Autor |
Wiadomość |
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-16, 23:21
|
|
|
Dlatego na vagpart.com i gdziekolwiek indziej określają, że coś jest po stronie lewej albo coś jest po stronie prawej samochodu, a nigdy nie określają, z której strony patrząc . Czyli że jak jest napisane po lewej to znaczy, że lewa część samochodu czyli z tej, z której jest kierownica w europejskich samochodach .
A tu: http://vagpart.com/audi/a...s-control-unit/ rzeczywiście podają, że jest z prawej strony (nr. 12 na rysunku) w twoim roczniku auta ale też spotkałem się z tym, że piszą iż jest to po lewej i też w twoim roczniku auta. Więc wylosuj sobie stronę i zaczynaj rozbierać hehe . Z tego co tu widzę u ciebie, to bym zaczynał jednak od prawej |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-17, 15:03
|
|
|
Dzięki pomocy W-a-l-d-k-a udało mi się zdemontować prawy tylny fotel, ale sterownika tam nie ma
Poniżej filmik może komuś się kiedyś przyda przy demontażu...
https://youtu.be/1dgxYQ7Ak64
Przy demontażu siedziska trzeba zwrócić uwagę na te zabezpiecznie (od przodu z prawej stronie przy drzwiach)
|
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-22, 08:20
|
|
|
Dziś w nocy zdemontowałem również lewy fotel lecz sterownika tam nie znalazłem
Pilot webasto pójdzie więc na Allegro.
Pod siedziskiem jest biała puszka odpowiedzialna za kontrole ciśnienia w oponach gdyby ktoś szukał
|
|
|
|
|
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-22, 18:55
|
|
|
dakopi napisał/a: | Dziś w nocy zdemontowałem również lewy fotel lecz sterownika tam nie znalazłem
Pilot webasto pójdzie więc na Allegro.
Pod siedziskiem jest biała puszka odpowiedzialna za kontrole ciśnienia w oponach gdyby ktoś szukał
Obrazek |
Dziwne że i tam niema. Jeśli i tam nie znalazłeś to zostaje Ci ostania opcja - zdemontować podszybie i tam będziesz miał antenę do sterownika webasta i też inne anteny. Więc musisz szukać "po nitce do kłębka" , czyli po kabelkach. To są takie może 4o lub 5 milimetrowe czarne koncentryki. Więc życzę powodzenia |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-22, 19:40
|
|
|
Nie W-a-l-d-e-k odpuszczam pilot idzie na allegro Może po prostu niema tego sterownika w moim aucie, bo pilota tez nie dostałem jak kupowałem auto - nawiasem mówiąc poprzedni własciciel nie wiedział, że jest webasto Teraz chciałbym ożywić radar, bo jest a nie działa (Sensor sicht tylko pisze). |
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-22, 21:57
|
|
|
Znalazłem! jest pod plastikiem między siedzeniem a drzwiami.
Nie udało mi się go sparować z pilotem (robiłem jak pisał W-a-l-d-e-k). Nie wiem co może być przyczyną? Może baterie słabe? Po naciśnięciu guzika świeci sekundę a potem miga... Jak jest to u Was?
PILOT
Podobno nie zawsze da się parować jak to zrobił W-a-l-d-e-k, znalazłem taką instrukcję...
PAROWANIE PILOTA |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-23, 09:03
|
|
|
drago_o napisał/a: | Są różne sterowniki i piloty. Sprawdź na jakich częstotliwościach pracuje pilot i moduł. |
Telestart T70, T80, T90, T91, T100 pracują na częstotliwości 868,3MHz więc nie wiem skąd czerpiesz swoją "wiedzę" by później takie dyrdymały wypisywać (?)
dakopi napisał/a: | Podobno nie zawsze da się parować jak to zrobił W-a-l-d-e-k, znalazłem taką instrukcję...
PAROWANIE PILOTA |
z dokumentacji webasto...
"Przyuczanie" nadajnika Telestart (T80/T90)
1. Włożyć baterie do nadajnika.
2. Usunąć bezpiecznik 1A (czarny) z mocowania w urządzeniu grzewczym
(przerwa w dopływie napięcia zasilania).
3. Odczekać minimum 5 sekund.
4. Ponownie umieścić bezpiecznik w mocowaniu urządzenia grzewczego w
przeciągu 5 sekund nacisnąć przycisk "OFF" nadajnika przez okres minimum
1 sekundy.
5. Zakończyć "przyuczanie".
“Przyuczenie" drugiego lub trzeciego nadajnika ręcznego następuje w taki sam sposób
WSKAZÓWKA:
"Przyuczanie" można powtarzać dowolnie często. Zawsze skasowaniu ulegnie "najstarszy"
nadajnik. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-23, 22:01
|
|
|
Nie da się sparować Czekam na info od W-a-l-d-k-a jaki dokałdnie numer jest na jego pilocie, bo numer sterownika ma ten sam co ja. Może mój pilot jest nieodpowiedni... Numer niby pasuje do tego, co wychodzi po Vinie tylko na końcu nie ma "B" czyli powinno być 4F0 909 507 B |
|
|
|
|
|
|
|
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-26, 10:40
|
|
|
Kolego. Dopiero zobaczyłem fotki Twojego pilota. Zauważ, że nawet masz napisane na pilocie, iż jest on od T90, czyli dokładnie od takiego jakie masz Ty. Spróbuj jeszcze podłączyć VAS 5054a z jak najnowszym softem czyli 19.50 i tam będziesz miał możliwość parowania pilota i z tego co pamiętam nawet da się zmieniać częstotliwość odbiornika. Ale dziwi mnie bardzo, że metoda manualna, którą Ci opisałem wcześniej nie działa. Ta instrukcja była właśnie z oprogramowania VASa, gdy programowo nie szło zaadoptować to właśnie w instrukcji VASa sugerowali, żeby zrobić to manualnie. Co właśnie ja zrobiłem gdy nie mogłem sparować go programowo i zadziałało.
PS widzę, że masz sterownik dokładnie w tym samym miejscu co Ci opisywałem i w tym samym miejscu co mam ja... |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-26, 11:34
|
|
|
Tak jest napisane w instrukji Telestar T90/T80 Advance:
Cytat: | 1. Włożyć baterie do nadajnika.
2. Usunąć bezpiecznik 1A (czarny) z mocowania w urządzeniu grzewczym
(przerwa w dopływie napięcia zasilania).
3. Odczekać minimum 5 sekund.
4. Ponownie umieścić bezpiecznik w mocowaniu urządzenia grzewczego w
przeciągu 5 sekund nacisnąć przycisk "OFF" nadajnika przez okres minimum
1 sekundy.
5. Zakończyć "przyuczanie".
"Przyuczenie" drugiego lub trzeciego nadajnika ręcznego następuje w taki sam sposób
WSKAZÓWKA:
"Przyuczanie" można powtarzać dowolnie często. Zawsze skasowaniu ulegnie "najstarszy"
nadajnik |
Ciekawostka:
Cytat: | Sprawdzanie trybu działania
Jednocześnie nacisnąć i przytrzymać wciśnięte przyciski
"ON" oraz "OFF".
Dioda świetlna świeci kolorem:
czerwony = tryb grzewczy
zielony = tryb wentylacji
Dioda świetlna wygasa:
- przy zwolnieniu przycisków lub
- po upływie 10 sekund
Zmiana trybu działania
Nacisnąć równocześnie dwukrotnie w okresie jednej
sekundy przyciski "ON"- oraz "OFF".
Przy drugim naciśnięciu dioda świetlna zmienia kolor i
świeci aż do zwolnienia przycisków.
Wraz ze zwolnieniem przycisku następuje zapis nowej
opcji funkcji ogrzewania w pamięci. |
Kolejną ciekawostką jest, że producent podaje zasięg urządzenia na 600m
Co do częstotliwości pracy to zwracam honor panton, w wypadku T90 jest jedna. T91 ma dwie częstotliwości.
Tak w temacie ciekawostki, którą naisałem. Mam odłączony solar i przestawiłem swoje webasto na przewietrzanie i działa. To może być ciekawa opcja dla osób mających webasto z pilotem a nie mają solara. Można normalnie włączyć przewietrzanie. Uruchamia się klimatronik i ducha bez grzania niezależnie od ustawionej temperatury. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
magicshow
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 115 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-26, 19:12
|
|
|
Panowie czy jest możliwość po przez VAS 5054a przyuczenia pilota T90 do sterownika T70? ponieważ ciężko jest znaleźć taki pilot, czy konieczna jest wymiana sterownika na T90? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-26, 19:23
|
|
|
Czytałem ba kilku forach ze nie są kompatybilne i w dokumentacji tez tak jest. Ale to samo jest napisane o t100 i t90 a widziałem jak kolesiowi się udało tylko bez wyświetlania temperatury oczywiście. Wiec pewnie jakoś dałoby się to zrobić. Chociaż wątpię że przez VAS. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-28, 16:56
|
|
|
Panowie sukces!! Kupiłem pilota 4F0 909 507 B (ten co nie działał był bez "B" na końcu) i bez problemu udało się go sparować metodą W-a-l-d-k-a. Dzięki serdeczne wszystkim za pomoc |
|
|
|
|
|