Autor |
Wiadomość |
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-02-05, 08:52
|
|
|
Temat zarchiwizowany |
|
|
|
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2020-02-05, 11:31
|
|
|
bardzo dobrze
zrób sobie od razu alternator i rozrusznik |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-06, 00:07
|
|
|
Jacek82 napisał/a: | bardzo dobrze
zrób sobie od razu alternator i rozrusznik |
********** , myslisz ze sie nie zorientowal? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-02-06, 06:09
|
|
|
maciu napisał/a: | Jacek82 napisał/a: | bardzo dobrze
zrób sobie od razu alternator i rozrusznik |
********** , myslisz ze sie nie zorientowal? |
spokojnie... bez nerwów
Ogólnie głupie byłoby robienie remontu silnika za blisko 20tys i nie zrobienie alternatora oraz rozrusznika za 400-500 zł |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-02-17, 19:19
|
|
|
Temat zarchiwizowany |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-18, 08:28
|
|
|
Glac napisał/a: | Mechanik też mówi, że jakby wtrysk lał to by była wytopiona dziura, a u mnie jest pęknięcie. |
zgadza się
Glac napisał/a: | Według niego stan tłoków jest spowodowany zbyt wysoką temperaturą. |
mechanik dobrze mówi
Glac napisał/a: | Patryk mówi, że to wina wtrysków na 100% i po 150tys km należy wymienić na nowe bo nawet jak maszyna pokaże, że są sprawne to nie odwzorowuje warunków jakie panują w silniku. |
a co ma teraz powiedzieć? tylko takie dyrdymały pozostały
masz przyczynę padu silnika |
|
|
|
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-18, 19:06
|
|
|
wirus zrobił swoje Oby nie koronawirus.... |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-02-18, 21:01
|
|
|
Temat zarchiwizowany |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-02-19, 06:15
|
|
|
Moim zdaniem nie ma mowy o zmęczeniu materiału. Te silniki swojej opinii o pazerności z kosmosu nie wzięły. Przypadek pojedynczego tłoka jeszcze mógłby się zdarzyć ale masz efekty "czegoś" na więcej niż jednym. Ja jednak przychylałbym się do tego co panton pisał. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-02-19, 20:16
|
|
|
Temat zarchiwizowany |
|
|
|
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2020-02-20, 06:39
|
|
|
zawsze można sprawdzić w sofcie czy limitery nie były podniesione |
|
|
|
|
boos1975
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Zbigniew
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 49 Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 8 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2020-03-21, 16:50
|
|
|
A moim zdaniem jest jeszcze inna przyczyna.
Czy wcześniej nie zapalała się sprężynka lub nie miałeś błędu mówiącego i czujniku zapchania DPFa????
W wielu przypadkach a w szczególności 3.0 jest to powodem dziur w tłokach.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-03-22, 14:17
|
|
|
Temat zarchiwizowany |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-05-27, 13:01
|
|
|
Temat zarchiwizowany |
|
|
|
|
|