Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] A8 bierze olej - prawda czy fałsz ??  
Autor Wiadomość
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-18, 23:08   

Witam!

Hesher napisał/a:
tylko nowe silniki na magazynie trza co 1,5 - 2 m-cy walem ruszyc


Z tym "kreceniem" to niezle "krecenie" jest! Jesli w normalnych warunkach jakiemukolwiek nie eksploatowanemu silnikowi miala by zaszkodzic korozja to co by sie mialo dziac podczas normalnej eksploatacji kiedy przez cylindry przelewaja sie dziesiatki a nawet setki litrow wody? Straszny dramat tu widze!


Stefan.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-22, 12:52   

jakie koszta z ta wymiana pierscieni itd ??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2014-07-22, 14:03   

no wlaśnie wymiana uszczelniaczy ile wynosi a wymiana pierscieni ile?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Hesher
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-22, 18:11   

ja wymienialem zawory i uszczelniacze , jeden tlok z pierscieniami i korbowód, no i dodatki wiadomo olej filtr , wszelakie uszczelki , mnie wynioslo 4500 do tej ceny dolicz okolo 1000zl na komplet pierscionkow i masz, zawory tez dobrze wymienic bo jak wiadomo jezeli bierze olej to byla katowana, no i zawory tez beda juz po przegrzewane
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-22, 19:51   

gadałem dzis z kilkoma mechanikami z ASO rzepecki mroczkowski w poznaniu powiedzieli ze D2 jak i D3 maja prawo spalać olej,a na moim przykladzie ponad 12k km wlalem jakos 3l mowili ze to malo i ze nawet jadac jak emeryt nie jestem w stanie nie dolac :) a jak na moj styl jazdy czyli kickdown chodzi bardzo często to bardzo dobry wynik , kolega ernesto poradzil mi ze przy wymianie ktora bedzie u mnie chyba w przyszlym tyg mimo wszystko sprawdze cisnienie na cylindrach :) nigdy tego nie sprawdzalem :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-07-22, 20:22   

dracus6662 napisał/a:
no wlaśnie wymiana uszczelniaczy ile wynosi a wymiana pierscieni ile?

Uszczelniacze nie drogi interes, jeżeli sam zrobisz. A z pierścienie, komplet na jeden tłok płaciłem 90zł
Do A8 chyba są inne i tańsze, ale nie wiem na bank.
 
 
Hesher
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-22, 20:31   

mechanicy , mechanikami , to co powiesz na moj wczesniejszy post , ze wziela na kresce od min do max 1/4 jej wysokosci, a zrobilem 5000km, ciagle nie wiem ile to jest ale mysle dolewke zrobic jak dobije do polowy na bagnecie
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-22, 20:43   

nie wiem co myslec :) ale roznica chyba nie warta 4,5k mimo tych kosztow i tak olej ci zleciał tyle ze nie tak ostro no i 5k km to zaden sukces chyba :) litr ci zezarl (1/4 kreski ) to moj mi zezarl ok 2,5-3l na 12000 przebieg 257700 i jeżdżę ostro :) jak bym go nie cisnal mysle ze w 1l bym sie amknal miedzy wymianami - tak myślę a silnik chyba zdrowy bo auto bylo hamowane i wyniki byly fajne , bede go hamowal jeszcze raz bo wymienilem nastawnik , twoje podejscie z naprawa jest jak najbardziej wlasciwe
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-22, 21:03   

preston81, pamiętaj co Ci mówiłem. Opuść takie manewry. Ja też dolewam, nawet więcej niż Ty i jakoś mi to nie przeszkadza. Teraz zalałem Zerówkę. Zobaczymy co będzie
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-22, 21:14   

no wiem mówiłeś mi ja tylko chcialem wiedziec czy sie przejmowac czy nie :D bo wiesz jestem nadwrazliwy nt auta :D po weekendzie jade do mechanika bardziej martwia mnie odgłosy z zawiechy ktorej czesc ostatnio wymienilem ....
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-22, 21:21   

preston81 napisał/a:
no wiem mówiłeś mi ja tylko chcialem wiedziec czy sie przejmowac czy nie :D


Nie, przejmować się

Cytat:
martwia mnie odgłosy z zawiechy ktorej czesc ostatnio wymienilem ....


Tak, przejmować, to sprawdź dokładnie, a czasami może to być pierdoła. Jak np pozostawiony klucz przez mechanika/
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-22, 21:28   

dzwoni na nierownosciach i jak skrecam w lewo (chodzi mi o prawa strone) a moze juz dostaje na leb :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-22, 21:50   

nie lejcie na max tylko na minimum :)
można się zdziwić ;)
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-07-22, 22:15   

pepi napisał/a:
nie lejcie na max tylko na minimum :)
można się zdziwić ;)


juz ostatnio o tym słyszałem od jednego mechanika, że w wielu autach nie można lać wiecej niż połowa na bagnecie( tak jak ma byc) bo i tak przepali ten olej do tego własciwego poziomu :> a my bedziemy mysleli, ze pali duzo oleju <hmm>
_________________
dare to be great
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-22, 22:18   

Witam!

pepi napisał/a:
Lejesz mniej można się zdziwić ;)


To racja.Mniej wlejesz to mniej wycieknie. :) Nadzieja zawsze umiera ostatnia. :)

Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.