Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-09, 22:31
|
|
|
uściśle, dokładnie jak ponizej:
1. Jazda z przyczepą
2. Tryb podnosnika |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
robrob
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8 D3,
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 71 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2016-08-10, 06:39
|
|
|
Koledzy dzięki za pomoc, już opanowałem, ale jeszcze jedno pytanie, włączony tryb podnośnika po 15km/h automatycznie się wyłącza, ale czy po zatrzymaniu znów automatycznie się włącza. |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-10, 07:20
|
|
|
robrob napisał/a: | ...ale czy po zatrzymaniu znów automatycznie się włącza. |
Nie. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-08-10, 09:05
|
|
|
robrob napisał/a: | Koledzy i nikt po niemiecku nie podpowie |
Wprawdzie mój niemiecki pozostawia jeszcze wiele do życzenia ale...
Na panelu MMI naciskasz najpierw [CAR], później [SETUP]...
a później z menu wybierasz [Wagenhebermodus] i ustawiasz na [ein]
i tryb podnośnika masz włączony
marekp750 napisał/a: | pierwsza pozycja: tryb jazdy z przyczepką [włączyć/wyłączyć] |
szeryfisch napisał/a: | uściśle, dokładnie jak ponizej:
1. Jazda z przyczepą ... |
A to ciekawe Mogę się mylić ale moim zdaniem pozycja [Towing mode] czy też po niemiecku [Anhängerbetrieb] to nie jest tryb holowania przyczepy tylko tryb holowania auta... ale mogę się mylić |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-10, 10:04
|
|
|
FOSS napisał/a: | Anhängerbetrieb |
Jak by nie patrzał te słowo odnosi się wyraźnie do przyczepy |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-08-10, 11:24
|
|
|
Apophis napisał/a: | FOSS napisał/a: | Anhängerbetrieb |
Jak by nie patrzał te słowo odnosi się wyraźnie do przyczepy |
Mój niemiecki nie jest zbyt zaawansowany ale wiem gdzie znaleźć tłumacza.
Jednakowoż, jakby nie patrzał, wielu rzeczy nie tłumaczy się dosłownie... i moim zdaniem właśnie tak jest również w tym przypadku |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-10, 11:43
|
|
|
Może i nie jestem biegły ale...
Anhänger to jest nic innego jak przyczepa
No ale niech się wypowie ktoś biegły |
|
|
|
|
Immo
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-10, 12:12
|
|
|
FOSS napisał/a: | i moim zdaniem właśnie tak jest również w tym przypadku | Nie jest.
Anhängerbetrieb to holowanie przyczepy/jazda z przyczepą. |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-10, 12:18
|
|
|
Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości wystarczy włączyć Towing Mode, potem włączyć parktronic i pójść na tył auta. Pizga brzęczyk? Nie. Reszty można się już łatwo domyślić |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-10, 12:37
|
|
|
W sumie co to za roznica co ciagniemy czy przyczepe czy auto zasadna w zasadzie ta sama poza tym że auto na lince przyczepa na haku. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-08-10, 13:21
|
|
|
VanDyke napisał/a: | Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości wystarczy włączyć Towing Mode, potem włączyć parktronic i pójść na tył auta. Pizga brzęczyk? Nie. Reszty można się już łatwo domyślić |
To włącz Towing Mode i cofnij autem do ściany... to będziesz wiedział czy parktronik działa czy nie
A skoro twierdzicie, że to do holowania przyczepy to mam pytanie techniczne... co odpowiada za obsługę tej funkcji?... Sterownik przyczepy? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-10, 13:48
|
|
|
W D3 nie ma modułu haka czy cos takiego? |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-10, 14:11
|
|
|
Moim zdaniem tu chodzi o to żeby zawieszenie inaczej pracowało. Jak ma się przyczepę na haku to tył auta jest inaczej obciążony i zawieszenie zupełnie inaczej musi pracować. Przy holowaniu innego auta dla zawieszenia w zasadzie nic się nie zmienia. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-08-10, 16:39
|
|
|
Instrukcja |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-08-10, 23:52
|
|
|
hehe, no dobra, to jest holowanie przyczepy
A teraz ciekawostka...
Po co i dlaczego tryb holowania przyczepy w autach nie posiadających haka holowniczego i nie posiadających sterownika przyczepy?
I apropos czujników parkowania...
przy włączonym trybie holowania przyczepy ale bez podpiętej przyczepy tylne czujniki parkowania pracują normalnie... tak przynajmniej jest u mnie a posiadam fabryczny hak holowniczy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|