Autor |
Wiadomość |
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2015-03-02, 09:16
|
|
|
Cytat: | Pilota sam nie zmienisz.Pisalem juz o tym. |
Finalnie udało się w w ASO? Mógłbyś rozwinąć temat? |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-02, 10:30
|
|
|
Witam!
dakopi napisał/a: | Mógłbyś rozwinąć temat? | -odpuscilem ze wzgledu na cene.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-03-02, 12:17
|
|
|
Jak ASO potrafi to zrobić to i dobry elektromechanik także. Jak nie chcesz rozwinąć tematu to może podaj link do miejsca, w którym o tym mówiłeś. Tak czy inaczej będę jeszcze próbował, chociaż nie wiem czy się wyrobię w tym miesiącu. Pozdrawiam |
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-10, 08:09
|
|
|
Komuś udało się sparować dokupionego pilota w Audi D3? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-10, 10:15
|
|
|
W-a-l-d-e-k napisał/a: | Czy to możliwe, że przy temperaturze płynu chłodzącego bliskiej 90 stopni webasto się blokuje i uniemożliwia start, nawet na wyłączonym silniku? Bo blokady nie dało się usunąć VCDSem, a następnego dnia webasto już działało ale przy zimniejszym silniku. |
Webasto blokuje się jak auto kilka razy odpalisz na rezerwie. (najczęściej)
A ja też jestem ciekawy czy komuś się udało. Bo instrukcję znalazłem gdzieś w internetach i w komentarzach pod nią ktoś potwierdził, że zakodował. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-10, 14:28
|
|
|
Witam. W ramach odpowiedzi na powyższe pytanie. Odpowiadam że udało mi się sparować pilot ale musiałem kupić o innych numerach niż kupiłem poprzednio. I ubiegając kolejne pytania od razu powiem, że najpierw trzeba sprawdzić jaki się ma sterownik radiowy np. ja mam T90 i na stronie vagpart.com lub tego typu podobnej, znaleźć numer pilota pasujący do danego sterownika i dopiero kupić pilot. Dodam jeszcze, że VCDSem i nawet VASem nie udało mi się go zaadoptować i musiałem to robić manualnie tzn. odłączyłem wtyczkę zasilania sterownika webasta, który to znajduje się na lewym tylnym słupku, zakryty jest platikiem, a żeby zdjąć plastik trzeba zdjąć tylne oparcie kanapy. Jest też możliwość wyciagniecia bezpiecznika od sterownika webasta, co jest łatwiejsze ale jak ma się pewność czy to ten bezpiecznik. Więc jak się nie ma to lepiej opcję pierwszą. No i wyciągamy ta wtyczkę zasilania i czekamy z 30 s do 1 min, a następnie podłączamy ja ponownie i mamy 8 sekund na wciśnięcie guzika off na pilocie. No i u mnie po takiej operacji wszystko działa. Więc powodzenia życzę i pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-10, 22:36
|
|
|
Próbowałem sparować pilota jak napisał W-a-l-d-e-k tylko zamiast rozbierać bok auta zdjąłem klemę "-" na pół minuty i nie udało się |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-11, 05:27
|
|
|
dakopi napisał/a: | Próbowałem sparować pilota jak napisał W-a-l-d-e-k tylko zamiast rozbierać bok auta zdjąłem klemę "-" na pół minuty i nie udało się |
Kolego, tam za dużo rozbierania nie ma. Ściągasz siedzisko kanapy jednym pociągnięciem w górę, później odkręcasz dwie śruby (17mm), no chyba że masz fotele to chyba więcej, albo też dwie jak się nie mylę. Lekko unosisz opacie kanapy, tak żeby zeszło z takich mocowań haczykowatych i lekko przesuwasz oparcie w lewo. Na środku tylnych lewych drzwi łączą się plastiki. Podważasz ten tylny i ściągasz go bez problemu. Nie ma na nim żadnych śrub tylko takie zatrzaski. I tym samym masz dostęp do sterownika webasta. Robota na 10 minut + 10 do 15 złożenie wszystkiego z powrotem. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-11, 08:31
|
|
|
Dzięki za sugestie spróbuję się tam dostać choć wydaję mi się że nie będzie to łatwe bo mam z tyłu osobne krzesła z pełną elektroniką, ale może uda mi się niczego nie zepsuć. Dam oczywiście znać czy się udało.
Wyjmowałem też brązowy bezpiecznik (ostatni na dole) na foto poniżej, ale bez efektu, po jego wyjęciu za każdym razem coś brzęczało w napędzie od nawigacji
|
|
|
|
|
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-11, 19:32
|
|
|
dakopi napisał/a: | Dzięki za sugestie spróbuję się tam dostać choć wydaję mi się że nie będzie to łatwe bo mam z tyłu osobne krzesła z pełną elektroniką, ale może uda mi się niczego nie zepsuć. Dam oczywiście znać czy się udało.
Wyjmowałem też brązowy bezpiecznik (ostatni na dole) na foto poniżej, ale bez efektu, po jego wyjęciu za każdym razem coś brzęczało w napędzie od nawigacji
Obrazek |
Kolego, jak masz fotele z tyłu to jeszcze łatwiej jak tak bo są lżejsze niż kanapa i można je łatwo wysunąć. Przymierzam się do zamontowania w swoim autku foteli z masażem i wentylacją na tył i już próbowałem jak tam wpasować fotel. To w tym przypadku, musisz tylko odkręcić śruby trzymające fotel i z tego co pamiętam, chyba jest ich ze 4y ale mogę się mylić bo nie przykręcałem jeszcze fotela. No i jeszcze chyba będziesz musiał poluzować śruby tego elementu środkowego w oparciu, żeby wyciągnąć troszeczkę skórę z taką metalową listewką ale może się uda bez tego. W każdym razie po odkręceniu śrub ciągniesz fotel za siedzisko, poziomo w stronę kierowcy, tak żeby oparcie opadło ze wspornika oparcia fotela i nie musisz nawet całkowicie go wyciągać. Może jedynie będziesz tylko musiał po odpinać kostki pod fotelem bo wiązki mogą być krótkie (nie wiem jak jest w oryginale z długością bo ja sam sobie wiązki dorabiałem). No i jak już wysuniesz fotel ze wspornika to możesz spokojnie odsunąć lekko samo oparcie i zdjąć ten plastik i to cała filozofia. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-12, 08:06
|
|
|
Dzięki za pomoc już się przymierzam do tego właśnie, oglądałem na Allegro używane fotele tylne, aby zobaczyć jak się do tego zabrać. Z tyłu i na dole fotela jest chyba stelaż i to całe by musiało wyjść. Będę informował o przebiegu operacji.
W-a-l-d-e-k a Ty masz ten słynny brązowy bezpiecznik i kombinowałeś też z nim? |
|
|
|
|
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-12, 12:33
|
|
|
dakopi napisał/a: | Dzięki za pomoc już się przymierzam do tego właśnie, oglądałem na Allegro używane fotele tylne, aby zobaczyć jak się do tego zabrać. Z tyłu i na dole fotela jest chyba stelaż i to całe by musiało wyjść. Będę informował o przebiegu operacji.
W-a-l-d-e-k a Ty masz ten słynny brązowy bezpiecznik i kombinowałeś też z nim? |
Mam na pewno i raz coś tam próbowałem ale to było z pilotem nie o takich numerach co trzeba i nic nie wyszło. Natomiast z drugim pilotem to przy nieudanej próbie za adoptowania VASem 5054A wyczytałem metodę manualną właśnie z VASA. I tam pisze, żeby odłączyć wtyczkę od sterownika, a nie bezpiecznik. Zapewne dlatego, że coś jeszcze jest podłączone na jednym bezpieczniku i nie może być wyłączone przy adoptowaniu pilota. Chociaż w ELSAwin wychodzi na to, że tylko sterownik jest podłączony ale już posłuchałem instrukcji z VASA. Jak chcesz zobaczyć jak to wygląda to wejdź do ELSY albo na vagparts.com i znajdź rysunek to mniej więcej będziesz wiedział o czym pisałem powyżej. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-12, 14:11
|
|
|
Co do pilota tez nie jestem pewien czy jest odpowiedni, bo powinien być wg vinu 4F0 909 507 B, a mam pilota 4F0 909 507, czyli bez "B" na końcu. |
|
|
|
|
|