Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-18, 23:08
|
|
|
Witam!
Hesher napisał/a: | tylko nowe silniki na magazynie trza co 1,5 - 2 m-cy walem ruszyc |
Z tym "kreceniem" to niezle "krecenie" jest! Jesli w normalnych warunkach jakiemukolwiek nie eksploatowanemu silnikowi miala by zaszkodzic korozja to co by sie mialo dziac podczas normalnej eksploatacji kiedy przez cylindry przelewaja sie dziesiatki a nawet setki litrow wody? Straszny dramat tu widze!
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-07-22, 12:52
|
|
|
jakie koszta z ta wymiana pierscieni itd ?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-07-22, 14:03
|
|
|
no wlaśnie wymiana uszczelniaczy ile wynosi a wymiana pierscieni ile? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-22, 18:11
|
|
|
ja wymienialem zawory i uszczelniacze , jeden tlok z pierscieniami i korbowód, no i dodatki wiadomo olej filtr , wszelakie uszczelki , mnie wynioslo 4500 do tej ceny dolicz okolo 1000zl na komplet pierscionkow i masz, zawory tez dobrze wymienic bo jak wiadomo jezeli bierze olej to byla katowana, no i zawory tez beda juz po przegrzewane |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-07-22, 19:51
|
|
|
gadałem dzis z kilkoma mechanikami z ASO rzepecki mroczkowski w poznaniu powiedzieli ze D2 jak i D3 maja prawo spalać olej,a na moim przykladzie ponad 12k km wlalem jakos 3l mowili ze to malo i ze nawet jadac jak emeryt nie jestem w stanie nie dolac a jak na moj styl jazdy czyli kickdown chodzi bardzo często to bardzo dobry wynik , kolega ernesto poradzil mi ze przy wymianie ktora bedzie u mnie chyba w przyszlym tyg mimo wszystko sprawdze cisnienie na cylindrach nigdy tego nie sprawdzalem |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-07-22, 20:22
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | no wlaśnie wymiana uszczelniaczy ile wynosi a wymiana pierscieni ile? |
Uszczelniacze nie drogi interes, jeżeli sam zrobisz. A z pierścienie, komplet na jeden tłok płaciłem 90zł
Do A8 chyba są inne i tańsze, ale nie wiem na bank. |
|
|
|
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-22, 20:31
|
|
|
mechanicy , mechanikami , to co powiesz na moj wczesniejszy post , ze wziela na kresce od min do max 1/4 jej wysokosci, a zrobilem 5000km, ciagle nie wiem ile to jest ale mysle dolewke zrobic jak dobije do polowy na bagnecie |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-07-22, 20:43
|
|
|
nie wiem co myslec ale roznica chyba nie warta 4,5k mimo tych kosztow i tak olej ci zleciał tyle ze nie tak ostro no i 5k km to zaden sukces chyba litr ci zezarl (1/4 kreski ) to moj mi zezarl ok 2,5-3l na 12000 przebieg 257700 i jeżdżę ostro jak bym go nie cisnal mysle ze w 1l bym sie amknal miedzy wymianami - tak myślę a silnik chyba zdrowy bo auto bylo hamowane i wyniki byly fajne , bede go hamowal jeszcze raz bo wymienilem nastawnik , twoje podejscie z naprawa jest jak najbardziej wlasciwe |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-22, 21:03
|
|
|
preston81, pamiętaj co Ci mówiłem. Opuść takie manewry. Ja też dolewam, nawet więcej niż Ty i jakoś mi to nie przeszkadza. Teraz zalałem Zerówkę. Zobaczymy co będzie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-07-22, 21:14
|
|
|
no wiem mówiłeś mi ja tylko chcialem wiedziec czy sie przejmowac czy nie bo wiesz jestem nadwrazliwy nt auta po weekendzie jade do mechanika bardziej martwia mnie odgłosy z zawiechy ktorej czesc ostatnio wymienilem .... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-22, 21:21
|
|
|
preston81 napisał/a: | no wiem mówiłeś mi ja tylko chcialem wiedziec czy sie przejmowac czy nie |
Nie, przejmować się
Cytat: | martwia mnie odgłosy z zawiechy ktorej czesc ostatnio wymienilem .... |
Tak, przejmować, to sprawdź dokładnie, a czasami może to być pierdoła. Jak np pozostawiony klucz przez mechanika/ |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-07-22, 21:28
|
|
|
dzwoni na nierownosciach i jak skrecam w lewo (chodzi mi o prawa strone) a moze juz dostaje na leb |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-22, 21:50
|
|
|
nie lejcie na max tylko na minimum
można się zdziwić |
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-07-22, 22:15
|
|
|
pepi napisał/a: | nie lejcie na max tylko na minimum
można się zdziwić |
juz ostatnio o tym słyszałem od jednego mechanika, że w wielu autach nie można lać wiecej niż połowa na bagnecie( tak jak ma byc) bo i tak przepali ten olej do tego własciwego poziomu a my bedziemy mysleli, ze pali duzo oleju |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-22, 22:18
|
|
|
Witam!
pepi napisał/a: | Lejesz mniej można się zdziwić |
To racja.Mniej wlejesz to mniej wycieknie. Nadzieja zawsze umiera ostatnia.
Stefan. |
|
|
|
|
|