesli chcecie miec dobry dostep do modulu klapy to proponuje wymontowac wczesniej akumulator
heckklappe.jpg
|
|
Plik ściągnięto 77 raz(y) 52,06 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-03-26, 18:32
|
|
|
w następny weekend się za to zabiore Mam nadzieje że się nie mylisz |
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-26, 18:48
|
|
|
MArcin
sam to robile przed 12 miesiacami i mysle ze jeszcze raz powtórzę.
Obudowa ma sporo srub ale bez obawy skladanie bezproblemowe .
Nie przecieraj rotacyjnie tylko wzdluznie |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-03-26, 19:35
|
|
|
Michał
Nie chce wyjśc na idiote ale co znaczy "przecieranie rotacyjne"
Właśnie zaglądałem w boczek i widziałem ten silnik, spore bydle, nie ma tam żadnych niespodzianek przy wyciąganiu? |
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-26, 22:30
|
|
|
Marcin
poniewaz sprzeglo dziala magnetycznie przez przyciagniecie obu tarcz i rozlaczenie przeciazeniowe polega na obrocie tarciowym jednej tarczy wzgledem drugiej.
(zabezpieczenie przeciwprzeciazeniowe)
Jezeli chcemy wzmocnic polaczenie obu tarcz ( bo to polaczenie zawodzi w pierwszej fazie wznoszenia klapy) musimy zwiekszyc chropowatosc a tym samym wspolczynnik tarcia.
Jezeli rotacyjne czyli obrotowo wzgledem osi obrotu tarczy to efekt bedzie znacznie mniejszy gdyz nierownosci powierzchi beda rownolegle do lini ruchu tarcz.
Bez wiekszego wymadrzania z mojej strony poprostu papier scierny i z gory na dol przetarcia powierzchni czolowych sprzegla.
Niespodzianek nie ma demontaz tez banalny w razie potrzeby zamieszcze instrukcje |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-03-27, 01:00
|
|
|
Za to kocham naród Polski
Tak więc idąc według zdjęcia poglądowego jakie zamieściłeś należy zwiększyć chropowatość powierzchni "Magnetkupplung" czy "Zahnradtrieb" |
|
|
|
|
|