Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 08 4.2TDI ] Przybywa oleju w silniku  
Autor Wiadomość
krzysztof1 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 62
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 2016-06-02, 13:25   

Z tego co tu piszecie wynika, że wymiany wtryskiwaczy raczej nie uniknę. W związku z tym nasuwają mi się pytania:
1. Czy warto inwestować w używki? Zdarzają się oferty używanych, sprawdzonych z wydrukiem z testera. Jest do tego gwarancja rozruchowa. Może warto?
2. Czy w ciemno wymieniać te które słabo wypadły w grupach 72-79? Czy raczej wymontować wszystkie i dać do sprawdzenia na maszynie?
3. Czy rzeczywiście jest tak jak napisał PABLO200- wtryskiwacze w 4.2 TDI są nienaprawialne i żadne czyszczenie nie jest w stanie im pomóc?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-06-02, 13:30   

W silnikach 4.2 TDI jak napisał PABLO200 są nienaprawialne.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2016-06-02, 21:33   

krzysztof1 napisał/a:
Z tego co tu piszecie wynika, że wymiany wtryskiwaczy raczej nie uniknę. W związku z tym nasuwają mi się pytania:
1. Czy warto inwestować w używki? Zdarzają się oferty używanych, sprawdzonych z wydrukiem z testera. Jest do tego gwarancja rozruchowa. Może warto?
2. Czy w ciemno wymieniać te które słabo wypadły w grupach 72-79? Czy raczej wymontować wszystkie i dać do sprawdzenia na maszynie?
3. Czy rzeczywiście jest tak jak napisał PABLO200- wtryskiwacze w 4.2 TDI są nienaprawialne i żadne czyszczenie nie jest w stanie im pomóc?


1. NIE
2. TYLKO Całość
3. Nikt ich w Europie na 99.9% nie naprawi nie sprzedali nikomu jeszcze patentu


PS.

Nowa sztuka w ASO 2910 PLN
 
 
krzysztof1 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 62
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 2016-06-02, 23:16   

PABLO200 napisał/a:

3. Nikt ich w Europie na 99.9% nie naprawi nie sprzedali nikomu jeszcze patentu


Rozmawiałem dziś z człowiekiem z firmy:
http://www.brenediesel.pl/kontakt.html
Powiedział, że są w stanie zregenerować wtryski od 4.2 TDI. Chwalił się, że sami opracowali metodę regeneracji. Koszt regeneracji to 500zł.
Czy ktoś miał styczność z tą firmą?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-06-03, 05:39   

Był o regeneracji wtrysków do 4.2TDI dość obszerny temat na forum. Sam się interesowałem tematem jak u siebie robiłem(ja mam inne wtryski w 4.0). I o ile do mojego to nie problem to w 4.2 tylko w kilku miejscach powiedzieli, że mogą, zrobić na chińszczyźnie regenerację.

P.S. Ku...a cena nowego powala przy 8 garach gdzie, koniec końców, wypadałoby wymienić wszystkie razem.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
krzysztof1 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 62
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 2016-06-03, 07:31   

drago_o napisał/a:

P.S. Ku...a cena nowego powala przy 8 garach gdzie, koniec końców, wypadałoby wymienić wszystkie razem.

Na szczęście można kupić wtryski poza ASO. Cena wtedy ok 1200zł.
 
 
tobi 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-10, 11:01   

krzysztof1 napisał/a:
Z tego co tu piszecie wynika, że wymiany wtryskiwaczy raczej nie uniknę. W związku z tym nasuwają mi się pytania:
1. Czy warto inwestować w używki? Zdarzają się oferty używanych, sprawdzonych z wydrukiem z testera. Jest do tego gwarancja rozruchowa. Może warto?
2. Czy w ciemno wymieniać te które słabo wypadły w grupach 72-79? Czy raczej wymontować wszystkie i dać do sprawdzenia na maszynie?
3. Czy rzeczywiście jest tak jak napisał PABLO200- wtryskiwacze w 4.2 TDI są nienaprawialne i żadne czyszczenie nie jest w stanie im pomóc?


Ja wymieniłem tylko te które były do wymiany i tyle. (Moje wtryski były 277AK - 875 PLN - sztuka) Przy okazji przyszły nowe filtry powietrza i filtr paliwa.
Zakodowałem. U mnie akurat w elektronice silnika II (11)
Auto jeździ o niebo lepiej. Co do poziomu oleju to będę mógł powiedzieć coś dopiero za jakiś czas. Korekt jeszcze nie sprawdzałem. Pojeżdżę z tydzień i zobaczę.

Jeśli chodzi o regenerację to wydaje mi się że można kupić również regenerowane. Bo niby po co sprzedawca płaciłby 50 PLN za zwrot starego wtryskiwacza ?
_________________
A8 D3 3.0TDi - było
 
 
krzysztof1 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 62
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 2016-06-22, 09:33   

Dla informacji kolegów,
Wtryskiwacze sprawdzone po wyjęciu na wyspecjalizowanym sprzęcie BOSCH. Okazało się, że są w pełni sprawne, nie potrzeba ich wymieniać.
DPF też został zdiagnozowany i nie jest zapchany, nie wymaga wymiany, czyszczenia ani regeneracji.
Wnioski są takie, że podnoszenie poziomu oleju w silniku z filtrem DPF może się zdarzać i nie musi oznaczać awarii. Wszystko zależy od stylu jazdy i długości pokonywanych odcinków. Jeśli jeździmy na krótkich odcinkach sadza w filtrze DPF nie ma szansy się wypalić. Proces wypalania wielokrotnie rozpoczyna się i nie kończy co powoduje, że nadmiar paliwa używany do podniesienia temperatury filtra DPF przedostaje się ON do miski olejowej przez zamki w pierścieniach innych nieszczelnościach. W moim przypadku poziom oleju podniósł się kilka mm powyżej max na bagnecie po przejechaniu 8tyś co ostatecznie zostało uznane za akceptowalną wartość. Na bagnecie jest taka kulka powyżej maksymalnego poziomu. Jeśli poziom dojdzie do tej wartości jest to znak że należy natychmiast wymienić olej.

Takie są "uroki" diesli z DPF... :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-22, 10:34   

Czyli co diesel ci rozcieńcza oliwe ropą i jest ok-super silnik.... :D

nastepnym razem nie lej dobrego oleju tylko rope se wlej do silnika :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.