Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 ] Nie domyka klapy bagażnika  
Autor Wiadomość
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-27, 07:17   

Magnetkupplung - sprzeglo magnetyczne

[ Dodano: 2017-03-27, 14:32 ]
Koledzy z USA zamiast tarcia papierem stosuja paste

Problem w tym ze funkcja zabezpieczenia przeciwprzeciazeniowego jest wowczas
rowna 0 i ewentualnie mozna spalic silnik.


https://www.youtube.com/watch?v=-G-OedMyf8o
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-28, 06:53   

cokolwiek co zwiększy tarcie.... byle nie nadmiernie
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-03-28, 10:05   

Widać na filmie że gość robi to bardzo delikatnie, myślałem że to trzeba zrobić bardziej drastycznie, to jaką gradacje papieru użyć,żeby nie przedobrzyć?:)
 
 
Marcin Gigant 
Użytkownik



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 25
Skąd: Lancashire UK
Wysłany: 2017-03-28, 13:46   

mmalinas napisał/a:
Magnetkupplung - sprzeglo magnetyczne

[ Dodano: 2017-03-27, 14:32 ]
Koledzy z USA zamiast tarcia papierem stosuja paste

Problem w tym ze funkcja zabezpieczenia przeciwprzeciazeniowego jest wowczas
rowna 0 i ewentualnie mozna spalic silnik.


https://www.youtube.com/watch?v=-G-OedMyf8o


Michał czyli po rozebraniu silnika należy przetrzeć delikatnie papierem ściernym (jaka gradacja?) ten pierwszy tryb który smaruję pastą człowiek z filmiku, dobrze rozumiem? <hmm>
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-03-28, 13:54   

marcin po co powielasz moje pytanie? <bezradny> Zaczekaj aż ktoś odpowie....Masz wszystko na filmie pokazane co trzeba zrobić,nie gniewaj się ale takie dziecinne te pytania zadajesz
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-28, 14:35   

zwróć uwagę że sprzęgło elektromagnetyczne dociska te dwie powierzchnie
ze znaczną siłą skoro uzyskuje się 175Nm momentu

zacząłbym od delikatnego zmatowienia, kalafonia której uzywa pan zza oceanu
po prostu zwiększa tarcie wystarczy pewnie odrobina, pytanie na ile czasu starczy
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Marcin Gigant 
Użytkownik



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 25
Skąd: Lancashire UK
Wysłany: 2017-03-28, 15:12   

paweldzwo napisał/a:
marcin po co powielasz moje pytanie? <bezradny> Zaczekaj aż ktoś odpowie....Masz wszystko na filmie pokazane co trzeba zrobić,nie gniewaj się ale takie dziecinne te pytania zadajesz


Wybacz nie jestem takim "kotem" z technicznego punktu widzenia, więc czasami trzeba mi palcem pokazać więc co zrobić... <bezradny> <bezradny> ;)
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-28, 15:16   

Chlopaki jak mnie ladnie poprosicie to zrobie filmik instruktazowy
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
Marcin Gigant 
Użytkownik



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 25
Skąd: Lancashire UK
Wysłany: 2017-03-28, 15:27   

Michał ja ładnie poprosze o taki filmik! <chura>
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-28, 17:37   

OK jutro wstawie i przesle Link
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-03-28, 18:02   

Panowie,ale co da zwiększenie tarcia jak nie słychać żeby "uślizgiwało " ??
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-03-28, 19:08   

Marcin

Zwiekszenie tarcia daje wiekszy moment poczatkowy ktory jest potrzebny do poderwania klapy. Napewno zauwazyliscie ze jezeli w pierwszej chwili pomozecie klapie unies sie to dalej sie otwiera.

Dokladnie wzmocnienie tego momentu poczatkowego jest wazne w tej calej akcji

A sprzeglo slizga sie co widac na filmiku ktory wlasnie laduje na Youtube.

Za chwile przesle link

[ Dodano: 2017-03-28, 20:26 ]
Dobrze film jest juz chyba dostepny.

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

mam nadzieje ze pomoze.
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-03-28, 22:51   

Michał gdzie dorwałeś ori akumulator varty?Czy to jeszcze fabryczny?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-28, 23:01   

Jak ori Varty z ostatnich kilku lat to z ciekawości bym poprosił o zważenie....

Mam Audi varte starą i nową nie audi i różnica w wadze jest porażająca...

ja wiem że technologia produkcji bla bla bla ale ponoć z akumulatorami
jest jak ze zwmacniaczami.... ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-03-28, 23:19   

to że ori varta to raczej pewniak, powiem Ci że miałem boscha który miesiąc po gwarancji padł i kupiłem varte bo nie było takiej 110 jaką chciałem i mimo że varta i bosch to od lat to samo jest różnica w wadze na korzyść varty, może nie duża ale wyczuwalna bez wagi.

Zastanawiam się także nad gradacją papieru bo ta pasta która używają na filmach wydaje się być bardzo delikatna, co więcej smarują nią bardzo delikatnie, mam wrażenie że to gdzieś jak wodny 1000 będzie, a ja chciałem 100 przejechać albo 80,ty jaki michał stosowałeś ?

Co do wagi to wystarczy wsiąść do ręki starego pioneera a ówczesnego,myślę że nawet proporcja sięga nawet 3:1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.