Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-09-25, 22:27
|
|
|
Glac napisał/a: | No to powstało pytanie od czego ta dziura i tutaj jest zagadka. Prawdopodobnie wina wtrysku. Możliwe, że jedna z mikro dziurek lub kilka się zatkała i wtrysk podawał z pozostałych strugę. |
Kupy się to nie trzyma. Przecież ECU by go po prostu odcięło (a przynajmniej powinno).
Skoro więcej samochodów lata na tym programie (pewnie nie gotowiec, ale dopasowany pod każdy indywidualnie) i nie ma problemów to zapewne zmęczenie materiału, wada fabryczna, albo po prostu pech (kilka czynników na raz). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-09-26, 19:15
|
|
|
Temat zarchiwizowany |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-09-27, 23:18
|
|
|
Glac napisał/a: | Powiedział, że to gdybanie, ale za przyczynę nie jest odpowiedzialny program. |
Zawsze mi się podoba podejście naszych krajowych firm od "tuningu"... nikt nie wie co się stało, że silnik pierdo...ą ale wszyscy wiedzą, że ich praca (program) nie miała na to wpływu.
ps: dla jasności mogą mieć rację bo tego mądrusia z comsportu i Marka zakochanego w gnojowozach znam - są to ludzie z ogromną wiedzą i doświadczeniem ale nawet najlepszym zdarzają się wtopy bo wszyscy jesteśmy ludźmi... tutaj taka opcja nie jest brana pod uwagę i to jest słabe
oby nowy setup śmigał długo i bez niespodzianek |
|
|
|
|
KowalskyBTR
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: D3
Wiek: 41 Dołączył: 02 Paź 2020 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-10-15, 16:28
|
|
|
Niestety jestem przed podobnym dylematem jak ty. U mnie na 99% pękł bok w BTR. Po zakupie bloku sprawdzałeś go na szczelność kanałów? |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-10-15, 17:17
|
|
|
Temat zarchiwizowany |
|
|
|
|
KowalskyBTR
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: D3
Wiek: 41 Dołączył: 02 Paź 2020 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-10-15, 18:28
|
|
|
Ja niestety mam w Q7 taki problem. Z tego co czytam BTR jest bliźniaczy do BVN, więc chce założyć dół od BVN. Główny powód to taki, że BTR jest mniej a przez co jest droższy. Gdzie robiłeś blok? Zadzwoniłem w kilka miejsc w Warszawie i nie mają możliwości sprawdzenia V8. Masz do polecenia jakąś dziuplę z gratami ? |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-10-15, 21:05
|
|
|
Temat zarchiwizowany |
|
|
|
|
KowalskyBTR
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: D3
Wiek: 41 Dołączył: 02 Paź 2020 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-10-16, 14:37
|
|
|
Coś mnie dzisiaj podkusiło, żeby jeszcze sprawdzić szczelność pompy wody. Okazało się, że najprawdopodobniej za ubytki w płynie (wszystko wędruje do oleju) odpowiada nieszczelność w pompie wody. Zaślepiłem wszystkie otwory i pompowałem powietrze. Gniazdo w które wchodzi trzpień ruszało się przód - tył, dodatkowo po jego ruszeniu lewo-prawo było słychać wyraźną nieszczelność.
Mam nadzieję, że nie będę musiał bawić się w wymianę bloku. |
|
|
|
|
|
|
|
|