Autor |
Wiadomość |
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-21, 12:35
|
|
|
Tak właśnie o to mi chodziło. Czyli jak pilotem załączę webasto ma grzaći wnętrze i silnik |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-01-21, 14:06
|
|
|
A więc zmień kodowanie, tak jak byś nie miał zaworu N279 i będzie wtedy grzalo wszystko (ustaw 0)
0001?12 - blokowanie zaworu N279
0 - zawór nie jest blokowany (także gdy brak zaworu)
1 - blokada zaworu po włączeniu webasto |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-21, 18:17
|
|
|
Hmm ja tam miałem kod: 0000111, zmieniłem na 0000101. Będzie ok? |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-01-21, 20:12
|
|
|
Nie, musisz zrobić 0000011 |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-21, 20:19
|
|
|
Pczester napisał/a: | Nie, musisz zrobić 0000011 |
No własnie tak zrobiłem tylko źle napisałem, zrobiłem test w vcds i nie pojawił się już ten zawór wiec powinno działać, dzięki za pomoc |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-01-21, 20:37
|
|
|
Proszę bardzo |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-23, 14:40
|
|
|
Zrobiłem doświadczenie... Przy -2 st na zewnątrz załączyłem pilotem ogrzewanie postojowe, chodziło 40 min. Po tym czasie temperatura cieczy chłodzącej w silniku wynosiła 28 st. Po uruchomieniu silnika po paru sekundach skoczyła do 35 st.
W aucie również było przyjemnie ciepło |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-01-23, 15:02
|
|
|
A więc działa tak jak chcesz Tylko powiedz dlaczego wolisz taki efekt (ogrzanie silnika przez 40 minut) zamiast po 10 minutach mieć gorące wnętrze? |
|
|
|
|
|
|
|
dakopi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 W12, Pathfinder, Cuore
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 54 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-23, 15:10
|
|
|
Po 10 min prawdopodobnie w środku też już było ciepło (miałem ustawione HI, tył 26 st). Palnik przestał sapać po 40 min bo pewnie środek był max nagrzany. A czemu tak wole? Podobno zdrowsze to jest dla silnika gdy start jest na letnio powiedzmy niż na bardzo zimno. |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-01-23, 15:40
|
|
|
Raczej wątpię żeby byli Ciepło po 10 min ponieważ grzejesz na pełnym obiegu ponad 10 litrów płynu który krąży non stop i jest studzony przez nagrzewnice i blok silnika. Zresztą miałem porównanie jaka jest różnica bo u siebie zrobiłem odwrotnie niż Ty :-) Faktem jest że silnik ma pewnie zdrowiej jak jest ciepłej, jednak 90% aut tak działa i robi tysiące kilometrów. Oczywiście jest to Twój wybór i nic mi do tego, a pytam poprostu z ciekawości. |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2017-01-25, 23:07
|
|
|
U mnie niestety brak bezpiecznika czyli nici ze zdalnego sterowania. Jedynie gdy przy wyłączonym zapłonie nacisnę ON/OFF to się włącza. Przekodowałem kanał 21 w klimatyzacji i brak opcji włączania dogrzewania i ogrzewania postojowego.
Co trzeba zrobić aby te opcję się pojawiły?
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-02-03, 13:31
|
|
|
Czy ktoś mi może doradzić jaki mam mieć pilot do swojego webasto I czy w ogóle powinien być?? Jest niby webasto z dogrzewaniem lub bez. Czy chodzi o dogrzewanie silnika? Ja przy włączeniu webasto z panelu klimatronika jak otworzę maskę to wąż od chłodnicy mam ciepły. Ale przyznam że wygodne by było odpalić webasto z pilota nie wychodząc z domu. (Ile ma zasięg ten pilot tak w ogóle?) |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-02-03, 21:25
|
|
|
W lewym słupku C zgodnie z tym co wyczytałem na forum mam takie ust4ojstwo od webasto. Jakiego więc pilota muszę szukać bo jak widać kabel od anteny także jest więc chyba odbiornik także jest...
|
|
|
|
|
|