Autor |
Wiadomość |
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-27, 07:17
|
|
|
Magnetkupplung - sprzeglo magnetyczne
[ Dodano: 2017-03-27, 14:32 ]
Koledzy z USA zamiast tarcia papierem stosuja paste
Problem w tym ze funkcja zabezpieczenia przeciwprzeciazeniowego jest wowczas
rowna 0 i ewentualnie mozna spalic silnik.
https://www.youtube.com/watch?v=-G-OedMyf8o |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-28, 06:53
|
|
|
cokolwiek co zwiększy tarcie.... byle nie nadmiernie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-28, 10:05
|
|
|
Widać na filmie że gość robi to bardzo delikatnie, myślałem że to trzeba zrobić bardziej drastycznie, to jaką gradacje papieru użyć,żeby nie przedobrzyć?:) |
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-03-28, 13:46
|
|
|
mmalinas napisał/a: | Magnetkupplung - sprzeglo magnetyczne
[ Dodano: 2017-03-27, 14:32 ]
Koledzy z USA zamiast tarcia papierem stosuja paste
Problem w tym ze funkcja zabezpieczenia przeciwprzeciazeniowego jest wowczas
rowna 0 i ewentualnie mozna spalic silnik.
https://www.youtube.com/watch?v=-G-OedMyf8o |
Michał czyli po rozebraniu silnika należy przetrzeć delikatnie papierem ściernym (jaka gradacja?) ten pierwszy tryb który smaruję pastą człowiek z filmiku, dobrze rozumiem? |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-28, 13:54
|
|
|
marcin po co powielasz moje pytanie? Zaczekaj aż ktoś odpowie....Masz wszystko na filmie pokazane co trzeba zrobić,nie gniewaj się ale takie dziecinne te pytania zadajesz |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-28, 14:35
|
|
|
zwróć uwagę że sprzęgło elektromagnetyczne dociska te dwie powierzchnie
ze znaczną siłą skoro uzyskuje się 175Nm momentu
zacząłbym od delikatnego zmatowienia, kalafonia której uzywa pan zza oceanu
po prostu zwiększa tarcie wystarczy pewnie odrobina, pytanie na ile czasu starczy |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-03-28, 15:12
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | marcin po co powielasz moje pytanie? Zaczekaj aż ktoś odpowie....Masz wszystko na filmie pokazane co trzeba zrobić,nie gniewaj się ale takie dziecinne te pytania zadajesz |
Wybacz nie jestem takim "kotem" z technicznego punktu widzenia, więc czasami trzeba mi palcem pokazać więc co zrobić... |
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-28, 15:16
|
|
|
Chlopaki jak mnie ladnie poprosicie to zrobie filmik instruktazowy |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-03-28, 15:27
|
|
|
Michał ja ładnie poprosze o taki filmik! |
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-28, 17:37
|
|
|
OK jutro wstawie i przesle Link |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-03-28, 18:02
|
|
|
Panowie,ale co da zwiększenie tarcia jak nie słychać żeby "uślizgiwało " ?? |
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-28, 19:08
|
|
|
Marcin
Zwiekszenie tarcia daje wiekszy moment poczatkowy ktory jest potrzebny do poderwania klapy. Napewno zauwazyliscie ze jezeli w pierwszej chwili pomozecie klapie unies sie to dalej sie otwiera.
Dokladnie wzmocnienie tego momentu poczatkowego jest wazne w tej calej akcji
A sprzeglo slizga sie co widac na filmiku ktory wlasnie laduje na Youtube.
Za chwile przesle link
[ Dodano: 2017-03-28, 20:26 ]
Dobrze film jest juz chyba dostepny.
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
mam nadzieje ze pomoze. |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-28, 22:51
|
|
|
Michał gdzie dorwałeś ori akumulator varty?Czy to jeszcze fabryczny? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-28, 23:01
|
|
|
Jak ori Varty z ostatnich kilku lat to z ciekawości bym poprosił o zważenie....
Mam Audi varte starą i nową nie audi i różnica w wadze jest porażająca...
ja wiem że technologia produkcji bla bla bla ale ponoć z akumulatorami
jest jak ze zwmacniaczami.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-28, 23:19
|
|
|
to że ori varta to raczej pewniak, powiem Ci że miałem boscha który miesiąc po gwarancji padł i kupiłem varte bo nie było takiej 110 jaką chciałem i mimo że varta i bosch to od lat to samo jest różnica w wadze na korzyść varty, może nie duża ale wyczuwalna bez wagi.
Zastanawiam się także nad gradacją papieru bo ta pasta która używają na filmach wydaje się być bardzo delikatna, co więcej smarują nią bardzo delikatnie, mam wrażenie że to gdzieś jak wodny 1000 będzie, a ja chciałem 100 przejechać albo 80,ty jaki michał stosowałeś ?
Co do wagi to wystarczy wsiąść do ręki starego pioneera a ówczesnego,myślę że nawet proporcja sięga nawet 3:1 |
|
|
|
|
|