Autor |
Wiadomość |
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2016-12-02, 13:52
|
|
|
Ja już sposób mam dla siebie i działa :-) Cieszę się bo nie muszę szukać serwisu i płacić kilka setek. W razie problemu wiem jak sobie poradzić :-) |
|
|
|
|
|
|
|
piter123
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 16 Lut 2016 Posty: 35 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2017-01-23, 09:18
|
|
|
Pczester napisał/a: | A więc
13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-) |
Dzieki pomogło, udało sie za pierwszym razem, nawet otworu nie musiałem powiększać żeby sie dostać do górnej śruby |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-01-23, 10:41
|
|
|
Cieszę się że pomogłem :-) |
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-23, 15:55
|
|
|
U mnie odkąd pamiętam nie działał tempomat i wyświetla się info "sensor sicht" na tablicy. Mam zwykły grill bez zaślepki na radar, ale radar jest. Pytanie czy ustawianie czegokolwiek ma sens z tym grilem? Nie wiem poco jest ta zaślepka. Czy tylko do kalibracji, a może to ma wpływ na działanie radaru? |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-01-23, 17:51
|
|
|
Zaślepka ma funkcje ochronną, ja mam z czarnej pleksy wycietą bo ori ktoś zaj...ał. I działa bez problemu. Sprawdź błędy i jak to kwestia kalibracji to masz wyżej opis jak ja przeprowadzić. |
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-02-02, 14:16
|
|
|
Wyjdź z vcds, wyłącz zapłon, włącz ponownie (bez odpalania) i wtedy wejdź w Bloki. Będzie działać :-) |
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2017-02-02, 21:42
|
|
|
U mnie wyświetliły się takie wartości:
Odkręciłem górną śrubę o 2,5 obrotu i nic się nie zmieniło
Dolnej na razie nie udało mi się ruszyć. |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-02-02, 22:35
|
|
|
Musisz pojeździć ze dwa dni i wtedy odczytać wartości.
[ Dodano: 2017-02-20, 17:55 ]
No i dopadł mnie ponownie problem z tempomatem. Chodziło wszystko pięknie i po jakimś czasie (2 miesiące)pojawił się błąd kalibracji. Więc wszedłem w Nastawy i fakt grupa druga była poza skala, więc korekta śruba i.... Kolejna i... Kolejna aż do końca regulacji i zero efektu :-( jak było 1.936 tak i zostało. Radar PADŁ? Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że wartość z grupy 11 zmienia się normalnie przy jej regulacji. |
|
|
|
|
_cichy_
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8L D3 4.2 TDI
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 12 Skąd: cze-wa / katowice
|
Wysłany: 2017-09-28, 12:23
|
|
|
Witam,
Jakim imbusem ( rozmiar ) reguluje się te śrubki ? próbowałem kilkoma i nie czuje żeby jakiś pasował. Napewno jest to imbus a nie jakiś torx ?
Co dziwne u mnie wartość w grupie 2 to -0.36 , a w grupie 11 : -1.968 ( czyli poza skalą +/- 0.8 ) a tempomat mogę załączyć, problem w tym że przed ciężarówką / dostawczakiem radar działa i hamuje, ale przed autem osobowym go nie wykrywa. Nie przeszkadza mi to bardzo, bo ogólnie tempomat mogę załączyć, ale jak by mogło działać tak jak powinno to czemu nie...
Co do tych śrubek to są tylko 2 ? u góry z lewej , a na dole z prawej strony ? |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-09-28, 15:55
|
|
|
imbus 3mm
dwie śruby do regulacji
jedna - regulacja horyzontalna
druga - regulacja wertykalna |
|
|
|
|
_cichy_
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8L D3 4.2 TDI
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 12 Skąd: cze-wa / katowice
|
Wysłany: 2017-10-05, 15:03
|
|
|
Dzięki, o to mi właśnie chodziło, niestety dalej dziwna sprawa, obydwie wartości w okolicach +0.5 i -0.57 , tempomat się załącza, ale przed osobówką dalej nie hamuje, przed wyższym autem jest ok, czyli bez zmian. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-07, 08:00
|
|
|
bez dokladnej kalibracji to troche loteria czy uda się trafić... ale próbuj |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-04-01, 21:50
|
|
|
ACC wleciało na pokład teraz tylko kalibracja wartości daleko od wymaganych,grupa 2 1.956, a grupa 11 3.125, szkoda że to nie działa tak że kręcąc śrubami wartości zmieniają się od razu
[ Dodano: 2019-04-01, 22:51 ]
Pczester napisał/a: | No i dopadł mnie ponownie problem z tempomatem. Chodziło wszystko pięknie i po jakimś czasie (2 miesiące)pojawił się błąd kalibracji. Więc wszedłem w Nastawy i fakt grupa druga była poza skala, więc korekta śruba i.... Kolejna i... Kolejna aż do końca regulacji i zero efektu :-( jak było 1.936 tak i zostało. Radar PADŁ? Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że wartość z grupy 11 zmienia się normalnie przy jej regulacji. |
I co było ? |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2019-04-02, 17:59
|
|
|
Pojeździłem trochę po korekcie kalibracji i wartości się zmieniły w blokach A radar zaczął działać i do dzisiaj działa 👍 |
|
|
|
|
|